Passat voi Mondeo
#1

Tere, oleks palve inimestele kellel on kogemusi passati ja mondeoaga al aastast 2002. Kumba eelisatada, kumba odavam ylal pidada ja kummal esineb v2hem vigu. Milliseid asju enne ostmist silmas pidada jne. Olen kuulnud et mondeol on palju nn pisi vigu aga passat j2lle h2das esisillaga. Voibolla kui eelistada n2iteks neid autosi 2004-2005 aastast siis kas on selle paari aastaga neil midagi muutunud - paremaks l2inud. A ja see ka veel et milline parem kas diisel voi bensukas. Max voimusus peaks j22ma 150 hobuseni. Endal on silma j22nud passati 1.9TDI (130hobust) ja mondeo 2.0 TDCi (129hobust) mootorid. On nad OK voi vigased? Pohimotteliselt igasugune asjalik informatsioon on teretulnud. T2nud
Vasta
#2

tere. soovitaksin pigem passatit kui mondeod,sest mondeotest ma nii hästi infot ei tea kui passatitest,ega see esisillaveoga autodel on kõikidel kõige nõrgem koht aga see ka nii hull pole kui oskad autot hästi juhtida ja auke vältida siis selles ma ei näe mingit muret.soovitaksin pigem passatit,ja mootori suhtes võin ka seda öelda et passatitel ikka paremad mootorid mis sellest et nad on väiksema kubatuuriga aga sellest on neil jõudu,diisli või bensu suhtes soovitaks diislit.
Vasta
#3

Tean sugulase passati kohta rääkida vaid halba (kõik vead tema autol esinenud):
1. Nõrk esisild.
2. Tagasillas on vaja juppe üsna tihedalt vahetada.
3. Millegi pärast on ka genekaga jamasid.
4. Konditsioneeriga probleeme.
5. Juppide hinnad on kallid.

Ei soovitaks mitte kumbagi osta, sest saksa kvaliteet jätab kohati ikka soovida... Kõige paremad vast ikkagi vastupidavuselt jaapani autod, kuidas nüüd öelda, 1 kord remonti, 10 aastat sõitu (jaapani auto puhul).Rolleyes

Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!

Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !
Vasta
#4

Võimalusel võta Passat. Mind häirib Mondeo esiklaas, normaalse sõiduga maanteel (90 km/t), eriti kevaditi korjab putukaid külge ja mõned sitikad lendavad klaasile puruks, Passaatiga sellist probleemi ei ole olnud. Passat on minu meelest mugavam ja vaiksem.
Vasta
#5

T2nud info eest. Tean et japanlased head on aga siiski eelistan saksalasi, mis sest rohkem remondis peab k2ima. Yks variant on veel silmapiirile tekkinud. Opel Vectra al 2003. Jah olen ka aru saanud et peab diisel olema. Hetkel mul 96 aasta mondeo diisel aga see hakkab vanaks j22ma. Nimelt ei taha see enam k2ima minna ja eriti nyyd kui ilmad kylmemad. Isiklikult eelistaks vist Mondeot. Tean et passatil mugavus eelised mondeo ees on aga niipalju kui olen targemaks saanud on nii et kui tahad head passatit leida siis peab pigem rohkem maksma ja suht kaua otsima. Mondeoid on turul rohkem ja hinnad viimasel ajal nii alla l2inud. 2005 aasta mondeo raha eest saab passati 2002 ja heal juhul 2003. A kui nyyd keegi oskaks Vectra head ja vead v2lja tuua, oleksin v2ga t2nulik. Vectra ka kallim kui Mondeo aga kuidas selle kvaliteediga on?
Vasta
#6

Nii Mondeo....
Endal kogemusi küllaga.
Esiteks on ta vaikne auto võrreldes paljude teistega.
Teiseks pole midagi paremat kui esiklaasisoojendus. see riistapuu aitab sügisest kevadeni esiklaasi puhtana hoida nii udust kui jääst. Vahet pole, kas seest või väljaspoolt. Soojeneb täitsa sekunditega.
Maanteel püsib väga hästi rajal, st. roolitunnetus on väga hea. Veel on hea pikk teljevahe. See vähendab ikka korralikult teekonarusi.
Ise pole ma kordagi 6 aasta jooksul teele autoga jäänud.
Korra sai ka tagant sissesõitu proovitud, tulemuseks oli autol esiosa kergelt mõlkis seevastu teise auto saba ronis tagumiste ratasteni (vägi loll juhus oli kuid siiski õnnelik õnnetus).
Nojah, minu konkreetsel isendil ajas vett kuskilt sisse. Algusest saati. Peale esiklaasi vahetust viga kadus kuid tuli tagasi paari kuu pärast. Ehk siis kuskil serva vahel püsis liim halvasti kinni. Teeninduse mehed nägid ikka kurja vaeva vea otsingutel.
VW esindusest olen vaid kuulnud räägitavat, et sealsed mehed on ülesöödetud tüübid, kes väga ei vaevu vigu otsima.
Et kas maksad kohe uue jupi eest või lähed kuhugi mujale teenindusse.
Vasta
#7

T2nud asjaliku info eest. Endale ka Mondeo rohkem hingel2hedane. Kindlasti saab see olema kombi, sest mis ma ikka sedaaniga teeks. Suvel vaja suvilasse asju vedada ja siis suur kombi rohkem kui vajalik. Tal on jah korgem kliirens ja just mulle sobiv sest suvilasse pole just koige parem tee. Raudselt valin diisli aga mis arvate kumb variant parem on, kas 2.0 TDCi 115 voi 130 heppa. Ise valiksin 130se, sest liigub ilmselt paremini edasi ja kui kytuse kulu vaadata siis huvitaval kobel votab see veidi v2hem kytet ka.
Vasta
#8

Aga oled Audi 80 Universaali peale mõelnud? Kui seda masinat võrrelda VW ja Fordiga, siis mis on eelised/puudused?

vanamotopisiku ohver
Vasta
#9

80 on tegelikult odava ülalpidamisega auto.

Fordi põhivigadeks on rattalaagrid mis maksavad 2500eeq tükk ja nõrk korrosioonikaitse(küljekarbid ja uksed).
Passat - nõrk esisild(u 10 000 on remont, kestusaeg 20 - 30 000km eesti teedel)
Vectra - Salong on mürarikas ja nagiseb palju(mis mulle üldse ei meeldi)
Vasta
#10

Mondeo 01 edasi on tsingitud kerega (va katus). Osadel keregarantii korras uksed, luugid vahetatud kuna oldi praaki tehtud tehasest.
Kuna peres on üks 02a Mondeo 2,0 Tdi 85kw siis mida oskan Mondeo kohta rääkida... Roosteprobleeme ei ole. 43tuh jooksul mis meiekäes sõintnud on pole peale kojameeste, paari pirni ja regulaarsete hoolduste (õlid-filtrid) midagi vahetatud. Läbisõit hetkel 235tuhat. Ei kolise ega nagise midagi.
Universaal kere on suur ja praktiline. Etteheiteid teha väga polegi. Kui siis mõned pisiasjad (laekaid võiks olla rohkem näiteks kuhu nänni panna).
Enne Mondeo ostmist oli samuti valikuteks : Audi A6, Passat, Mondeo, Avensis. Aastateks oli 2001 ja edasi ning kindlasti pidi auto olema nahksisuga ja universaal. Passat ja A6 välistati, kuna peeti hinda liiga kalliks võrreldes Mondeoga. Avensis oli jällegi liiga igava välimusega. Valik jäi siiski Mondeo kasuks, peamiselt kuna ei soovitud märgi eest maksta ning meeldis ka auto välimus.

Igatahes kui Mnndeo kasuks otsustad vaata ikka Ghiade poole (parem varustustase ning materjalid salongis).
Vasta
#11

Ostsingi Mondeo '04, l2bisoit 115 000 2.0 tdci 115hp. Ostuga olen v2ga rahul. Ysna kohe on vaja ainult oli ja filtrid ara vahetada. Ei ostnud Ghia varustusega kahjuks. Kuna oli suht kiiresti autot vaja siis ei saanud kaua valida ja korralikku Ghiat ei joudnud leida, st. enamv2hem koik saadaval olevad mondeod on korralikud aga tahtsin nagu midagi v2liuse poolelt ka lisaks saada. ostsin ST varustusega (spoilerid, sisustus) Mondeo. Sees kyll koiki lisasi ei ole aga see eest v2ljast teeb auto selle miinuse 100%elt tagasiSmile
Vasta
#12

Kütuse filter pane kindlasti originaal, säästad hiljem palju raha ja närve. Sellest juttu ka 17.dets AutoLehes.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#13

OK, t2nud nouande eest. Lugesin ka selle artikli l2bi seal autolehes ja minu jaoks oli pealkiri h2mmastab, sest ma igalt poolt lugenud, et tegemist hea autogaSmile
Vasta
#14

Nõustun eelkõnelejaga,kütusefilter pane KINDLASTI originaal,ma tegin sita lükke oma renault kangoo 1,5dCi-ga(sel autol sama pritsesüsteem),tulemuseks oli 2 küpset pihustit.Tükihinnaks oli 8K!!!Minul kadus igatahes igasugune isu ära mingit vuhvelfiltrit kasutada.
Vasta
#15

Isiklikult valiks Passati.
Aga minul on teine küsimus - miks diislit tahad? Kas kasutada tankla asemel raudteevedurit)?
Või sõidad üle 50 000 km aastas?
Tee mõningad arvutused, kui palju maksab diisel, bensiin, milline on kulu mõlemal, mitu tuhat krooni aastas diisel vajab rohkem hoolduseks, jne jne.
Nendes riikides, kus ostetakse diisliautod, diislikütus on 30-40% bensiinist odavam, kuid eestis hoopis diislikütus 18-20% kallim.
Lisaks sellele, pruugitud diisliautod reeglina on kallimad, palju rohkem kulunud (eks ostavad diisli need, kellel vaja rohkem sõita), ning diisel nõuab rohkem hoolduskulusid.
Kaasaegsed diislid lähevad meie kliimas väga aeglaselt soojaks, ning juhul, kui eelsoojendust pole, varem või hiljem mõjutab see mootori tehnilist seisundi ja sinu tervist.
Suits, vibra ja müra tasuta kauba peale.
Minu valiks oleks VW Passat, bensiin, ja see oleks 1.8 või 1.8T mootor.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#16

Diisel võtab samas ka vähem kütust ning tarbitud kütusekoguse puhul siiski piisavalt ´´reibas´´.
Meie peres mondeo keskmine küttekulu talvise ilmaga ja lühikeste otstega 7sajale. Kahtlen kas umbes 1500kg tühimassiga bensukaga saaks sama keskmise kulu.
Suvel pikkade vahemaade läbimisel, mõne päevaga ca 2000km (sisaldas ummikus ootamisi, kiiret sõitu nii umbes kohati 170km/h ja enamus aega oli kliima töös, auto täislastis) oli keskmine kulu 5,5kanti.
Soojaks läheb jah aeglasemini, kui vana hea bensu Sierra. Soojenemisele kaasaaitamiseks panin klassikaliselt radika ette pappi natuke.
Karterisse läheb peaaegu 7L õli Mondeo diiselil 85kw 2002a.
Vasta
#17

Kytuse kulu on kyll nii suure auto kohta kiiduv22rt. Kuna k2in pidevalt Poola ja Eesti vahet siis on v2ga t2htis et ei pea kytuse juurde votmiseks l2ti ja leedu raha vahetama. Lodzi linnast K2rdlasse tuleb t2pselt ots otsaga kokku, see umbes 1100km. Sai just k2idud seda teed ja komfort on ikka v2ga tase sel autol. Samas tegelt tankisin Haapsalus, sest seal on Statoil, kuna ei taha mingi lambi bensujaama diislit paaki panna. Kes teab mis kvaliteediga see on. Inimene kelle k2est ostsin ytles ka et mootori kestvuse huvides aind suuremaid ja tuntumaid tanklaid kasutada.
Vasta
#18

Nohh...kui auto kasutatakse nii pikadeks otsadeks, siis loomulikult ei vaidle.
Aga siis võib ka gaasi peale mõelda, tõsi küll, ma ei tea, kuidas Hiiumaal gaasitankladega lood on.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#19

denis23 Kirjutas:Suits, vibra ja müra tasuta kauba peale.

Ja milline kaasaegne, korralik ja ülevaatuse läbinud diiselmootoriga auto sul suitseb, vibreerib ja müriseb hullemini kui bensukas? See jutt kuulub juba samasse varamusse sellega, et 2018. tulevad ühed teatud tüübid kuu pealt tagasi..
Vasta
#20

KÕIK kaasaegsed diiselmootoriga autod vibreerivad ja mürisevad rohkem kui sama mudeli bensuautod.
Lisaks sellele, läheb nendel soojendamiseks oluliselt rohkem aega, kui bensumootoriga autodel, mis mõnes reziimis tähendabki, et mootor soojaks ei saa pidevalt.
Lisaks kõigele eelpool mainitule, on diiselmootor bensumootorist kallim, nii ehituses, kui ka hoolduses.
Lisaks eelmistele punktidele, enamus siinpool mainitud autodest suhteliselt tuimad.

Kui arvestada, et diiselkütus maksab eestis oluliselt rohkem, kui bensiin, ei näe mina küll mõtet diislit osta. V.a. juhtumid, kui tegeled maksupettusega või saad muul moel kütust poolmuidu.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne