jama gaasiga
#1

tere, mõtlesin siis pärast pikka talve oma kärrvanker uuesti käima ajada. nii, panin käima, aga tuli välja et mingi jama on gaasiga.. asi selles, et käima läheb ilusti, aga kui gaasi keerata, siis midagi ei juhtu nagu. ratas ei hakka rohkem ega vähem ringi käima... võtsin gaasitrossi lahti, vaatasin.. kõik oli korras nagu.. tõmbas küll ilusti... mul sai mõistus otsa ja otsustasin abi küsida.
ette tänades: rainar
Sad
Vasta
#2

(29-05-2009, 08:13 AM)rainar10 Kirjutas:  tere, mõtlesin siis pärast pikka talve oma kärrvanker uuesti käima ajada. nii, panin käima, aga tuli välja et mingi jama on gaasiga.. asi selles, et käima läheb ilusti, aga kui gaasi keerata, siis midagi ei juhtu nagu. ratas ei hakka rohkem ega vähem ringi käima... võtsin gaasitrossi lahti, vaatasin.. kõik oli korras nagu.. tõmbas küll ilusti... mul sai mõistus otsa ja otsustasin abi küsida.
ette tänades: rainar
Sad

Kui gaasi keeramisele sõiduk kohe mitte kuidagi ei reageeri, siis on küll tõenäoline, et sellesinase trossi liigutamine segusiibrit ei liiguta. Kuna D-seeria mootoritel on siiber trossi otsas keermega, siis äkki on ta sealt otsast lihtsalt ära kukkunud? Õhupuhasti eemaldamise järel (täpsemalt - mahakruvimise järel, sest ta on otsas keermega) näeb muide suurepäraselt, mis toimub segukoonuses ja millises asendis siiber parajasti on.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

oh jumal... nüüd on selline asi, et mingi aeg nagu kui gaasitrossi tõmbasin, siis isegi andis tuure, aga nagu mitte eriti kaua.. hakkas nagu välja surema ja mingi pött-pött tegema, nagu bena ei tuleks juurde.. siis pean vist bena mingi pumba vms ka puhastama eks?
a see segusiiber liigub küll muidu ja midagi kadund ka pole
Vasta
#4

Bena pump ? Mis masinast on jutt? Võib juhtuda, et räägitakse eri mootoritest...

Terv. Veteran.
Vasta
#5

masin on riga 13. originaal mootor.
Vasta
#6

(31-05-2009, 09:31 AM)rainar10 Kirjutas:  oh jumal...

Jumala nime ei tasu niisama pruukida, nagu Moosese kümnest käsust teine käsk pajatab (vt Piiblist Teine või ka Viies Moosese raamat)...

(31-05-2009, 09:31 AM)rainar10 Kirjutas:  ... kui gaasitrossi tõmbasin, siis isegi andis tuure, aga nagu mitte eriti kaua.. hakkas nagu välja surema ja mingi pött-pött tegema, nagu bena ei tuleks juurde.. siis pean vist bena mingi pumba vms ka puhastama...

Kahetaktilistel mootoritel, nagu üldteada, toimib bensiinipumbana kolvialune ruum, kus kolb ülespoole liikudes tekitab seal ruumis hõrenduse ning sellega imeb karburaatorist kütusesegu sinna sisse. Vt nt http://en.wikipedia.org/wiki/File:Arbeit...eitakt.gif

Seetõttu on kahetaktilistel mootoritel ülioluline väntvõllisimmerlingide (kaelustihendite) korrasolek, sest riknenud tihendite korral imetakse karburaatorist kütusesegu sisseimemise asemel sealtkaudu hoopistükkis õhku sisse. Sama kehtib ka pooltevahelise tihendi kohta, silindi ja ploki vahelise tihendi kohta ja üldse kõikide selliste liidete kohta, mis avanevad kolvialusesse ruumi ja millede ebahermeetilisus annab lisaõhku.

Sinu napp veakirjeldus lubab vargsi oletada seda tüüpi riket. Nendel teemadel on siin foorumis ülipalju räägitud, foorumisisene otsing abiks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne