mida teha et võrr kiiremini liiguks
#1

võrril siis d6 mootor.mida teha et võrr paremini liiguks ja küsimus miks on traktori makneeto parem kui tavaline võrri makneeto?
Vasta
#2

Otsi.
Siin selliseid teemasid küll ja küll.
Ja see on magneeto.
Vasta
#3

Väga lihtne, panin sulle need asjad isegi kavapunktidesse.

1)Õpi üks aastakene veel korralikku Eesti Vabariigi ametlikku keelt;
2)Tee mootorile korrastus ja löö läikima lausa;
3)Tee rattalaagrid korda (küsisid ju, kuidas võrr paremini liikuma saada.).
4) Traktori magneeto on suuremate mähistega (voolutarbimine suurem ju traktoril..) kui võrrimootoril, mõtle loogiliselt. Sellepärast parem ka.

Veidikene sapine küll tuli, aga mõttest saad ikka aru. Kui väga korralikult liikuda tahad - keegi ei keela sul mootorrattajuhilube teha.
Vasta
#4

Timm Kirjutas:Väga lihtne, panin sulle need asjad isegi kavapunktidesse.
4) [...]

Täiendan lugupeetud kaasfoorumlast:

5) vaata üle kolvigrupp - liiga kulunud silinder/kolvirõngad asenda (diagnoosimine + tööde käik - vt arvukatest sarnastest teemadest siin foorumis)

6) loe läbi tehasemanuaal ning pane mootori agregaadid (karburaator, süüde...) manuaali järgi tehasesätingutesse (punkt 2) on ses osas liialt üldsõnaline); manuaalide osas http://www.moped.ee/manualid.html abiks Smile

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Palju sa sellest võrrist tahad välja pigistada?
Tee jah pigem korda masin, mul oli täiesti originaal võrr. Mootorile sai kap. remont teha ja 55 km/h täiesti tasasel teel jooksis välja. Üldiselt need võrri mootorid ei kannata sellist "peeneks ajamist". Kui oled kõva vajutaja, osta selleks vastav ratas. Näiteks Orion AGB-29 on praegu soodushinnaga Trendimpordis (praegu 9990.-, tavahind 13990.-). Täiesti mõistlik masin, kui korralikult hooldad ja ilusti sõidad, siis peab vastu ka.
Vasta
#6

oneway1992 Kirjutas:miks on traktori makneeto parem kui tavaline võrri makneeto?

Traktori käivitusmootori magneeto ei ole mootori paremaks töötamiseks mittemillseki parem võrri enda omast vaid vähendab mootori võimekust arvestatavalt. a) magneeto paigaldamisel lõhutakse ära karteril sidurikoja sein millega kaob ära selle ruumi hermeetilisus. Võrri mootoril aga siduri poolel väntvõllitihendit pole ja on arvestatud siduriruumi pidamisega, lisaks veel see, et ideoloogia poolest on sellel mootoril mõeldud ka see, et puksi vahelt osa segu imbub ka siduriruumi ja seal leiduv õli määrib mootoriülekande hammasrattaid. (poolkuiv sidur). Samuti hakkab tekkinud august sidurisse sattuma liiv, tolm, vesi jne. b) selle magneeto ringiajamiseks on tarvis tunduvalt rohkem jõudu võrreldes tehase süütemänguga aga selle imenõrga mootori puhul on iga kaotsi läinud kilovati komakoht väga arvel. c) puudub tulede toide.

Kunagi kasutati neid ülilevinult sellepärast, et neid magneetosid oli oma võrri surnud süütemängu asenduseks igaltpoolt lademetes võtta või kolhoositraktoril ka hämaras võimalik maha keerata ja keskmine kirveluksepast rotikaehitaja külamees suutis metallplaadist vahetüki teha ja katse eksituse meetodil ka süüte õigeks panna. Ainus pluss nendel magneetodel oli see, et säde oli natukene stabiilsem ja tugevam ning selletõttu käivitus tavaliselt ka sitas korras masin ja oli võimalik kuidagi poodi järgmise viina järgi kulgeda.
Vasta
#7

mida teha et võrr kiiremini liiguks?- Võta kaalust alla.
Vasta
#8

No üks võimalus on ka see, et võid lasta mõnel vähe tugevama kaherattalisega sõbral end lükata.

Maamees linnast.
Vasta
#9

oldmoped Kirjutas:
oneway1992 Kirjutas:miks on traktori makneeto parem kui tavaline võrri makneeto?

Traktori käivitusmootori magneeto ei ole mootori paremaks töötamiseks mittemillseki parem võrri enda omast vaid vähendab mootori võimekust arvestatavalt. a) magneeto paigaldamisel lõhutakse ära karteril sidurikoja sein millega kaob ära selle ruumi hermeetilisus. Võrri mootoril aga siduri poolel väntvõllitihendit pole ja on arvestatud siduriruumi pidamisega, lisaks veel see, et ideoloogia poolest on sellel mootoril mõeldud ka see, et puksi vahelt osa segu imbub ka siduriruumi ja seal leiduv õli määrib mootoriülekande hammasrattaid. (poolkuiv sidur). Samuti hakkab tekkinud august sidurisse sattuma liiv, tolm, vesi jne.
Julgen vastu vaielda. Tehaseseades pole seal samuti hermeetilisusest juttugi. Seda põhjusel, et sidurivõlli laagrid ei oma mingisugust tihendust.
Vasta
#10

ma keerasin autoküünla sisse, sain vähe suurema surveaste ja sõitsin A93'ga.
Kui süüde paigas ja primitiivne karbuss ka puhas , siis liikus üsna kenasti. Deltameestele tegin isegi suhu! Cool
Vasta
#11

postimees Kirjutas:mida teha et võrr kiiremini liiguks?- Võta kaalust alla.
Liiga aeganõudev võimalus kärsitule noorele.Minu variandid siis: 1)otsida mõni suurem mägi 2)oodata kõvemat tuule hoogu.
Vasta
#12

ma pole ültse raske mingi 64kilo vistSad
Vasta
#13

no oleneb mis kiirust sa soovid saada ?? mul endal d6 ja liiub üle 50km/h
Toungue
Vasta
#14

Ega seal midagi keerulist ei ole. Natuke nokitsemist ja 70km/h pole mingi probleem. Ahjaa, mõned detailid tuleb ka ikka välja vahetada. Väliselt näeb mootor pärast välja umbes selline :


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#15

Kui Sa tahad et võrr hästi liiguks -Võta mootor lahti Lase mingil Treiaril karbusi ja karteri kütuse auk nii suureks treida kui võimalik. Vändal lase ka kütuseauk (vända sees) suureks ja keps lase ka tunduvalt kergemaks
Pane mootor kokku ja sul jookseb ta nagu linnuke
Vasta
#16

Kui tahad, et võrr Sinu võrri tippkiirus kasvaks, siis pane sinna taha väiksem hammasratas - selle taga aga kannatab koha pealt ära minek ning masin on uimasem. Kui Sa aga tahad, et võrr paremini kohalt ära läheks ning kiirendus parem oleks, siis pane sinna veel suurem hammasratas - sellega langeb aga sääreväristaja tippkiirus.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#17

Tsitaat:Kui tahad, et võrr Sinu võrri tippkiirus kasvaks, siis pane sinna taha väiksem hammasratas - selle taga aga kannatab koha pealt ära minek ning masin on uimasem. Kui Sa aga tahad, et võrr paremini kohalt ära läheks ning kiirendus parem oleks, siis pane sinna veel suurem hammasratas - sellega langeb aga sääreväristaja tippkiirus.

Ikka vastupidi või mis? Suurem hammakas= suurem lõppkiirus.
Väiksem hammakas= parem kiirendus.



Vasta
#18

Tsitaat: siis pane sinna taha väiksem hammasratas...

Jutt jumala õige.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#19

(12-06-2009, 16:41 PM)Siim007 Kirjutas:  
Tsitaat:Kui tahad, et võrr Sinu võrri tippkiirus kasvaks, siis pane sinna taha väiksem hammasratas - selle taga aga kannatab koha pealt ära minek ning masin on uimasem. Kui Sa aga tahad, et võrr paremini kohalt ära läheks ning kiirendus parem oleks, siis pane sinna veel suurem hammasratas - sellega langeb aga sääreväristaja tippkiirus.

Ikka vastupidi või mis? Suurem hammakas= suurem lõppkiirus.
Väiksem hammakas= parem kiirendus.
Jalgrattaga oled kunagi sõitnud? Või on mul mingi eriliiki jalgratas, millel tagumisel rattal hammasrattad väiksemaks lähevad.
Vasta
#20

Et võrr kiiremini liiguks, tee vändad korda ja vänta kiiremini Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne