20-10-2008, 17:57 PM
võrril siis d6 mootor.mida teha et võrr paremini liiguks ja küsimus miks on traktori makneeto parem kui tavaline võrri makneeto?
Timm Kirjutas:Väga lihtne, panin sulle need asjad isegi kavapunktidesse.
4) [...]
oneway1992 Kirjutas:miks on traktori makneeto parem kui tavaline võrri makneeto?
oldmoped Kirjutas:Julgen vastu vaielda. Tehaseseades pole seal samuti hermeetilisusest juttugi. Seda põhjusel, et sidurivõlli laagrid ei oma mingisugust tihendust.oneway1992 Kirjutas:miks on traktori makneeto parem kui tavaline võrri makneeto?
Traktori käivitusmootori magneeto ei ole mootori paremaks töötamiseks mittemillseki parem võrri enda omast vaid vähendab mootori võimekust arvestatavalt. a) magneeto paigaldamisel lõhutakse ära karteril sidurikoja sein millega kaob ära selle ruumi hermeetilisus. Võrri mootoril aga siduri poolel väntvõllitihendit pole ja on arvestatud siduriruumi pidamisega, lisaks veel see, et ideoloogia poolest on sellel mootoril mõeldud ka see, et puksi vahelt osa segu imbub ka siduriruumi ja seal leiduv õli määrib mootoriülekande hammasrattaid. (poolkuiv sidur). Samuti hakkab tekkinud august sidurisse sattuma liiv, tolm, vesi jne.
postimees Kirjutas:mida teha et võrr kiiremini liiguks?- Võta kaalust alla.Liiga aeganõudev võimalus kärsitule noorele.Minu variandid siis: 1)otsida mõni suurem mägi 2)oodata kõvemat tuule hoogu.
Tsitaat:Kui tahad, et võrr Sinu võrri tippkiirus kasvaks, siis pane sinna taha väiksem hammasratas - selle taga aga kannatab koha pealt ära minek ning masin on uimasem. Kui Sa aga tahad, et võrr paremini kohalt ära läheks ning kiirendus parem oleks, siis pane sinna veel suurem hammasratas - sellega langeb aga sääreväristaja tippkiirus.
Tsitaat: siis pane sinna taha väiksem hammasratas...
(12-06-2009, 16:41 PM)Siim007 Kirjutas:Jalgrattaga oled kunagi sõitnud? Või on mul mingi eriliiki jalgratas, millel tagumisel rattal hammasrattad väiksemaks lähevad.Tsitaat:Kui tahad, et võrr Sinu võrri tippkiirus kasvaks, siis pane sinna taha väiksem hammasratas - selle taga aga kannatab koha pealt ära minek ning masin on uimasem. Kui Sa aga tahad, et võrr paremini kohalt ära läheks ning kiirendus parem oleks, siis pane sinna veel suurem hammasratas - sellega langeb aga sääreväristaja tippkiirus.
Ikka vastupidi või mis? Suurem hammakas= suurem lõppkiirus.
Väiksem hammakas= parem kiirendus.