GAZ 66 -02 1992a.

Poltidega koostatava veljega täiesti tühjaks kui on see rõngas sisse pandud mis rehvi põskede vahele käib.
Vasta

(17-02-2021, 10:40 AM)v6sa Kirjutas:  ... inerts on sõber, kasuta.

Ehk liigud söösthüpetega: kui enam edasi ei saa, võtad mõned meetrid tagasi ja jälle edasi. Sügavas lumes kohal kaapimine on oskamatuse tunnus. ...
inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi ja auto istub kõhul/sildadel kinni. Sügavas lumes on hea hooga minek ja ilma käiguvahetuseta pidev vedu ka madalale langenud pööretel/kiirusel elik vanakooli diisel.
Vasta

(17-02-2021, 08:20 AM)hundu615 Kirjutas:  Mulle küll meeldib kui lumi on,pole ju seda aastaid olnud.Aga 66 jaoks on vist veel tiba vähe,et rõõmu saaks tunda.

Ei ole vähe, honkomehe jutt öige külmund lume läbivusest, selline kogus just paras.


(17-02-2021, 09:16 AM)v6sa Kirjutas:  Kuis klaasipuhastiarendus end õigustas?

Väga kenasti, mölemad versioonid pühivad nüüd täis luua pinnaga.


(17-02-2021, 10:40 AM)v6sa Kirjutas:  Suudab, kui füüsikaseadusi meeles pidada: inerts on sõber, kasuta.

Ehk liigud söösthüpetega: kui enam edasi ei saa, võtad mõned meetrid tagasi ja jälle edasi. Sügavas lumes kohal kaapimine on oskamatuse tunnus. Töötab ka kõigi teiste masinate puhul (omaduste piires, eksole).

Rehvid pehmeks niikuinii, aga kui lumi on pude, siis pole sellest palju abi. Oskab keegi öelda, kui tühjaks 66 rehvi lasta kannata enne, kui lumes veljel ringi tõmbab?

Manual ütleb miinimum 0,5 bar. Sain seekord 1,0 bar-ga söidetud, ülesmäge kasutasin möned korrad inertsi ka.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(17-02-2021, 12:01 PM)honkomees Kirjutas:  inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi
...

Mesasja sellest rattast ringi lasta - lumes nii ei rapsita! Ega liivas. Tundega käib asi - tagasi minnakse enne, kui edasiliikumisest allaliikumine saab. Läheb tagasi väga hästi - oma jälg ju ees. See pole isegi keeruline.

Palju keerulisem on uuesti edasi minema hakata kalde peal nii, et oma jälje kõrvale ei vajuks - vat siin on tunnetust ja hella päkka vajaSmile

Ning mõned kohad ongi paraku säärased, et pääsed kohale kas vintsi või sahaga.
Vasta

(16-02-2021, 23:58 PM)overspeed Kirjutas:  Talveröömud

Eks talveröömudega kaasneb ka muid "mönusid:

https://youtu.be/MJdorZSnqz8

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(17-02-2021, 17:04 PM)v6sa Kirjutas:  
(17-02-2021, 12:01 PM)honkomees Kirjutas:  inerts on hea, seni kuni ei pea seisma jääma - enamasti tähendab tagasi võtmise katse seda et tõmbab ratta lumes ringi
...

Mesasja sellest rattast ringi lasta - lumes nii ei rapsita! Ega liivas. Tundega käib asi - tagasi minnakse enne, kui edasiliikumisest allaliikumine saab. Läheb tagasi väga hästi - oma jälg ju ees. See pole isegi keeruline.

Palju keerulisem on uuesti edasi minema hakata kalde peal nii, et oma jälje kõrvale ei vajuks - vat siin on tunnetust ja hella päkka vajaSmile

Ning mõned kohad ongi paraku säärased, et pääsed kohale kas vintsi või sahaga.

2013:   https://www.youtube.com/watch?v=9WiuJ5rEQME

tol ajal oli just tagurdamine probleemne, kuna rehvid olid köik edasisöiduks mustri järgi. Tänapäevaks on mul kummalgi sillal 1 rehv teistpidi mustrilt, diagonaalselt, nii on parem liikuda edasi kui ka tagasi vördselt. Aga jah, vaikselt "sügad" oma rada sisse ja natukse hoogu ka juurde.
ps Öudselt tahaks tahhomeetrit salongi ... hirmus kuulata.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Toungue Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.

Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi.  Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?

Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise äraSmile
Vasta

(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas:  A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Toungue Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.

Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi.  Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?

Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise äraSmile


Tunduks vähem öudne, kui silme-ees number oleks, vist.
Seal videos vist jah ei olnud see veel mitte 0,5 bar. Saha lumi on vastikult tihe ... nagu tuisulumi.
Katuseid testin siis, kui muud vöimalust pole. Kui aga vöimalik ,siis ikka jätan testimata.
Igatahes, Tänud heade sönade eest kf v6sa.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(18-02-2021, 12:55 PM)overspeed Kirjutas:  
(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas:  A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Toungue Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.

Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi.  Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?

Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise äraSmile

Tunduks vähem öudne, kui silme-ees number oleks, vist.
Seal videos vist jah ei olnud see veel mitte 0,5 bar. Saha lumi on vastikult tihe ... nagu tuisulumi.
Katuseid testin siis, kui muud vöimalust pole. Kui aga vöimalik ,siis ikka jätan testimata.
Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.
Vasta

(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas:  Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.
Kuidas 4-pütase tahhoka 8-silindrilisel õieti näitama said?

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(18-02-2021, 14:59 PM)Walter Kirjutas:  
(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas:  Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.
Kuidas 4-pütase tahhoka 8-silindrilisel õieti näitama said?
Ju tuli teine kondekas lisaks panna. Täpselt ei mäleta. Probleem ei olnud paigaldamine vaid tahhoka leidmine ajal kui autosid veel remonditi!
Vasta

(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas:  
(18-02-2021, 12:55 PM)overspeed Kirjutas:  
(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas:  A on siis vähem öudne, kui tead mootorit 4+ krpm tegevat arwamise asemel? Toungue Ikka vajutad sedapalju, kui tarvis tuleb, et läbi saaks. Selleks see vabalthingeldav lahustipõletaja istmete vahel ju on.

Videos on hästi näha, milline on erinevus saha lumevalli ja "muu lume vahel". Takistab ikka mehemoodi.  Rehvirõhku oli vist ka tollal üksjagu?

Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise äraSmile

Tunduks vähem öudne, kui silme-ees number oleks, vist.
Seal videos vist jah ei olnud see veel mitte 0,5 bar. Saha lumi on vastikult tihe ... nagu tuisulumi.
Katuseid testin siis, kui muud vöimalust pole. Kui aga vöimalik ,siis ikka jätan testimata.
Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.


Kui teemat eestpoolt sirvida ... mul kontaktivaba süsteem !

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(17-02-2021, 22:07 PM)v6sa Kirjutas:  Vaatan, et Sa ka ei jäänud katuse tugevust katsetama, vaid tegid ilusa ilmaga strippamise äraSmile


Ja ega see teinepoolgit testimiseks jäänud:

https://www.youtube.com/watch?v=FMFytmTjOSM

Et video OT poleks, tegu selle kuuri katusega mille all teemapöhine 66 pesitseb !

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(18-10-2020, 19:07 PM)overspeed Kirjutas:  Kunagi sai hulgim neid tihendeid ostetud Volga poest ... ainuke probleem on see, et ma ei tea kus ma need panin. Vöimalik et tuleb linnast uut otsida, ehk saab ka tänapäevabentsu kindla.


Loomulikult leidsin ma need nüüd kuid hiljem puht-juhuslikult ülesse.



(22-10-2020, 21:49 PM)overspeed Kirjutas:  
(22-10-2020, 14:07 PM)robi Kirjutas:  Millise ujukinõela siis panid? Mina kasutan  juba aastaid traditsioonilise uues bensiinis sulava plastikseibi asemel Lada tüüpi Unikar-7 nõela. Tallinnas Lasnamäelt Härma tn keldripoest ostsin mingi lehetäie neid. Fotod viimase KGB-lase teemas.

Mootoriruumi valgusti taastamine on selline tänuväärne töö. Ikka on hea, kui saad selle sisse lülitada ja ei pea kuskilt LED lampi tooma minema

Panin selle Mosse karbast saadud originaali hetkel, kuna tahtsin masinat liikuma. Kuid tegelen edasi parema nöela otsimisega.
Mootoriruumi valgusti on nagu tulekustuti, loodame et kasutama ei pea, kuid kui siis vaja on väärt olemas.


Ega ma suurem osavuselt otsija netis pole, ja sellist UNIKAR-7 nöela ma pole näinud, kust Eestis saada ?



Proovin siis hetkel lahendada teistmoodi:



(18-10-2020, 19:23 PM)lauren Kirjutas:  Ma mosul puurisin ettevaatlikult nõelapesa suuremaks, ziguli nõelklapp sisse ja unustatud see kummirõngaga jebimine.


Vaatasin kodus neid siksi karba nöelu (liiga palju on kodus manti üle) ja otsustasin proovida kf "lauren" versiooni.

Laual siis valik, vaseim Ziguli oma, keskel originaalid ja paremal on UNIKAR mille kunagi ostsin saarel, kuid sellel oli see probleem et nöelal puuduvad küljesooned, kust bents saaks läbi voolata, rohkem ma selliseid näinud ei ole enam kui alles nüüd, mil kf "robi" seda mainis, kuid temal on soontega.


   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

66 originaalnöela pesa on 6mm, ziguli'l 6,5mm.
Pesa pöhi on tömp, soovisin ka selle nii jätta, seega puuri kasutada ei saa.
6,5 mm freesi ka pole. Tegin siis 6,5mm puurist freesi:

   

   


Möötsin sügavuse ja treipingis sai pesa 6,5mm tehtud, tegin igaks juhuks 2 tk.

   


Eks näis, kui ää vahetanud olen, kas jääb pidama ka.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Juhikåljel olev lisa-lamp sai hoolduse.
Värv, keermed, määrded, uus juhe, jne.

   

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Ühest Alumiinium ülejääkjupist tegin uue käepideme ka. Tegelt tal polnudki käepided kui ostsin, ZIL-i käigukangi nupu keerasin sinna otsa, kuna muud sellise peen-keermega ei leidnud kodust.

   

   

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(18-10-2020, 19:07 PM)overspeed Kirjutas:  Ja nii ongit, nöela kumm pea olematuks sulanud, oli mingi kirme seal nöelakambris, mis nöelal liikuda ei lasknud:








Kunagi sai hulgim neid tihendeid ostetud Volga poest ... ainuke probleem on see, et ma ei tea kus ma need panin. Vöimalik et tuleb linnast uut otsida, ehk saab ka tänapäevabentsu kindla.

Miks mul iga vastuse peale tahab alati seda postitust "tsiteerida" ? Mitte ei saa sellest lahti, kogu aeg on tsitaat sellel aktiivne.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Käepideme värvisin hiljem samuti musta värvi.

   

   

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(18-02-2021, 21:06 PM)overspeed Kirjutas:  
(18-02-2021, 14:44 PM)Meistrimees Kirjutas:  Meil kallajatel oli ka pandud VAZ-i tahhomeeter. Jagaja kontaktidelt juhe ja korras.


Kui teemat eestpoolt sirvida ... mul kontaktivaba süsteem !
 No aga süütepool ja jagaja ju on? Tahho anduri juhe läheb siis lihtsalt pooli selle otsa külge mis ei ole süüde.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne