Teema on suletud

Kevin68: Moskvich 2140.
#1

Tervitust!

Täna sai toodud endale koju ilus punane moskvits, tehnika pool peaks korras olema, aga kere tahab keevitust ja tegemist. Eelmine omanik väitis, et mootor on peale põhjaliku kap.remonti läbinud 26000km. Pole proovinud käima panna, kuna aku puudu ning ka süütelukku pole starteri rikke tõttu, nimelt kui võtit keerata siis jääb starter peale kui pärast välja tahad võtmest keerata. Arvatavasti ka bensiin sees, mis lahustunud. Masin on seisnud 2 aastat väljas, jäi sõitvana seisma. Ära tuues pumpasime kummid täis ja kukkusime tulema, pidur ning sidur tõõtavad imehästi, samamoodi ka käsipidur. Ei teagi, kas tegu on 2140'ga ? Igastahes peaks olema mingi special variant, täpselt ei teagi mida juurde lisatud on. Ning ka pildid, mis on umbes aasta aega tagasi tehtud ning kus puudub see mustus, mis kase pealt tulnud..

http://www.fotoalbum.ee/photos/Kevin68/s...e=lastpage

Põhimõtteliselt vaja tegemist kere poolest koopaääred ning taguots. Rolleyes

Parimat,
Kevin.Wink

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#2

Tegu ikka 2140-ga, meil endal oli kunagi samasugune sinine. Ainult, et mark oli ikka kirillitsas. Äkki tegemist eksportvariandiga?

Muidu, edu tegemiselSmile

T.
#3

Aga, kas keegi oskab tuua erinevusi tavalise 2140'ga? Minumeelest väljast on tavalisel 2140'l tunduvalt vähem neid iluliiste, näiteks kas taguklaasi tihendi sees on tavalisetel kroom liist? Või siis terve ukse ring kroomliistuga? Ausaltõeldes pole autot uuristada jõudnud, transpordiga oli suht kiire.. Edu on muidu tarvis, sest tõõd küllaga! Aitäh. Big Grin

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#4

Tegemist on varajase 2140´ga ja sellepärast ka mõned erinevused nagu näiteks: teistsugused stangepuhvrid - kasutati vaid esimesel aastal ja on erinevad 412 omadest, c-piilaritel parktuled, mis kadusid 1977. Katuse veerennil on kroomliist - asi mis pandi vaid üksikutele 2140-le. Andmed pärinevad ühelt siinselt foorumikasutajalt kelle õues see masin seisis Smile
#5

Kas siis tegu ongi mingi export variandiga? Tänud, et mind selle kohapealt vähe targemaks tegid. Big Grin

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#6

Omal on sarnase tööpõhimõttega aparaat garaaþis. Mõni mulle teada olev asjaolu siis:
1) ladina tähestikus oli "Moskvich" kõigil varasematel 2140-tel. See muutus mudeliuuenduse käigus, mida (nagu NSVL autotööstuses ikka) dateerida on võimatu. Mina olen siiani selleks öelnud umbkaudu aastat 1980.
2) tagaaknal ning ukseklaaside alaosas (justnimelt, ainult alaosas) olev kroomliist oli tavavarustuses, küll aga julgeks mina pidada superharuldaseks autot, millel on ka ülemise kaare kroomliist säilinud. Mina olen sellisest ainult pilti näinud siiani.
3) minu teada kadusid tagumistelt piilaritelt park-tuled hiljem, see võis olla kuskil '79-'80. Kasutaja taruvaras oskab selle kohta kindlasti palju täpsemalt midagi öelda.

Mis "originaalsusest" puudu on:
1) küljekarpide pealsed kroomliistud: minule on väidetud, et neid liiste pandi juba tehases 2140-tele täpselt nii, nagu mehaanik Serjoþal parajasti pähe oli tulnud. S.t juba tehasest olid need liistud mõnele üldse panemata jäätud. Seda ma tean, et minu omal nad kunagi olid olnud, sest vastavad tüüblid on veel küljekarpides olemas (sellised umbes 4-5 mm kõrgsed "punnid").
2) taguosas ei ole liisturing "tervik", s.t pagasnikuluugi alumises servas peaks ka üks pikk ja sirge liist olema.
3) eelmises punktis mainitud liisturingi sisemus peaks olema musta värvi.

Viimased kolm asja ei ole sugugi etteheited ega ka mingid suunamised-õpetamised. Lihtsalt pajatan ja heietan, teine kord ehk Sinulgi hea sõpradele rääkida. Ja kui Sa juba teadsid seda, siis... ma ei teagi Big Grin

Edu ehitamisel!

EDIT: kirjaviga
#7

Uurisin vähe eelmise omaniku poolt ning tegu on 1976 aasta masinaga. Täna kella kolme ajal teeme veel pilte ning siis näete selle masina praeguse seisu ära. Rändab homme arvatavasti selle kohapealt ära ka, tädi juurde.. kus on garaaz ning saab korralikult nokitseda. Smile

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#8

Täna sai pilte tegemas käidud, põhi on isegi väga korralik selle masina kohta veel. Pilte :

Põhi

[Pilt: 039127977b917a.jpg]
[Pilt: 03912804761a6b.jpg]

Mootor

[Pilt: 039128387b391b.jpg]

Pagasnik

[Pilt: 03912781902d90.jpg]

Kohad, mis tegemist vajavad

[Pilt: 03912800196a26.jpg]
[Pilt: 0391280236b4d2.jpg]

Niisama pildid.

[Pilt: 03912808158084.jpg]
[Pilt: 039127919eb005.jpg]
[Pilt: 039127907b9796.jpg]

Salong

[Pilt: 03912863104678.jpg]

Loodan, et pilte liiga palju ei saanud.. rohkem pilte siin :
http://fotoalbum.ee/photos/Kevin68/sets/617061/

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#9

Kahju öelda, aga minuarust see kere on täpselt sellises seisus, et niikaua, kui ei näpi püsib alumine ots koos. Jalavannid ju lapitud kruvide ja plekiga lihtsalt. Kui tahad korralikku keevitatud keret, võin aidata. (Kontakt PT kaudu)
#10

See kere pole nii hull ka nüüd, et asja ei saaks.. kurat, on olemas ju palju hullemaid keresi, ja et üks väike lapp on peal ei tähenda eriti.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#11

Timm Kirjutas:Tegu ikka 2140-ga, meil endal oli kunagi samasugune sinine. Ainult, et mark oli ikka kirillitsas. Äkki tegemist eksportvariandiga?

Eksportvarjandil peaks siis olema ka näidukud "FUEL","OIL" jt. kirjadega aga sellel isendil mitte. Üldse paistab tal olevat uuemad näidikud(tulid kusagil 80-te esimeses pooles).
Pagasnikuluugil ka liist puudu.

Tööd jagub.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
#12

Tööd jagub tõesti, kõigepealt tahaksin keretõõdega lõpule saada, eks siis vaatab edasi.. muidu puudu veel peegel. Homme viin siis auto tädi juurde ning ehk saab sellest kasesodist puhtaks ka. Wink

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#13

EdR Kirjutas:
Timm Kirjutas:Tegu ikka 2140-ga, meil endal oli kunagi samasugune sinine. Ainult, et mark oli ikka kirillitsas. Äkki tegemist eksportvariandiga?

Eksportvarjandil peaks siis olema ka näidukud "FUEL","OIL" jt. kirjadega aga sellel isendil mitte. Üldse paistab tal olevat uuemad näidikud(tulid kusagil 80-te esimeses pooles).
Pagasnikuluugil ka liist puudu.

Tööd jagub.

Aga armatuuril on ju bensiini ja õli näidikud olemas? Või mismoodi sa seda mõtlesid?

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#14

Edr pidas ilmselt silmas seda, et ongi kirjutatud ladina tähtedega ''Oil'', ''Fuel'' jms. Sinu masinal on muidugi möödikud olemas aga nende nimetus on tähistatud vene tähtedegaSmile

Kevin68 Kirjutas:
EdR Kirjutas:
Timm Kirjutas:Tegu ikka 2140-ga, meil endal oli kunagi samasugune sinine. Ainult, et mark oli ikka kirillitsas. Äkki tegemist eksportvariandiga?

Eksportvarjandil peaks siis olema ka näidukud "FUEL","OIL" jt. kirjadega aga sellel isendil mitte. Üldse paistab tal olevat uuemad näidikud(tulid kusagil 80-te esimeses pooles).
Pagasnikuluugil ka liist puudu.

Tööd jagub.

Aga armatuuril on ju bensiini ja õli näidikud olemas? Või mismoodi sa seda mõtlesid?
#15

reymo1995 Kirjutas:Edr pidas ilmselt silmas seda, et ongi kirjutatud ladina tähtedega ''Oil'', ''Fuel'' jms. Sinu masinal on muidugi möödikud olemas aga nende nimetus on tähistatud vene tähtedegaSmile

Täpselt nii. Siin siis pilt varasema AZLK-2140 eksportvarjandi näidikuplokk http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537431 Sellel pildiloleval plokil on vaid bensunäidik vahetatud. Ka siseturu mudelitel olid sellised näidikud aga kirjad Venekeelsed.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
#16

Aga kas seda oli kõikidel export variantidel?

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#17

Muidu poleks ju export variant Big Grin
#18

Ma näinud ka export Mossesid venekeelse armatuuriga ka wäljapool venekeelsed kirjad ja ka siseturu jaoks tehtud autodel wastupidi.Näide 88 aasta VRTK saabunud 2 MOSSET. Üks AZLK teine IZ i toodang.Üks loll küsimus ka.Osadel export Ladadel oli spidiol ka asi miilides kirjas,kas ka Mossel? Omale sääne asi küll ei meenu.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
#19

On olemas miilides spidomeeter ka mossel, näiteks ühel masinal carratingus, pilt ka :

[Pilt: j7w2n1M3416324F5Q1g9.jpg]

Ja link masinale enesele http://www.carrating.org/car.php?12388

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
#20

Edu selle "pilliga".Üks minu lemmik mossesid (408,kombi,ja 2140sl) järel.
ja ära rooste pärast muretse
Minu mädanenud mosse vot see on mitte taastamist väärt.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne