M-400 vs M-401
#1

Tervist. Tahaks siis teada moskvits 400 ja 401 erinevusi. Ise tean et üks erinevus on see et 400 on käigukang pörandal, 401 on see juba rooli küljes.
Oodatud igasugune info.


Ette tänadesSmile

K-175/1957, Iz Jup4/1981,Iz Jupiter(1)/196?, Iz49/195?, Pannonia T1/1962, Jawa 634/1973 , K-58/1959, Dnepr-MT11/1985, IZ 56/195?, K-650/1969, Jawa 353/1962
Vasta
#2

Tere, selle kohta võib leida infot ka siit foorumist, näituseks siit http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=6216 .

Ford Granada
Vasta
#3

Sa tee siin foorumis veidi ostinguid ja saad oma vastuse kätte.
Selline link
http://www.autogallery.org.ru/m400.htm
Seal kirjas siis erinevused. Peale selle, et käigukang mujal, tähistas mudeli tähis xx1 (400->4001) mootori erinevust ja x2x (400->420) kere erinevust.
Ehk siis uuemad M400'd tulid parema mootoriga. Tegu oli õlitusega ja veel millegagi. Pagan, meelest läks ära.....
Aga otsi ja sa leiad kindlasti kõik vajaliku siit foorumist.
Kui vene keelt oskad, siis võid vaadata nt sellist lehte:
http://www.m400.ru/ist_izm.html
Vasta
#4

TheShadow49 Kirjutas:Tervist. Tahaks siis teada moskvits 400 ja 401 erinevusi.

Parim sait Alma-Mosse kohta on http://m400.km.ru/ Ja mis puudutab isendite erinevusi väljalaskeaastate lõikes siis selle lehe alamleht http://m400.km.ru/ist_izm.html . Olen muide neile materjalidele siin foorumis (ca 2-3 aastat tagasi) ka viidanud.

kavalpea Kirjutas:http://www.autogallery.org.ru/m400.htm
Seal kirjas siis erinevused.

Midagi, on jah, kirjas ka osundet Andrei Bogomolovi lehel, kuid ÄÄRETULT palju vähem ja pealiskaudsemalt kui minu toodud esimesel lingil.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne