Veoautosport

Teoorias peaks see käima jah nii et kõigepealt väntvõll, siis hooratas, sidur ja rihmaratas.
Praktika aga on selline, et saates komplekti Karksi-Nuia millel hooratas on tasakaalus ja sidurikorv on tasakaalus siis tagasi saab ta ikka nõnda, et hooratas on auke täis lastud.
Hooratas aga oli tasakaalus sest on täpselt tehtud ja vastavas abinõus kontrollimisel jäi seisma igas asendis ning piisas 5 sendise asetamisest hammasvööle et see koht end alla keeras.
Korv oli eurose mündi jagu tasakaalust väljas ning sellel sai ka paar auku jämedamaks puuritud et tasakaalu saada.
Hea terasest hooratta rikkusid ära...
Muidugi need kes neid autosid ehitavad pole ka kõik väga teravad pliiatsid ja nii tuli peale tasakaalustamist meeletu vibratsioon ja aru ka ei saanud miks enne kui selgus, et pandi sidurile ka ketas(!)sisse ja loomulikult ka tsentrist välja.
Miks seda aga välja ei võetud...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne