Veoautosport

(28-05-2021, 21:50 PM)krossifänn Kirjutas:  
(28-05-2021, 21:44 PM)vanapagan Kirjutas:  Ma ka ei mõista mis rahuldust pakub see lõputu vintsimine. Oleks läbitavam rada või siis võimekamad masinad oleks vast huvitavam.
Võimekamad masinad  Big Grin Vaata parem kardisporti (mitte et mul kardispordi vastu miskit oleks)
Ega mul masinate vastu ka midagi ei ole aga veits veider on kui neid niipalju nööriotsas veetakse. Järgmine tase oleks siis juba läbi mõne väiksema järve vedada aga looduskaitse vist ei oleks sellega nõus.
Vasta

(28-05-2021, 21:50 PM)krossifänn Kirjutas:  
(28-05-2021, 21:44 PM)vanapagan Kirjutas:  Ma ka ei mõista mis rahuldust pakub see lõputu vintsimine. Oleks läbitavam rada või siis võimekamad masinad oleks vast huvitavam.
Võimekamad masinad  Big Grin Vaata parem kardisporti (mitte et mul kardispordi vastu miskit oleks)
Mis kardispordil siis viga on,minu arust on väikese kubatuuriga 125ccm kardil hobujõud kilogrammi kohta OLULISELT suurem kui nendel muda kolakatel KZ klassi kartidel on ca 50 hobust ja kaalu 65-75 kg 0-100 kmh ka tuleb kordi kiiremini.Nii,et nendel kolakatel arenguruumi veel sitaks.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta

Pole mul miskit kardispordi vastu ja võimekuse all ei mõelnud hobujõude kilogrammi kohta.Neil monstrumitel on kõike piisavalt ja ilmselt oli üks rajalõik piisavalt raske aga see ongi ju offroad.Need masinad ei arenda erilist lõppkiirust ja lihtsa/kerge raja korral pole miskit huvitavat ei pealtvaatajale ega sõitjaile endile.Kui soovite suuremaid kiirusi ja hüppeid siis selleks on veoautokross.Veel suuremad kiirused ja pikemad hüpped - siis veokaralli.
Vasta

Suurematest kiirustest ja pikematest hüpetest rääkides- kohe kargasid jälle pähe videod Dakari Kamazidest, mis on ikka täiesti pöörased elukad! Muidugi on ka teistel tootjatel Dakari veokaid, aga miskipärast tundub just Kamaz oma robustsuses kuidagi eriti äge. Ja noh, Joel Tammeka sõitis ka Kamaziga. Antud videos oli üks hüpe 37 meetrit, mis on veoauto kohta ikka täiesti üle mõistuse, samas ei olnud selle jaoks tehtud mingit spetsiaalset trampliini.
Vasta

(29-05-2021, 16:09 PM)Aare R. Kirjutas:  Suurematest kiirustest ja pikematest hüpetest rääkides- kohe kargasid jälle pähe videod Dakari Kamazidest, mis on ikka täiesti pöörased elukad! Muidugi on ka teistel tootjatel Dakari veokaid, aga miskipärast tundub just Kamaz oma robustsuses kuidagi eriti äge. Ja noh, Joel Tammeka sõitis ka Kamaziga. Antud videos oli üks hüpe 37 meetrit, mis on veoauto kohta ikka täiesti üle mõistuse, samas ei olnud selle jaoks tehtud mingit spetsiaalset trampliini.


Palju seal KAMAZi on, nimi ja kabiin.
Vasta

Kabiin ka renoo pm


Vasta

Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Vasta

Kes joob Vana Tallinnat,kes viina,kes joob õlut,et ainult kusel käia-valikute küsimus.Nii ka autospordis,kellele muda, kellele kiirus.Ja muidugi on ka neid kellele ei meeldi midagi.
Vasta

(29-05-2021, 23:20 PM)rennen Kirjutas:  Kes joob Vana Tallinnat,kes viina,kes joob õlut,et ainult kusel käia-valikute küsimus.Nii ka autospordis,kellele muda, kellele kiirus.Ja muidugi on ka neid kellele ei meeldi midagi.
Nii ongi ja õiget juttu ajad - kõik ei saagi alati kõigile meeldida.
Vasta

Jansa, minu meelest on kabiin küljelt Kamaz mis Kamaz.
Vasta

Huvitaks ka, et mis jutt see Renault' seosest oli.
Kuigi sellel kabiinil pole ilmselt mingit seost peale sarnase välimuse originaalsega, on see siiski Kamazi enda ajalooline looming.
Vasta

(29-05-2021, 22:50 PM)As TroSS Kirjutas:  Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Sel aastal läks peale Caterpillar. Oli mingi piirangu ja reeglite muutuse pärast.

Aga paar aastat tagasi lasid nad kahekesi enne Bremenit must mööda. Hea oli vaadata kui astusid teises reas sõidukatega võidu.
Ja Lüübeki sadamas on saadud neid lausa käega patsutada. 
Peale rallit lähevad soome ja sealt Piiterisse omal jalal.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(30-05-2021, 13:16 PM)cesium Kirjutas:  Huvitaks ka, et mis jutt see Renault' seosest oli.
Kuigi sellel kabiinil pole ilmselt mingit seost peale sarnase välimuse originaalsega, on see siiski Kamazi enda ajalooline looming.
Jah, huvitaks mindki kuigivõrd. Võib-olla ongi tegemist ainult minu peas tekkinud seostega, mida on toitnud ähmane mälupilt väga kamsa sarnase kabiiniga renoo märki kandnud veokast, renoo osalusest tehase ehitusel, prantslaste ja venelaste sajanditepikkusest flirdist, prantslaste veoautotööstuse segastest aegadest 50-60ndatel. Krt seda teab.
Kerge guugel mu väidet ei kinnitanud, deep throati jaoks puudub huvi asja vastu.
Vasta

Mälu järgi 5320 ehk siis esimene Kamaz sellisel kujul nagu nad pikka aega olid, konstrueeriti Lihhatšovi nim. tehases ja kandis prototüübina nime ZIL-170 ja see omakorda oli aretus mingisuguse USA veoka baasil. International vist. Selle meeriklase kabiin meenutas välimuselt MAZ-500 seeriat rohkem.
Samas kuna Kamaz-i tehase sisseseade rajamisel kasutati ametlikult palju kapitalistlike maade tehnoloogiat, siis võimalik, et ka Renault sinna segatud kuidagi.

Renault Magnumil ja ühel MAZ-is loodud prototüübil on palju kindlam seos väidetavalt.

E: Väidetavalt ütlen, kuna see on siin aruteluks olnud ja keegi siin foorumis kinnitas seda teooriat. Ise täpsemalt pole uurinud.
Vasta

(31-05-2021, 09:47 AM)Daff Kirjutas:  
(29-05-2021, 22:50 PM)As TroSS Kirjutas:  Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Sel aastal läks peale Caterpillar. Oli mingi piirangu ja reeglite muutuse pärast.

Aga paar aastat tagasi lasid nad kahekesi enne Bremenit must mööda. Hea oli vaadata kui astusid teises reas sõidukatega võidu.
Ja Lüübeki sadamas on saadud neid lausa käega patsutada. 
Peale rallit lähevad soome ja sealt Piiterisse omal jalal.
Kas sa annaksid vihjeid, millistele allikatele sinu Caterpillari väide tugineb?
Vasta

(31-05-2021, 22:55 PM)As TroSS Kirjutas:  
(31-05-2021, 09:47 AM)Daff Kirjutas:  
(29-05-2021, 22:50 PM)As TroSS Kirjutas:  Vanasti kasutasid Dakar Kamazid oma mootoreid Yamz, nüüd paar viimast aastat on kasutusel Hiina Cumminsid
Sel aastal läks peale Caterpillar. Oli mingi piirangu ja reeglite muutuse pärast.

Aga paar aastat tagasi lasid nad kahekesi enne Bremenit must mööda. Hea oli vaadata kui astusid teises reas sõidukatega võidu.
Ja Lüübeki sadamas on saadud neid lausa käega patsutada. 
Peale rallit lähevad soome ja sealt Piiterisse omal jalal.
Kas sa annaksid vihjeid, millistele allikatele sinu Caterpillari väide tugineb?
Nägin vene pealt telekast mingit saadet kus näidati nii Kamazi kui Mazi meeskondi ja masinate ehitamist selle aasta ralliks.
Aga vot praegu hakkan kahtlema kummale see Caterpillari mootor ikkagi peale läks.
Kui Kamzal on Cummins siis sai Maz endale Caterpillari peale. 700 kopikatega oli võimu.

Aquila captas non muscas.
Vasta

Mälu järgi oli vist 2020 kui Kamazi meeskond oma Yamz mootori vahetasid Cummins Zengzhou ( või midagi sellist) vastu ja rakse oleks uskuda ,et reeglid nii palju muutuvad iga aasta,et nad oleks pidanud uuesti mootorit vahetama.

Lisaks tuleb võtta arvesse,et Cummins ja Kamaz teevad juba üle 30 aasta koostööd, ning neil on Venemaal ühisettevõte, mis toodab Cummins Moootreid Kamazi tehases ?
Vasta

Piirang tuli töömahu suhtes.

Aquila captas non muscas.
Vasta

2015-1018 kasutati Liebherri v8 16,2 liitrilist 1047 hj mootorit.2019 alates Dongfeng Cummins 13 liitrilist 1150 hj.
Vasta

Kas sel nädalavahetusel on krokodille, või siis lihtsalt Veokaid, rajal sõitmas kusagil? Või kindlaid üritusi edaspidi sel hooajal veel?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne