nissan micra: kolin mootoris
#1

Hetkel möödan kilomeetreid siis vanaema käest saadud 1987a. 1,0 nissan micraga.
Aga tekkis selline probleem et löi mootorisse kolina sisse ning hääle järgi arvasin siis et tegemist raamsaale kolksuga (esimese silindri küünlajuhtme mahavötmisel kadus hääl ära).
Lahti vötmisel aga selgus et saaled korras ning ka kepsu saaled ok.
Ning mootori öli mis on 7000 kilti sees olnud oli k a kenasti puhas ja metalli osakesi pole ka sees olnud.
Küsimus siis selline et mis asi vöib mootoris veel sellist madalat ja tumedat kolksu pöhjustada. Endal jooksis küll täna möistus kinni.Sad

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#2

Omal oli suvel Isuzu diisliga sarnane lugu. Lõi järsku kolksu sisse ja tundus vägagi saale kolksu moodi olema. Lahti võttes selgus, et saaled korras. Kiskusin siis plokikaane maha ja vat mis välja tuli, neljanda silindri eelsüüteküünal oli läbi põlenud ja ots ära murdunud ning kolvi pealt läbi käinud, jättes endast kolvi peale maha väikese kärni. Kuna diislil käivad kolb ja plokikaas praktiliselt omavahel kokku, siis see kärn käiski vastu plokikaant ja tegigi seda klõbinat.
Bensuka puhul muidugi sellist viga olla ei saa, kuid kui saaled korras, siis pole ilmselt muud pääsu, kui plokikaas maha. Ehk leiad sealt mingi kala.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#3

omal oli ka selline möte

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#4

Ka hammasrihma üle hüppamine hamba võrra võib põhjustada sarnast klõbinat. Ei tunne küll seda konkreetset micra 1,0 mootorit, aga ju ta ikka on hammasrihmaga.




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#5

proovi esialgu küünla vahetust...



Vasta
#6

hammasrihma ja küünalt ei tahaks eriti uskuda kuna muidu töötab täiesti kenasti heitgaasid on paigas ja käivitub igal juhul aint kuna karpa motor siis ommikul külmalt tahab kolm korda gaasipedaali pumpamist aga muidu käib ideaalselt

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#7

Äkki kolviga miskit lahti? Nõnda et alt ära igaks juhuks kokku pane.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#8

mul just klassivend (öpin auto remonti) arvas ka et äkki on kolvil pragu sees vöi midad selllist

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#9

proovi vahetada küünalt noh
pole kõike suurem kulutus, endal oli sarnane jama...



Vasta
#10

Mul juhtus selline lugu, et 1.6 diisel mootoril, fordi oma, murdus kolb kepsu küljest vöi keps väntvõlli küljest lahti. Tegi ka sellist tumedat müdinat ja jõud kadus ka ära, ega naljalt üle 80ne ei läinud. Kolb oli korralikult klapid läikima "peksnud" pealtpoolt Big Grin .
Vasta
#11

nende mootorite ressurss on 100000km alates tehasest väljumisest !!!!
(tee omad järeldused)

kolvirõngaid jms ükski kataloog ei paku
isiklikult pakun , et kolvisõrm.....

ära esialgu veel pead maha võta (siis pead tihendid jms hankima)
karter maha ja kolb välja
enne lahti katkumist mõõda kompressioon..........võib olla piirdud tõesti
küünla vahetusega !!!!!!!!

hammasrihm olla ei saa, sest siis ei töötaks korralikult ju ka ülejäänud silindrid

vanakooli austaja
Vasta
#12

Tahaks näha kuidas kolbe alt poolt välja võetakse... Muidugi ei ütle et ei saa, aga praktikas lihtsam ikka plokikaan kolvi eest ära võtta kui väntvõllBig Grin.

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#13

kolb ei tule altpoolt välja
ja mootoril on kompressioon möödetud ja see oli korras küünlad on stendis käinud
ja pealekauba on mootoril juba pöhi alt lännu
no jh mul on mingi 170tuhat söitnud aga see pole eriti kuuma saand see mootor kuna oli pea kümme aastat vanaema käes

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta
#14

Kalle1 Kirjutas:ära esialgu veel pead maha võta (siis pead tihendid jms hankima)
karter maha ja kolb välja
enne lahti katkumist mõõda kompressioon..........võib olla piirdud tõesti
küünla vahetusega !!!!!!!!

Sorri, minupoolne arusaamatus siis seoses nende sõnadega- karter maha ja kolb välja...

Pole miskit uut siin ilmas.
Vasta
#15

kuna masinast juttu ega pilti / pilte polnud, ei passinud teema "liikmete autode" alla ja liigutasin siia.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#16

asi siis nyyd selline et ma vötsin riski ja pole plokikaant maha vötnd ja vahetasin lihtsalt saaled ja hammasrihma ja vända otsa simmerlingi ja täna sain kokku j asöitsin möned kilomeetrid ja kolin on kadund Smile

k 750, Yamaha xt350 ja vw Passat
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne