Postitused: 213
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
4
05-11-2008, 16:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2008, 16:59 PM ja muutjaks oli
SarveMurdja.)
PS. Ei ole järjekordne kritiseerimis ja maha tegemis teema.
Nimelt: Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul soovitas konsultatsioonifirma kulude kokkuhoiu nimel koondada Tallinna autobussikoondisest (TAK) 73 ning Tallinna trammi- ja trollibussikoondisest (TTTK) 50 inimest. Üldjuhul esialgne plaan. Kuid, kas teeninduskvaliteet langeb? (kui koondavad juhte, mida ma ei usu, siis graafikud hõrenevad)
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Juhte ei pidanud asi puudutama.Lukusseppasid aga küll.Aga neid wähhemalt TAKis niigi vähe(kui need ka ära kaowad ),kes siis busse remontima hakkawad?.Walvurid ,koristajad mingi osa kontori poolest ehk siis.Aga tegemist waid soowitusega,mida ei pea ju järgima.Tegelikult hetkeolukorras ei soowiks töötuks jäämist küll kellelegi.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
05-11-2008, 23:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2008, 23:36 PM ja muutjaks oli
oxygen.)
Umbkeelsus ON suur probleem ja see ei sõltu üldse mitte sellest mille jõul sõiduk edasi liigub ja kas ta teeb seda mööda rööpaid või teeb seda kummiratastel. Kahjuks on olukord selline, et selles osas ei saa suurt midagi teha. Seadus nõuab juhilt riigikeele oskust vähemalt algtasemel. Kui ta seda ei oska, siis ei tohiks teda põhimõtteliselt tööle võtta. Aga küsimus on, et keda siis sõitma panna? Nokk kinni, saba lahti.
Edit. Muidugi see kui isegi dispetðeri jutust aru ei saa on juba kurjast.
Postitused: 58
Teemad: 0
Liitus: Mar 2008
Maine:
4
Lugesin läbi Ernst@Young Baltic TAK ja TTTK efektiivsuse analüüsi. Mind hakkas huvitama nende järeldus, et bussirongil on 2008 aastal Tallinnas kõige kõrgem liinikilomeetri hind. Sellepärast tuleks võimalusel loobuda Tallinnas nende kasutamisest. Mind hämmastas, et bussirongi liinikilomeetri eest makstav tariif ületab tegelikkuses tunduvalt trammi liiniveokilomeetri tariifi - lausa mitukümmend protsenti. Seejuures on trammi liiniveokulud arvestatud koos infrastruktuurikuludega (rööbasteede ja alajaamade remont, elektridiðpetseri kulud), bussil pole infrakulusi.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
05-11-2008, 23:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2008, 23:43 PM ja muutjaks oli
oxygen.)
Minupoolne soovitus oleks linnavalitsusele selline, et väiksema koormusega liinidel võtta kasutusele väiksemad bussid. Reisijatevoog peaks pideva reisijateloenduse tulemusel TTA-le üsnagi selge olema. Just praegu sõitsin puht igavusest kaasa pool ringi 54. liini bussiga, kusjuures minuga viibis kogu reisi vältel bussis koos maksimaalselt 6 inimest. Õhtupoole võiks sellisel liinil vabalt sõita näiteks MB Sprinter või Iveco Daily. See muidugi nõuab jälle täiendavaid investeeringuid, kuid pikemas perspektiivis oleks kütuse kokkuhoid kindlasti märgatav.
Noh rääkides bussirongidest, siis need kaovad varsti nagunii linnapildist, kuna lagunevad lihtsalt ära.
Postitused: 109
Teemad: 1
Liitus: Feb 2007
Maine:
6
minumeelest pole oluline kas juht oskab öelda numbrit dispetðeriga samas keeles või on tal hoopis rohelised juuksed ja üks silm. uksevahele suudab inimese jätta ükskõik mis rahvusest või keeleoskusega juht. sellise asjaga ei saa hakata küll n.ö trolliteenuse kvaliteeti mõõtma.
Postitused: 58
Teemad: 0
Liitus: Mar 2008
Maine:
4
Kahtlen väites, et TTAl on pidevad reisijate loendusandmed käepärast. Nad teavad täpselt mitu reisijat tuleb ühes või teises peatuses peale või lahkub, kuid reisijate vooge pole sellise tehnilise taseme juures nagu neil praegu võimalik saada. Sellest tingituna pole nad võimelised analüüsima sõitjateveo nõudlust.
Postitused: 58
Teemad: 0
Liitus: Mar 2008
Maine:
4
Green2008. Trammi - ja trollijuhtidel pole põhjust muretsemiseks. Tallinn vajab Teid. Hetkel on alanud trammijuhtide kursus, milles osaleb 15 juhiõpilast, veebruaris 2009 algavad trollijuhtide kursused, kuhu ootan vähemalt 20 uut juhti. Mingeid koondamisi pole planeeritud.
Klipi kohta avaldan oma arvamust nõnda: esimesel katsel TV3 reporteril läks klipp aia taha ja ta saadeti järgmisel päeval tagasi reportaaþi kordama. Sellest tingituna negatiivse alatooniga klipp. Minu andmeil sama reporter kaotas saamatuse pärast töö Kalev Sport TVs.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
Toomas Sepp, mis sa arvad mõttest trollipark erastada (nagu kaasfoorumlased siin teistes teemades välja pakkusid) ning trolliliikluse korraldamine Tallinki kätte anda? Mis on plussid ja miinused.
Postitused: 310
Teemad: 5
Liitus: May 2006
Maine:
15
06-11-2008, 00:22 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2008, 13:07 PM ja muutjaks oli
karlarnold.)
Palun kustutata Komposteri kõik postitused kui puhas leim.
Esitaks süüdistab ta arusaamatul põhjusel Toomas Seppa, et see vestleb teiste inimestega mitte temaga - mõlemad tsiteeritud-kritiseeritud tekstid olid konkreetsed vastused konkreetsetele küsimustele või ettepanekutele.
Teiseks on nõudlikul toonil anonüümne pöördumine reaalse isiku poole ebaviisakuse tipp, mis kahjustab foorumi mainet olulisel määral.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
06-11-2008, 01:00 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-11-2008, 01:02 AM ja muutjaks oli
oxygen.)
Veidi teemast kõrvale kaldudes võib öelda, et EW-s ongi see asi veidi kummaline. Kes meil streigivad ja töölt lahkuvad väikeste palkade tõttu? Päästjad, õpetajad, arstid ja muud ametimehed, kes on mistahes riigile ükskõik mis olukorras hädavajalikud. Bussijuhid ja bussimehaanikud ei ole muidugi eelmainit' kodanikega vajalikkuselt võrreldavad, kuid ühistranspordi propageerimise ja autostumise piiramise valguses on sellised käigud üsnagi kummalised. Autojuhid ei taha bussiga sõita, sest bussid on rahvast täis, haisevad, lähevad katki ja jumal teab mis kõik veel. Laseme viimased remondimehed ja koristajad töölt lahti ja mis siis saab? Vaevalt, et keskkond ühissõidukis paremaks muutub. Eks elame näeme. Samal ajal pühib Edgar Hundisilmal rasvast lõuga ja räägib kui halb ikka Ansip on. Tegelikult sõimab pada katelt.