Ühistranspordi tulevik
#1

PS. Ei ole järjekordne kritiseerimis ja maha tegemis teema.

Nimelt: Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul soovitas konsultatsioonifirma kulude kokkuhoiu nimel koondada Tallinna autobussikoondisest (TAK) 73 ning Tallinna trammi- ja trollibussikoondisest (TTTK) 50 inimest. Üldjuhul esialgne plaan. Kuid, kas teeninduskvaliteet langeb? (kui koondavad juhte, mida ma ei usu, siis graafikud hõrenevad)
Vasta
#2

Viska mõni viide algmaterjalile ka, et ei jääks mulje, et see "uudis" on sinu enda väljamõeldud.

http://epl.ee/artikkel/447411
http://www.tallinnapostimees.ee/?id=46488
Vasta
#3

Juhte ei pidanud asi puudutama.Lukusseppasid aga küll.Aga neid wähhemalt TAKis niigi vähe(kui need ka ära kaowad ),kes siis busse remontima hakkawad?.Walvurid ,koristajad mingi osa kontori poolest ehk siis.Aga tegemist waid soowitusega,mida ei pea ju järgima.Tegelikult hetkeolukorras ei soowiks töötuks jäämist küll kellelegi.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta
#4

http://www.kalev.ee/est/?news=965774&cat...vajalikuks

Lugege KALEV meedia portaali ja Linnavalitsuse plaanid saavad selgemaks. Mind paneb imestama jonnakus, millega soovitakse Tallinna trolli kinnipanemist. Tallinna Linnavalitsus on taganud TTTKle NIB (Nordic Investment Bank) 14 aastase kommertsväärtpaberite emissiooni. Vaevalt, et uute trollide ostmine on see märk, et Linnavalitsus sooviks enne või peale kohalikke valimisi 2009 sügisel trolliliiklust sulgeda.
Vasta
#5

Toomas Sepp Kirjutas:
http://www.kalev.ee/est/?news=965774&cat...vajalikuks

Kui lubate, mul on küsimus.
Mis saab trammi-,trolli-,bussijuhtidest ?
Trollid trollidega...
Kas trammidel Tallinas on tulevik???
Aitäh
Vasta
#6

Hiljaaegu leidis Tallinnas aset vahejuhtum, kus umbkeelne trollijuht ei saanud ukse vahele jäänud vanainimest järel lohistades dispetðeriga vesteldes aru sellestki, kuidas kõlab eesti keeles tema trolli number. Kus me nii jõuame, kvaliteet on suht madal....mitte, et tahan midagi maha teha...

http://www.tallinnapostimees.ee/?id=46634
Vasta
#7

Umbkeelsus ON suur probleem ja see ei sõltu üldse mitte sellest mille jõul sõiduk edasi liigub ja kas ta teeb seda mööda rööpaid või teeb seda kummiratastel. Kahjuks on olukord selline, et selles osas ei saa suurt midagi teha. Seadus nõuab juhilt riigikeele oskust vähemalt algtasemel. Kui ta seda ei oska, siis ei tohiks teda põhimõtteliselt tööle võtta. Aga küsimus on, et keda siis sõitma panna? Nokk kinni, saba lahti.

Edit. Muidugi see kui isegi dispetðeri jutust aru ei saa on juba kurjast.
Vasta
#8

SarveMurdja Kirjutas:Hiljaaegu leidis Tallinnas aset vahejuhtum, kus umbkeelne trollijuht ei saanud ukse vahele jäänud vanainimest järel lohistades dispetðeriga vesteldes aru sellestki, kuidas kõlab eesti keeles tema trolli number. Kus me nii jõuame, kvaliteet on suht madal....mitte, et tahan midagi maha teha...


mis moodi see siia teemasse sinumeelest puutub??
Vasta
#9

moosic Kirjutas:
SarveMurdja Kirjutas:Hiljaaegu leidis Tallinnas aset vahejuhtum, kus umbkeelne trollijuht ei saanud ukse vahele jäänud vanainimest järel lohistades dispetðeriga vesteldes aru sellestki, kuidas kõlab eesti keeles tema trolli number. Kus me nii jõuame, kvaliteet on suht madal....mitte, et tahan midagi maha teha...


mis moodi see siia teemasse sinumeelest puutub??

Kvaliteedi langus, mõjutab väga palju ühistranspordi tulevikku..........
Vasta
#10

Lugesin läbi Ernst@Young Baltic TAK ja TTTK efektiivsuse analüüsi. Mind hakkas huvitama nende järeldus, et bussirongil on 2008 aastal Tallinnas kõige kõrgem liinikilomeetri hind. Sellepärast tuleks võimalusel loobuda Tallinnas nende kasutamisest. Mind hämmastas, et bussirongi liinikilomeetri eest makstav tariif ületab tegelikkuses tunduvalt trammi liiniveokilomeetri tariifi - lausa mitukümmend protsenti. Seejuures on trammi liiniveokulud arvestatud koos infrastruktuurikuludega (rööbasteede ja alajaamade remont, elektridiðpetseri kulud), bussil pole infrakulusi.
Vasta
#11

Minupoolne soovitus oleks linnavalitsusele selline, et väiksema koormusega liinidel võtta kasutusele väiksemad bussid. Reisijatevoog peaks pideva reisijateloenduse tulemusel TTA-le üsnagi selge olema. Just praegu sõitsin puht igavusest kaasa pool ringi 54. liini bussiga, kusjuures minuga viibis kogu reisi vältel bussis koos maksimaalselt 6 inimest. Õhtupoole võiks sellisel liinil vabalt sõita näiteks MB Sprinter või Iveco Daily. See muidugi nõuab jälle täiendavaid investeeringuid, kuid pikemas perspektiivis oleks kütuse kokkuhoid kindlasti märgatav.

Noh rääkides bussirongidest, siis need kaovad varsti nagunii linnapildist, kuna lagunevad lihtsalt ära.
Vasta
#12

minumeelest pole oluline kas juht oskab öelda numbrit dispetðeriga samas keeles või on tal hoopis rohelised juuksed ja üks silm. uksevahele suudab inimese jätta ükskõik mis rahvusest või keeleoskusega juht. sellise asjaga ei saa hakata küll n.ö trolliteenuse kvaliteeti mõõtma.
Vasta
#13

Kahtlen väites, et TTAl on pidevad reisijate loendusandmed käepärast. Nad teavad täpselt mitu reisijat tuleb ühes või teises peatuses peale või lahkub, kuid reisijate vooge pole sellise tehnilise taseme juures nagu neil praegu võimalik saada. Sellest tingituna pole nad võimelised analüüsima sõitjateveo nõudlust.
Vasta
#14

Green2008. Trammi - ja trollijuhtidel pole põhjust muretsemiseks. Tallinn vajab Teid. Hetkel on alanud trammijuhtide kursus, milles osaleb 15 juhiõpilast, veebruaris 2009 algavad trollijuhtide kursused, kuhu ootan vähemalt 20 uut juhti. Mingeid koondamisi pole planeeritud.

Klipi kohta avaldan oma arvamust nõnda: esimesel katsel TV3 reporteril läks klipp aia taha ja ta saadeti järgmisel päeval tagasi reportaaþi kordama. Sellest tingituna negatiivse alatooniga klipp. Minu andmeil sama reporter kaotas saamatuse pärast töö Kalev Sport TVs.
Vasta
#15

Toomas Sepp, mis sa arvad mõttest trollipark erastada (nagu kaasfoorumlased siin teistes teemades välja pakkusid) ning trolliliikluse korraldamine Tallinki kätte anda? Mis on plussid ja miinused.
Vasta
#16

Miks sa arvad, et Tallink tahab Tallinna trolliliikluse üle võtta? Tundub kuidagi utoopiline Toungue
Vasta
#17

Palun kustutata Komposteri kõik postitused kui puhas leim.
Esitaks süüdistab ta arusaamatul põhjusel Toomas Seppa, et see vestleb teiste inimestega mitte temaga - mõlemad tsiteeritud-kritiseeritud tekstid olid konkreetsed vastused konkreetsetele küsimustele või ettepanekutele.
Teiseks on nõudlikul toonil anonüümne pöördumine reaalse isiku poole ebaviisakuse tipp, mis kahjustab foorumi mainet olulisel määral.
Vasta
#18

Olgu see kui tahes trolliliikluse katkestaja Komposter, sarvi murdev SarveMurdja või Tallinktrolli juhataja, aga PETSS jõudis ivani:
PETSS Kirjutas:Lukusseppasid aga küll.Aga neid wähhemalt TAKis niigi vähe(kui need ka ära kaowad ),kes siis busse remontima hakkawad?
Artiklid räägivad mingitest kahtlastest masinatest, mis aitavad või suisa remondivad. Erinaevad motoriseeritud mutrivõtmed/kruvikeerajad olemas, kust võetakse need kümned oskustöölised maha või on tehnoloogia areng jõudnud robotmehaanikuteni või koondatakse veel koristajaid, tehnoabide juhte, üldelektrikke?
Vasta
#19

Veidi teemast kõrvale kaldudes võib öelda, et EW-s ongi see asi veidi kummaline. Kes meil streigivad ja töölt lahkuvad väikeste palkade tõttu? Päästjad, õpetajad, arstid ja muud ametimehed, kes on mistahes riigile ükskõik mis olukorras hädavajalikud. Bussijuhid ja bussimehaanikud ei ole muidugi eelmainit' kodanikega vajalikkuselt võrreldavad, kuid ühistranspordi propageerimise ja autostumise piiramise valguses on sellised käigud üsnagi kummalised. Autojuhid ei taha bussiga sõita, sest bussid on rahvast täis, haisevad, lähevad katki ja jumal teab mis kõik veel. Laseme viimased remondimehed ja koristajad töölt lahti ja mis siis saab? Vaevalt, et keskkond ühissõidukis paremaks muutub. Eks elame näeme. Samal ajal pühib Edgar Hundisilmal rasvast lõuga ja räägib kui halb ikka Ansip on. Tegelikult sõimab pada katelt.
Vasta
#20

k2sipidur Kirjutas:Olgu see kui tahes trolliliikluse katkestaja Komposter, sarvi murdev SarveMurdja või Tallinktrolli juhataja, aga PETSS jõudis ivani:
PETSS Kirjutas:Lukusseppasid aga küll.Aga neid wähhemalt TAKis niigi vähe(kui need ka ära kaowad ),kes siis busse remontima hakkawad?
Artiklid räägivad mingitest kahtlastest masinatest, mis aitavad või suisa remondivad. Erinaevad motoriseeritud mutrivõtmed/kruvikeerajad olemas, kust võetakse need kümned oskustöölised maha või on tehnoloogia areng jõudnud robotmehaanikuteni või koondatakse veel koristajaid, tehnoabide juhte, üldelektrikke?

Ega masinad remontimatta küll ei jää, vajadusel ostetakse teenust sisse.....kui remondimehel 8 tunnine tööpäev ja sellest 2-3 tundi on tööd, siis tuleb tunduvalt odavam hakata teenust sisse ostma, kui hoida palgal oma remondimehi.... Aga hetkel, kahjuks on teadmatta, mis sektoris ja kui palju koondatakse....
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne