DIY English wheel
#1

Jäi selline leht näppu, äkki keegi on huvitatud (ja et ma ise ka pärast üles leiaks Smile).

http://www.roddingroundtable.com/tech/ar...wheel.html
Vasta
#2

Mis see olema peaks? Sikemasin (valtse ju pole ja triipe ta ei tee)?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

tunne oma foorumit: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8581
Vasta
#4

Jansa Kirjutas:tunne oma foorumit: http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=8581

Vaat sellega töötegemist tahaksin ma küll näha! Väga kohe. Äkki keegi teab nt SinuTorus vms mõningaid videolõike?

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Jutustav jupike Soomemaa lehelt, mida varemgi esitlema olen juhtunud:
http://www.timohapponen.net/englishwheel/

Jube vahva asjandus, millest paraku ainult teooriat tean. Lähedalt pole kunagi näinud.
Nimega netist otsides oli kuskil ka tolle riistapuu tegemisõpetus, küll lihtsustatud versioon.
Isaeenesest ju jaburalt lihtne pleki venitus/koolutusaparaat. Väänad natuke nii-natuke naa ja valmis saab. Harjutamist ainult vaja.

Edit: vabandan, Jesperi näidatud leht oligi too aparaadi isetegemisõpetus. Ei süüvinud ennem, kukkusin kohe targutama...Cool

loll on loll olla.
Vasta
#6

Discoveryst tulevate auto taastamise ja ehitamise saadetes väga levinud "aparaat". Seal pidevalt kasutavad sellised.
Vasta
#7

valdo Kirjutas:Vaat sellega töötegemist tahaksin ma küll näha! Väga kohe. Äkki keegi teab nt SinuTorus vms mõningaid videolõike?

Otsingu peale tuleb neid päris palju, ma ei oskagi ühtegi head esile tõsta.

Ega selle tööpõhimõttes muidugi ei ole midagi üle mõistuse keerulist, lihtsalt laagrite kasutamine rullikutena tundus mulle isiklikult üsna innovatiivne Smile Muidu normaaloludes peaks neid rullikuid kuidagi karastama vms, mis ilmselt ei ole kuigi odav ja kättesaadav tehnoloogia.
Vasta
#8

Siin teemas on sellest juttu ja pilte:
http://www.vanatehnika.ee/modules.php?na...topic&t=83

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#9

Ise hiilin juba tükk aega Frost.co poolt sellist poolikut: http://auto.frost.co.uk/search?w=Y024

[Pilt: 8968.jpg]

Asja ost on põhiliselt selle taha takerdunud, et sellist autot, mille juures seda väga vaja oleks, pole töösse sattunud.
Kapotti ja katust, sellega, muidugi ei tee...

"Päris" wheelide hinnad ronivad üle kolme-neljakümne tuhande.
Vasta
#10

Tänapäeval ei lase keegi käsitsi suuri tükke, ikka väiksemad tükid ja konduktori peal keevitatakse kokku.

Selle jurakaga töötamist (nagu ka muid kavalaid töövõtteid uute materjalidega) näeb pea igal Saksa laadal või messil, järgmine Stuttgarti mess on tulemas märtsis (sisehallid, tegijaid üle Saksa, tootjaid üle Euroopa), iga kaupmees on nõus sinuga huvi korral päris pikalt tegelema ja näitab töövõtted kohapeal ära, messihall(id) asub/asuvad Stuttgarti lennujaama kõrval ja pileteid sinna on võimalik Eestist osta.

Dad.
Vasta
#11

dad Kirjutas:iga kaupmees on nõus sinuga huvi korral päris pikalt tegelema ja näitab töövõtted kohapeal ära...

Olen käinud ja ka "võrku" langenud, aga euri napip...Cool
Algajate värk.
Vasta
#12

Mul on juba pikemat aega plaanis english wheel valmis nokitseda. Suurem ratas ja surve pealekeeramise jubinad on olemas, väiksemad rullid on vaja veel kusagil valmis treida lasta ja siis saab kokku panema hakata.
Vasta
#13

Tean, et Eestiski kasutavad härrased english wheeli, nt custom rataste tegijad. Näinud olen vaid isetehtuid, mitte nö euronõuetele vastavaid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne