07-12-2008, 17:35 PM
Indy Kirjutas:Kõik tore aga...Mingit 1,4-1,6l mootorit kaks-kolm või enam kordi suurema V6 või V8-ga võrreldes neid seal ju tõesti pole.
Kuhu siis jäid töömaht, silindrid ja kolvikäik...
Kuidas üldse sellise nutuselt vigase autoga sõita saite?
Minu arust ei tähenda suur mootor küll ilmtingimata raiskamist. Suure mootori taga vastav jõuülekanne ja mõistusega sõit, ja ei olegi nii raiskamine. Tuttava ameerikamaa päritolu mahtuniversaal. millel 3,8lV6 koos automaatkastiga tuksub trassil 90-ga sõites ca 1200-1300p/min ja tarbib sealjuures keskmiselt 7,5-8l/100le. Enamuses tarbitakse seda autot trassil.Samas sõiduomadustes ja mugavuses/mahutavuses pole mingil üliökol väikeautol talle midagi vastu panna. Kui muidugi parkimisest mitte rääkida.
Iga auto neelab ära kogu kütuse, mis paaki kallata.
Peaks vist oma proua roolis olles ka kõrvalt vaatama, mis võtteid seal ökosõidu koolitusel õpetati. Igal juhul on tema juhtimisel vana karpamootoriga Golfi kütusekulu minu roolisolekuga võrreldes 15-20% väiksem.