Huvitav leid.
#1

Leidsin enda arust huvitava lehekülje, kes mõistab vene keelt, nendele peaks nagu huvi pakkuma.
http://www.lehn.ru/about.phtml
Vasta
#2

Hiiglasuur autode surnuaed leitud USA:s
pildid:
http://s214.photobucket.com/albums/cc114/bkl89/
http://www.iltasanomat.fi/autot/1624220
Vasta
#3

http://jalopnik.com/5102534/massive-secr...and-forest

Hilisem kajastus küll, kuid olles www.jalopnik.com pikaajaline lugeja (külastaja), võiks arvata, milline näeks välja käesoleva foorumi kasutajaskond, kui olnuksime elanud kapitalismis Smile Ette hoiatades - Wec Lemons (max. 500 taala maksva masinaga rajale minemise "igamehesari" ei hakka tööle Eestis tänu puurivalmistgamise kõrgele hinnale (satub Eestis sertifikaati omavale firmale liiga harva kätte, et olla normaalse hinnaga "liinitöö". Kahju, sõidaks isegi koos perega....
Vasta
#4

Garaaþist leiti haruldane Bugatti:
http://uudised.err.ee/index.php?06149790
Vasta
#5

Ei leidnud piltidele paremat kohta, kuid vaadata need kõlbavad:
http://photofile.ru/users/extazz_yurezz/115279012/
Vasta
#6

Järjekordne leid vähemalt minu jaoks tsiklinäituselt, kuigi neid masinaid on IÞ-i leheküljel ennegi nähtud:
http://photofile.ru/users/katriona80/3339754/72064738/
http://photofile.ru/users/katriona80/3339754/72064761/
http://photofile.ru/users/katriona80/3339754/72065549/
Vasta
#7

Paras "röögatus" tänavapildis:
http://pilt.delfi.ee/picture/7713299/
Vasta
#8

huvitavaid leide ka siit
http://www.artificialowl.net/[/align]
Vasta
#9

Ei tea kas praegusel hetkel samamoodi välja näeb see koht, aga mõned aastad tagasi Tðernobõl: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1682155
Vasta
#10

(21-12-2009, 11:17 AM)veix__ Kirjutas:  Ei tea kas praegusel hetkel samamoodi välja näeb see koht, aga mõned aastad tagasi Tðernobõl: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1682155

Kas keegi teab, mis veomasin on esimesel pildil allservas keskelt veidi paremal? Kapoti ja tiibade kuju järgi otsustades ZIL 131 nagu poleks, tiivad tunduvad olevat nagu sõjaaegsel Studebackeril??? Äkki mõni KrAZ-iliste sugukonna esindaja? Või mida arvate? ZIL 157 ja GAZ 69 kasutati seal küll, üks 69 vrakk on ka nendest piltidest ühel, ZIL 157 rivi olen ka mingil pildil näinud. Ei tahaks küll nagu hästi uskuda, aga mine neid venelasi tea, viimaks leitigi kuskilt NZ-st mõni sõjaaegne stude?

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#11

(26-12-2009, 21:03 PM)Mossemees Kirjutas:  ...mis veomasin on esimesel pildil allservas keskelt veidi paremal? ...
URAL
Vasta
#12

Kas mõtled sellist masinat?
[Pilt: ural6x6russianarmytruck.jpg]

Selle nimeks on Ural, numbrit ei mäleta ja ei viitsi otsida ka. Vabandust.
Kena leidsin numbri ka - 375d, seega diisel??, 6x6 masin.
The Ural Truck 375D is a general purpose 4.5 ton 6x6 truck/lorry, produced at the Ural factory from the early 1960s. It comes in a variety of forms, e.g. 375 soft-top, 375A van body, 375S semi-trailer tractor.

It was a popular Truck/lorry used by the Russian Army as it was reliable with a large payload. It was produced only in petrol form due to the extreme climates in Russian and the surrounding countries because of the risk of the diesel freezing. Our Army Truck is very similar to the American Army version should you be looking to rent or hire a US army truck. The stars on the doors can easily be replaced with the American version. Great Army truck for display purposes or moving lots of equipment and people off road.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#13

(26-12-2009, 21:03 PM)Mossemees Kirjutas:  Kas keegi teab, mis veomasin on esimesel pildil allservas keskelt veidi paremal? Kapoti ja tiibade kuju järgi otsustades ZIL 131 nagu poleks, tiivad tunduvad olevat nagu sõjaaegsel Studebackeril??? Äkki mõni KrAZ-iliste sugukonna esindaja? Või mida arvate? ZIL 157 ja GAZ 69 kasutati seal küll, üks 69 vrakk on ka nendest piltidest ühel, ZIL 157 rivi olen ka mingil pildil näinud. Ei tahaks küll nagu hästi uskuda, aga mine neid venelasi tea, viimaks leitigi kuskilt NZ-st mõni sõjaaegne stude?
Eks ta siis URAL-375 ole.
Vasta
#14

Ehh, muidugi...Rolleyes Nüüd ma saan aru küll. Pealegi tunduski idee mõnest platsil vedelevast uunikumist kuidagi kahtlaselt liiga ilus, et tõsi olla. Tðernobõli kohta veel hunnik pilte ja huvitavat lugemist: http://pripyat.com/

Puruks ja pool pööret tagasi!
Vasta
#15

Pole autode surnuaed, aga siiski http://www.jaylenosgarage.com/

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#16

Mõned huvitavad videod.
Sellesmõttes huvitav leid, et Poolakas on käinud ka vist automoto foorumis pilte kogumas ning nendest videod teinud.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=K4yQrCIxXFk
http://www.youtube.com/watch?v=IqOKQBr5Td8
Vasta
#17

(26-12-2009, 21:15 PM)metsakohin Kirjutas:  Kas mõtled sellist masinat?

Selle nimeks on Ural, numbrit ei mäleta ja ei viitsi otsida ka. Vabandust.
Kena leidsin numbri ka - 375d, seega diisel??, 6x6 masin...

Ural 375, olenemata indeksi tähest, on alguse aegadest, ainult Zili-Laz´i 375 bensumootoriga. Natuke forsseeritud ja suurendatud töömahuga 130 mootor, nõuab kallist AI-93 bensiini ja kehvemal juhul teeb seda röögatu isuga. Talvel, karmi külmaga, lühikestel otstel, piisas 330l paagitäiest samapaljuks kilomeetriteks.
Tähed mudeli indeksis tähistasid erinevaid modifikatsioone, D-eksport mudel, K-kaug põhja, topelt klaaside ja võimsama eelsoojendi jms-ga (oli ikka soojem küll), Ю- soojemad piirkonnad, C -sadulveok jne.

Diiselmootor tekkis hilistel 80-tel, kasutati, KaMazi mootorit (väidetavalt väikeste muudatustega) ja masin ise sai uue standardi järgi indeksiks 4320.

terv.
hulgus, sõitnud nii 375, kui ka väheke 4320 -ga.


Vasta
#18

Sama Zil-375 mootor oli ka Liaz linnaliinibusside jõuallikaks.

Esimene 375 oli muuseas presentkatusega. Meenutas veidi sama ajastu USA sõjaväeautosid.

http://dic.academic.ru/pictures/wiki/fil..._truck.jpg

http://denisovets.narod.ru/ural/uralpages/ural375.html

Samamoodi oli presentkatusega GAZ-62 (II variant) ning tema järeltulijaks olnud GAZ-66 dessantversioon.

http://denisovets.narod.ru/gaz/gazpages/gaz62ser.html

http://denisovets.narod.ru/gaz/gazpages/gaz66b.html

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#19

Tavalisest ZIL-i mootorist annab ka teha nn.URAZ-i mootor asendades hülsid, kolvid, rõngad jne., kui siis on ka veel kiire reduktot sillas, saab tavamootoriga korraliku küttekokkuhoiu ja jõud on ka hoopis teine.Sellist "trikki" tehti bussidega.
Vasta
#20

(15-02-2010, 22:05 PM)Siim105 Kirjutas:  Mõned huvitavad videod.
Sellesmõttes huvitav leid, et Poolakas on käinud ka vist automoto foorumis pilte kogumas ning nendest videod teinud.
Video:
http://www.youtube.com/watch?v=K4yQrCIxXFk
http://www.youtube.com/watch?v=IqOKQBr5Td8

Huvitav tõesti, kõik (valdav 99%) piltidest on kolhoos.pri.ee lehelt pärit.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne