www.oldtimers.ee
#1

Idee. Minu välismaa sõbrad otsisid eestist kontakte ... on harjunud oldtimer(s) .?? ja ei leidnud .....
Oleme nüüd pusinud ja proovinud .
Juhul kui keegi teist soovib avaldada oma masina lugu ja pildi materjali või halvemaljuhul müüki panna siis oleme olemas www.oldtimers.ee

Üritruste infod oleks teretulnud , et muidugi oleks hea kui oleks nii eesti kui inglise keeles kuid tõlkimisega saame ise hakkama.

Tervitades,

Gert

gert@oldtimers.ee

www.oldtimers.ee

52 64 706
Vasta
#2

Need igasugu vidinad "Oldtimerid, Oldtimerite tohtrid, Oldtimerite rent" jne, kõlavad väga puiselt. Kas selle sõna (Oldimer) asemel ei oleks vähemalt menüüsse parem midagi eesti keelde paremini sobivat leida? Näiteks "klassikud" vms?

Maamees linnast.
Vasta
#3

Sattudes mobiilset internetti kasutades lehele, kus 320x240px pildid on serverisse üles laetud 1024x768 ja siis lihtsalt väiksemalt näitamiseseks "scaled" ja selle thubnaili nägemiseks pean ma kõigepealt kogu hires pildi omale alla õmbama, tõenäoliselt sellisele lehele enam eriti vaatama minna ei proovi.
Vasta
#4

Ostu-müügi teemal on selles vallas küll auk sees,foorumeid peaks aga piisavalt olema. Mina näen edu just selles teemas + ürituste reklaam muus keeles.

Jõudu ja edu tegemises.
Vasta
#5

Meil on siin terve "rivi" mehi, kes oma projekte on otsustanud ka teistele näidata:
www.vanatehnika.ee

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#6

kalacompany Kirjutas:Me proovime eesti, soome, saksa ,vene ning inglise keelset juttu edaspidi kajastama hakata ....
Eesti vanatehnikategelased ei raatsi oma projekte emakeeleski avalikustada, ammugi siis väljamaakeeles Smile Tegin töö juures oma toas pisikese küsitluse, ja tavainimene ei tea näiteks üldse, et väljend oldtimer = vana auto. Rolleyes
Vasta
#7

wax Kirjutas:Eesti vanatehnikategelased ei raatsi oma projekte emakeeleski avalikustada, ammugi siis väljamaakeeles Smile Tegin töö juures oma toas pisikese küsitluse, ja tavainimene ei tea näiteks üldse, et väljend oldtimer = vana auto. Rolleyes

Nii huvitav kui see ka ei ole, siis sellest vana auto = oldtimer saab aru ainult miljoon inimest Wink

Dad.
Vasta
#8

Kellele see lehekülg suunatud on, kas eestlastele või välismaalastele?
Kui väljamaa sõbrad ei leia eestist midagi üles, siis kui nüüd oldtimers.ee lahendab leidmise, ei lahenda ta veel keelebarjääri.
Väljamaalastele suunatud lehekülg peaks omama ka aktiivset ja missioonitundest paistes keeletoimetajat, kes tõlgiks mingisse internatsionaalsemasse keelde artikleid ja tegemisi.
Või mulle jääb veidi arusaamatuks, mis on eesmärk ja suund. Kuigi initsiatiivi ma kiidan. Maailmas on väga palju huvitavaid autoklubisid ja tegemisi, kuid rumeenia, hispaania, ... jne keeles leheküljed jäävad ikkagi ainult pildimaterjaliks.
Vasta
#9

Keegi võiks sellise asja teha, et kõik huvitavaid (vana)autoprojekte kirjeldavad lehed on viidete näol ühte kohta koondatud. Vanasti oli lihtne, Lugejate Autode all oli kõik olemas Smile, aga nüüd on osad asjad tegijate enda lehtedel, osad asjad blogides, siis veel mingi umbes sada mingi kindla klubi/seltskonna saiti nagu tamgarage, unicweb, nüüd veel nagu näha on lisandunud vanatehnika.ee, Tqhq foorumis on mitmeid klassikute projekte, tõenäoliselt on asju laiali ka margifoorumites. See võiks tegelikult olla umbes sarnane foorumiteema nagu "Eesti autofoorumid", aga võib ka eraldi leht olla, peaasi et seda koguaeg uuendataks.
Vasta
#10

Jesper Kirjutas:Keegi võiks sellise asja teha, et kõik huvitavaid (vana)autoprojekte kirjeldavad lehed on viidete näol ühte kohta koondatud.

dad Kirjutas:Nii huvitav kui see ka ei ole, siis sellest vana auto = oldtimer saab aru ainult miljoon inimest Wink

Dad.




Oldtimer`i mehed, pange kõrva taha.
Iseenesest mina samuti pooldan selle väljendi kasutuselevõtmist. Saavad sellest aru nii inglise- kui saksakeelsed inimesed...(miskipärast eriti just viimased)
Meie lemmiksõna "unicautod", aga, on oma aja ammu ära elanud ja lääne inimene mõistab selle all ikkagi peamiselt prantsuse üht kadunud automarki...
Vasta
#11

Aga hoopis vanatehnika.ee-st pidi ju vanatehnikaklubide katusorganisatsiooni ja autoklubide tegemiste kajastamise koht saama.
Vasta
#12

gazik Kirjutas:Aga hoopis vanatehnika.ee-st pidi ju vanatehnikaklubide katusorganisatsiooni ja autoklubide tegemiste kajastamise koht saama.

Meil ongi rohkem nii, et iga üks teeb oma ette ja on hästi tähtis jne.... ning siis imestame et meil pole oma muuseumi.

Dad.
Vasta
#13

eestlased...
Vasta
#14

gazik Kirjutas:Aga hoopis vanatehnika.ee-st pidi ju vanatehnikaklubide katusorganisatsiooni ja autoklubide tegemiste kajastamise koht saama.

Mis mõttes pidi? Kes ütles?

Vaata parem seda vanatehnika.ee-tegijat ligemalt ja pööra tähelepanu tema fraasidele: a ´la "Kui Sul on soov meiega suhelda, pead registreeruma. Kui tekib soov klubi tegemistest osa saada, pead taotlema Klubi Sõbra staatust. "

- Eitea, kas ikka pean. Kui olen vanatehnikahuviline ei pea ma sellega seoses midagi. Olen huviline niisamagi edasi...Smile Ja ehitan oma romusid...
Klubi Sõbrad ei tee sedagi.



Või: "Punktid, mis sul on portaalis osalemise eest: 0 "

Ma ei ole mitte üheski Eesti foorumis mingit punktijura kohanud. Eriti seda, et foorumi tegija annab iseendale punkte oma olemasolu eest ja võrdleb end teistega, kellele ta ei anna samapalju...No kes normaalsetest inimestest sellist asja kannataks?

Tundub, et kodus ei saa see idikas (loe itikas = itimees) oma olemasolu eest mitte ühtegi "punkti", et niimoodi peab tõmblema...Mees ei õppinud oma unicwebi hinguseleminekust mitte üks raas ja astub taas sama reha otsa...

Natuke on kahju Autorestauraatorist, et sellises seltskonnas peab olema. Aga noh, eks "every man mus know his limits", nagu öeldakse...
Vasta
#15

Noh, mis sellest siis ikka niiväga katki on kui lõputult suures Internetiruumis nüüd kaks lehte rohkem on? Mida rohkem seda uhkem Smile Ja kaks muuseumi on ceteris paribus ka parem kui üks.
Vasta
#16

Lp Stihl, kas sa ise oled midagi teind, mõne asjaliku/ toimima lehekülje?
Btw mingi ''jube lahe'' blogi ei ole teps mitte sama asi, kui miskit lehekülg.
Niikauaks aga plõks kinni. Kõigesuuremad kriitikud ja inisejad ise ju teadupärast kunagi midagi ei tee jms. Ja kui tõesti su oskustest nii üle jääb siis ole lahke, löö kampa ja tee nii et oleks parem. Kirjutad kogu teksti ümbes, kus ei ole sõnu PEAD jms.



Vasta
#17

stihl Kirjutas:
gazik Kirjutas:Aga hoopis vanatehnika.ee-st pidi ju vanatehnikaklubide katusorganisatsiooni ja autoklubide tegemiste kajastamise koht saama.

Mis mõttes pidi? Kes ütles?

Vaata parem seda vanatehnika.ee-tegijat ligemalt ja pööra tähelepanu tema fraasidele: a ´la "Kui Sul on soov meiega suhelda, pead registreeruma. Kui tekib soov klubi tegemistest osa saada, pead taotlema Klubi Sõbra staatust. "

- Eitea, kas ikka pean. Kui olen vanatehnikahuviline ei pea ma sellega seoses midagi. Olen huviline niisamagi edasi...Smile Ja ehitan oma romusid...
Klubi Sõbrad ei tee sedagi.





Natuke on kahju Autorestauraatorist, et sellises seltskonnas peab olema. Aga noh, eks "every man mus know his limits", nagu öeldakse...


Stihlilt tuntud headuses kriitiline ütlemine , lugejatele tuttavas stiilis.
Tegelikult on VVK-l ja vanatehnika.ee-l siiski veidi teine eesmärk ja olemus kui Gazik välja pakkus, keda huvitab, võib juba klubi lehelt ise uurida...
Kui soovitakse suhelda VVK-ga , siis peab registreerima , see on ju enamustes foorumites jms kohtades tavaline , et kui soovitakse sõna sekka öelda (nagu näiteks lgp. Stihl tihti soovibSmile , peab registreeruma. See peaks avitama ka selle vastu, et ei tuleks liigset tühist ja mõttetut jutuvahtu ega lämmataks asjalikumat piskut.
Nagu sageli kombeks - asjasse süvenemata kiputakse tegema kergelt järeldusi ning andma hinnanguid. Lugege VVK põhikirja , tutvuge foorumiga ja ärge nii kergelt kukkuge hinnanguid andma. Kui ei meeldi, kui teised tunduvad rumalad ja samatud, siis poleks mõtet seda kohe neile nina alla hõõruda. Ja jälle vihjatakse tagasihoidlikult, et tegelikult olen mina see "õige vanatehnika huviline", ehitan oma romusid (kuigi mind ei tunnustata vääriliselt), teised ei tee essugi jne.
Kes siin veidi asja jälginud on, see on ju tegelikult kursis Stihli asjade ja ka tublide tulemustega Cool nagu ka tema kriitilise stiiliga.
Autorestauraatorist on ka minul natukene kahju, seda seepärast, et see VVK vedamine on tubli tükk tööd teha, aga nagu Stihlgi ütleb, ju ta oma piire teab ja tunneb ning siiani on ta vastu pidanud ja loodame, et jaksab veel edaspidigi. Ja kahju kui mõni asjasse süvenemata kergelt kritiseerima ja haletsema kipubToungue
Vasta
#18

Kui keegi mingeid tugrikuid, st.punkte foorumis jagab, siis nõustun, see on jura.
Mina olen saanud siiani aru nii, et selles eesti meeste vanatehnikaliikumise kajastamises on kolm kitsaskohta(mõned unistamised siis allpool):
1. Meil endil puudub siiani selline e-keskkond, kuhu minnes saame ülevaate kõikidest kalendriaasta olulisematest jooksvatest vanatehnikasündmustest. Näiteks mingi x päev kalendris tahan oma vanasõidukit tuulutada ja samas ka mõnd üritust külastada. Lähen siis eelmine päev sinna lehele x ja vaatangi, mis teemaline ja kus maakonnas on sel hetkel mingi asi teoksil. Otselinkidena on asjad viidatud korraldajate kodulehtedele. Selleks ei peaks kindlasti nõudma sisselogimist või registreerimist vms. Ja info võib ju seal olla alates maanteemuuseumist kuni lampraadiote näituseni.
2. Meie külalistel ei ole võimalik ühest kohast saada ülevaadet meie tegemistest- üritustest
3. Vanatehnikaklubidel ei ole oma ühist, korralikult toimivat e-hääletoru.
Kohas, kus näiteks võiks klubide,seltside esindajad vanatehnikapoliitika kujundamises osaleda ja kus asuks nende enamiku e-postkastid kontaktidega.
Sellel saidil võib olla ka foorum, kus siis sisseloginud inimesed saavad suhelda, aga kõik külalised piiranguteta lugeda. Üritused oleks lühidalt kirjeldatud ka näit. inglise keeles.

Nagu ma mõnede nn.vanatehnikapoliitikutega suheldes kuulnud olen, siis vähemasti punktis nr.3 kirjeldatud tegevus pidigi kolima vanatehnika.ee lehele
Vasta
#19

Nojah, viimase Gaziku postitusele ei saa kuidagi vastu vaielda. Jutt õige. Ega peale VVK lehe/foorumi ju puhast vanatehnika lehte polegi. VVK foorumi üldosa , milles peaksid olema ka korraldatavad üritused, on loetav ka ilma registrerimata (nagu foorumites ikka).
Otseselt kõige Eestimaise vanatahnikaliikumise üle koordineeriva ja poliitikat kujundavat rolli minuteada VVK endale eesmärgiks seadnud ei ole, samas kõik (ja eriti kohalik) vanatehnikaga seotu pakub VVK liikmetele enesestmõistetavalt huvi ja VVK on arenev nähtus nagu kõik siin ilmas, nii et kõik on võimalik.
Vasta
#20

kass Kirjutas:Nojah, viimase Gaziku postitusele ei saa kuidagi vastu vaielda. Jutt õige. Ega peale VVK lehe/foorumi ju puhast vanatehnika lehte polegi. VVK foorumi üldosa , milles peaksid olema ka korraldatavad üritused, on loetav ka ilma registrerimata (nagu foorumites ikka).
Otseselt kõige Eestimaise vanatahnikaliikumise üle koordineeriva ja poliitikat kujundavat rolli minuteada VVK endale eesmärgiks seadnud ei ole, samas kõik (ja eriti kohalik) vanatehnikaga seotu pakub VVK liikmetele enesestmõistetavalt huvi ja VVK on arenev nähtus nagu kõik siin ilmas, nii et kõik on võimalik.

Ainuke koordineeriv ja liikmeid omava asutus oli Automi juures klubi "Unic" ... kõik sealt edasi on üks suur ähkimine ja puhkimine, mis eranditult alati on lõppenud ühtemoodi, ei näe põhjust, miks peaks tulevikus teisiti olema.

Dad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne