897 SAC M-412 Top Gearis
#1

Hei!

Oskab keegi kuidagi kommenteerida, kuidas pääses numbrimärki 897 SAC kandev 1982. aasta M-412 Inglismaale ja seal saatesse Top Gear? Viimases osas sõidab too masin James May juhituna ringi?

ARK andmetel on too masin jätkuvalt siinses registris, kuigi ilma kehtiva ülevaatuseta.

Asp

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#2

ARK ülevaatus on selline asi, mis näitab ainult siinses äbariigis tehtud TÜV-i, teejoojad ei hakka eluilmaski siia äbariiki teada andma meite sõiduki TÜV-i läbimisest.

Dad.
Vasta
#3

Kas see polnud see lugu kus neil Eestis liikudes Leivategija juures parempoolse rooliga VAZ 2104 katki läks ja nad enesele miski asenduse sebisid?

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#4

Kust saadet näha kannatab? Youtube'st?
Vasta
#5

Osa 1: http://www.youtube.com/watch?v=1-3-pnehUqU
Osa 2: http://www.youtube.com/watch?v=yhx3bXX-y3o

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Vaatasin mõlemad osad läbi, no mulle näitab see lihtsalt ühte, et saate juhid on liiga heade luksus autodega ära harjunud, neil ei saagi olla miskit ettekujutust kuidas Nõukogude inimene pidi elama ja nende autodega läbi saama, see peegeldub ka nende juttus.
Üldiselt ei ole nad viitsinud ka end ajalooga kurssi viia.
Kõige suurem müstika on see,et kuda krt said nad Tsaikal selle nuppu ära lõhkuda,olen ka ise seda süsteemi kord elus näppinud ja pole mitte miskit küljest kukkunud.
Mulle, käis see vastumeelt,et nad Tsaikat maha tegid, paistab,et idabloki autode tundmise osas oleks neil saatetegijatel veel üsna palju arengu ruumi.


Vasta
#7

See polegi tõsine tehnikasaade, vaid meelelahutus- ja naljasaade Smile
Vasta
#8

(Tihtipeale) väga subjektiivse ja mitte objektiivse vaatenurgaga saade ja saatejuhid. Sellest hoolimata vaatan võimalusel seda saadet alati.
Vasta
#9

Olete kindel, et need osad just nende kodumaal tehtud, ehk meile hoopis lähemal? Teadupärast nad reisivad ka ju üsna kaugele tihti.
Btw ma ei saa aru kuidas saab keegi nii loll olla ja mitte osata ukse stopperit käega ise kinni lükata, et ka ukse koomale saaks tõmmata...



Vasta
#10

Vaevalt asi lolluses on vaid ikka show . Et ikka saaks vinti rohkem üle keerata, et kui hull auto ssee ikka oli vanasti. SHOW

Aitan Ebayst asjade tellimisega vöi maksmisega.
Vasta
#11

Jossu Kirjutas:Btw ma ei saa aru kuidas saab keegi nii loll olla ja mitte osata ukse stopperit käega ise kinni lükata, et ka ukse koomale saaks tõmmata...

millistel lääneautodel ka selline stopper on? isegi siksidel ja mossedel pole minumeelest Toungue

mõnus huumor, mis muud Smile
Vasta
#12

Top Gear on jah puhas huumor ja meelelahutus. Tõsist autoteemalist arutelu ära sealt otsi, lisaks on saatejuhid väga subjektiivsed. See mulle meeldibki, et tehakse saadet nagu on, mitte ei punnitata huumorit või asjalikkust. Kindlasti ei meeldi Top Gear kõigile, aga see polegi eesmärk, eks ole ka tõsisemaid autosaateid.
Viimase osa kohta: tasemel meelelahutus ja eks siiski nõukogude autod olid/on enamuses kehvemad kui lääne autod.
ZAZ oli päris kena värvilahendusega Smile
Kas IZ 412IE on erinev mudel kui IZ 412 või lihtsalt tähistatakse nii ja naa?
Vasta
#13

IE peaks olema eksport...



Vasta
#14

Jossu Kirjutas:IE peaks olema eksport...

JA IEP ON PAREMPOOLSE ROOLIGA EKSPORT...
Vasta
#15

Kindlasti subjektiivsus domineerib TopGearis, nagu pole võrreldavad Hiluxi kukkumine koos aegamööda pudeneva hoonega ja otse kraana noole otsast...
Vasta
#16

Tsitaat:Kõige suurem müstika on see,et kuda krt said nad Tsaikal selle nuppu ära lõhkuda,olen ka ise seda süsteemi kord elus näppinud ja pole mitte miskit küljest kukkunud.
Mulle, käis see vastumeelt,et nad Tsaikat maha tegid, paistab,et idabloki autode tundmise osas oleks neil saatetegijatel veel üsna palju arengu ruumi.

Eks selle saate sügavam mõte oli tõestada, et kommunism (tegelikult sotsialism, sest kommunism oli vaid unistus) on igatpidi halb ning kaotab igal juhul. Ehk saatel oli ideoloogiline taust.
Aga kõik ju teavad, et Nõukogude autod ei ole parimate killast, sest puudus ju konkurents- edasiviiv jõud. NL`i viis edasi või tagasi hirm ja sotsialistlik võistlus.

Hakkasin üldse mõtlema, et ega ei olegi ühtegi Nõukogude autot, mida tõesti kõik kiidaksid. Meenub vast Gaz- 21 but it is only my subjecitve opinion.



Vasta
#17

Kas on üldse mõnda autot terves maailmas valmistatud, mida tõesti kõik kiidavad? Retooriline küsimus, vastata pole vaja...
Vasta
#18

Tsitaat:Kas on üldse mõnda autot terves maailmas valmistatud, mida tõesti kõik kiidavad? Retooriline küsimus, vastata pole vaja...

Jah, miski pole ideaalne, aga siiski leidub selliseid masinaid, mis eristuvad teistest, mida kiidetakse ning pärast müümist ja mitmete teiste masinate omamist meenutatakse, et see auto oli ikka üle kõige. Tänapäeva autod suudavad juba peaaegu ideaalilähedased olla. Kuid nüüd võib jälle hakata filosofeerima milline on ideaalne auto, kas ta peab olema kütusesäästlik, ilus jne. Eks iga masin ole kompromiss.



Vasta
#19

Tsitaat:Hakkasin üldse mõtlema, et ega ei olegi ühtegi Nõukogude autot, mida tõesti kõik kiidaksid.

Hetke olukord on tõesti selline. Kuid kas mitte Niva ei olnud välja tulles (70. lõpp vist?) Lääne-Euroopas uuenduslik ja populaarne? On nagu meelde jäänud...
Ka antud videos oldi Niva vastu kõige leebemad Smile
Vasta
#20

Siim007 Kirjutas:
Tsitaat:Kõige suurem müstika on see,et kuda krt said nad Tsaikal selle nuppu ära lõhkuda,olen ka ise seda süsteemi kord elus näppinud ja pole mitte miskit küljest kukkunud.
Mulle, käis see vastumeelt,et nad Tsaikat maha tegid, paistab,et idabloki autode tundmise osas oleks neil saatetegijatel veel üsna palju arengu ruumi.

Eks selle saate sügavam mõte oli tõestada, et kommunism (tegelikult sotsialism, sest kommunism oli vaid unistus) on igatpidi halb ning kaotab igal juhul. Ehk saatel oli ideoloogiline taust.
Aga kõik ju teavad, et Nõukogude autod ei ole parimate killast, sest puudus ju konkurents- edasiviiv jõud. NL`i viis edasi või tagasi hirm ja sotsialistlik võistlus.

Hakkasin üldse mõtlema, et ega ei olegi ühtegi Nõukogude autot, mida tõesti kõik kiidaksid. Meenub vast Gaz- 21 but it is only my subjecitve opinion.

Kas just maha teha kommuniste, no on ilmselge,et Fiat on parem kui VAZ aga kõik oleneb ka kus ja mis tingimustes ja mis otstarbel kasutatakse autot.
Nõukogude tehnika on eelkõige ikkagi mõeldud kunagise Nõukogude liidu, erinevate loodusoludega toime tulema, seda nad suudavad, iseasi on see Tsaika, mis pigem paraad auto küll.
TopGeari vaatan hoolimata sellest, mis nad selles video clipis tegid ikkagi edasi.
Samas jah sihuke nalja tegemine veneautode kallal mulle kohati hinge ei mahu.Aga see anyway on minu mure juba.


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne