GAZ-51 (1958)
#1

Plaan siis see vana rallikas http://pilt.delfi.ee/my_album/104581/ ,millega ka ise medaleid korjanud,jälle sõidu-ja tänavakorda seada.Auto on seisnud 95-ndast aastast,talvisest jäärajasõidust,kui vend ta puruks sõitis. Tuli käis kolvide peal viimati eelmine aasta suvel,tiksub kui kell. Kabiini põhi on peris mäda ja tahab kõva tööd. Aga tahe on suur...
Vasta
#2

Kas sa plaanid selle siis teha n.ö. tehasekorda või oma-aegsesse võistluskorda? Võistlusautona oleks isegi võib-olla huvitavam - aga see minu mõte.
Ning kas see raam ikka on sellest ajast? Teleskoopamordid all ja amordikronsad tunduvad ka päris tehasest tulnud ja mitte Tartus või Nuias ise tehtud.
Kabiinipõhi on niikuinii enamusel läbi, sellest ära lase ennast morjendada! Pea-asi, et tahet on!

Natuke O.T. -d ka ikka sisse - millal sõitmist alustasid?
Vasta
#3

Kui vähegi võimalust, siis tasuks see masin taastada võistlusseadesse, seda just tema nõuka aegse ajaloo stiilis. Tavaline 51 on tavaline 51, kõiksugu eriotstarve on palju huvitavam.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

Edu! Tööd tundub palju olema - ära pooleli jäta!
Vasta
#5

Njah,pikad pühad olid...
Auto väljalaskeaasta on vist tõesti ainult paberite järgi selline,nagu ta on. Eks kolhoosiajal ju oli seda nodi igast aiaäärest ja töökojanurgast võtta,mida külge keereata. Ja raam on ka (õigemini number) teiselt isendilt laenatud igaveseks.
Tegemist siis minu isa võistlusautoga. Ise hakkasin võistlustel osalema siis,kui roolipulkade vahelt välja nägin,arvan et kuskil kuuendas klassis,aasta oli siis vist 87. Tol ajal oli noorteklassis osalemine lihtne,ei nõutud mingeid pabereid ega miskit. Hiljem oli juba vähemalt elukindlustust vaja et rajale pääseda. Võistlusteks olid talvel jäärajasõidud ja suvel karjäärikrossid. Ükskord juhtus isegi nii,et karjääris sõitsin päeva parima aja üldarvestuses,egas poiskene oska ju midagi karta,anna aga takka. Ja paar paremat ``vana`` olid ka juba liiga julgeks läinud ja üle kaela käinud.
Mis nüüd taastamisse puutub,siis ega jah tehase originaali ei plaani teha,pigem ikka panen jälle kaared tagasi ja taksomeetri sisse,et siis talve ja suvesõitudest osa võtta.
Siuksed plaanid siis...
Vasta
#6

Võistlusmasinana oleks jah palju huvitavam säilitada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne