12-01-2009, 02:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2009, 02:39 AM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Pühapäeval siis sai sõidetud esimest poolt kordusena läbi. JUBE!!! MA ütlem ausalt, kui tuleb selline ilm nagu täna (s.o. pühapäev 11.01), siis tuleb ohutuse pärast oluliselt rada muuta! See oli tappev, 160 km hommikupoolikust oli u. 120 absoluutne kummis kiilakas, kus julguse ja Sitika tuliterade naastrehvide pidamise piiril sõites oli keskmine kiirus 34 km/h! See oli peaaegu riskipiiril sõites, ups! ei kukkunudki jõkke, ups! veehoidla põhi jäi külastamata...
Siis pidas meid kinni politsei keset kiiruisutamiseks sobilikku suurt kruusateed ja pani puhuma. Ma olin ausalt õnnetu, et polnud titepiigiga Subaru tagumiku all. Oleks kohe huviga vaadanud, mitukümmend meetrit edevedune Issand oleks teepeal püsinud Muidu olid peaaegu inimesemõõtu tegelased, kohe päris viisakad aga sellest ei saanud aru, kui ma neile füüsikaseaduseid ja LE'd selgitasin: sellisel teel on lubatud 90 km/h ja kui seltsimehed miilitsad peatavad oma auto pimedas väliskurvis 10 meetrit peale suht kitsast silda ja sunnivad mind seisma teispool teed, siis ei mahu sealt vajadusel keegi läbi... ja et kurvi blokeerimine miilitsa poolt ei ole tulijale "etteaimatav takistus". Õnneks polnud eelnenud tunni jooksul meile üle 5 auto vastu tulnud ja seekord õnneks ei pidanud keegi imetrikke tegema. Aga mistahes respekt liiklusmiilitsate vastu muutus veel väiksemaks. Kahepeale ei saanud ka keskoolifüüsika teadmiseid kokku... Täislastis metsaveoauto võib kiilakal küll teel püsida kiirusel näiteks 70 km/h aga pidurdada ta ei suudaks alal 100-meetrise nägevusulatuse piires.
Aga siis lõunakoht: sõber-vend-seltsimees, Fotosõidu pääkorraldaja, Võhma "kunn", suur vanatehnikasõber, stiilimees ja lihtsalt automotolane Janek555 võõrustab ja toidab meid VÕHMAS! Saab süüa, saab "laipu" (siis ei pea herr Palo koju minema, vaid võib püüda lõunapunkti jõuda)keevitada, saab kiiresti sõita.
Seega saagu 2009 Uunikute Talvetalli rahvusvaheliseks nimeks
Reval-Wechma-Rojel Oldtimers Winterrally 2009!
Kogukiĺometraaþ tuleb üle 300 km, ilmaolude sobivusel kuni 5 lisakatset ja erinevalt eelenud aastatest ei jaga päeva pooli kolmeks vaid kaheks. Vist Üldiselt suudetakse AKPD'sse suht täpselt jõuda, eks mõtleb mingid muud vigurdised välja, et terad sõkaldest eraldada. Salajased kohe kindlasti
Käidud on ka Voorel: ülikõva koht! Homme lepin siis ka lõpliku hinnataseme kokku, kui majutusplaan tuleb ja läheb lahti ööbimiskohtde bronnimiseks. Tube on igale maitsele, igasuguse hinnaga jne. Eks tuleb kõik majutusruumis suht viimseni täis toppida aga soojas magamata ei jää keegi! Kõige vähemnõudlikud võivad oma mati ja magamiskoti võtta ning lihtsalt põrandal olematu raha eest magada. Nii mahutaks sinna "sõjaväelises korras" isegi 400 meest magama. Seega paluks sõpruskondadel homme omavahel suhelda, näiteks on seal kahekased toad jne. Ma palun Voore omadel panna kõik toad koos lisakohtadega ja nagu eelmine ralli: üks on "toapäälik" ja vastustab kogu toa maksmise eest.
Kuna olen jälle suht väsinud ja haige kurgu raviks on natuke Herbertitki manustatud, siis pikemalt ei viitsi kirjutada ja reganute nimekirja teha. Paar inimest on veel reganud, kes otsese, kes kunstneeru abil: oma poiss, Kitse Mati jne, need lisanduvad automaatselt tehtavasse nimekirja. Vägisi paistab, et asi hakkab lukku minema. Mõned bronnid ka, Emm-Klubile mõni koht korviga rataste osas, Tuvele nagu ikka ja ongi lukus. 80 vahendit on absoluutne viimane piir.
Siis pidas meid kinni politsei keset kiiruisutamiseks sobilikku suurt kruusateed ja pani puhuma. Ma olin ausalt õnnetu, et polnud titepiigiga Subaru tagumiku all. Oleks kohe huviga vaadanud, mitukümmend meetrit edevedune Issand oleks teepeal püsinud Muidu olid peaaegu inimesemõõtu tegelased, kohe päris viisakad aga sellest ei saanud aru, kui ma neile füüsikaseaduseid ja LE'd selgitasin: sellisel teel on lubatud 90 km/h ja kui seltsimehed miilitsad peatavad oma auto pimedas väliskurvis 10 meetrit peale suht kitsast silda ja sunnivad mind seisma teispool teed, siis ei mahu sealt vajadusel keegi läbi... ja et kurvi blokeerimine miilitsa poolt ei ole tulijale "etteaimatav takistus". Õnneks polnud eelnenud tunni jooksul meile üle 5 auto vastu tulnud ja seekord õnneks ei pidanud keegi imetrikke tegema. Aga mistahes respekt liiklusmiilitsate vastu muutus veel väiksemaks. Kahepeale ei saanud ka keskoolifüüsika teadmiseid kokku... Täislastis metsaveoauto võib kiilakal küll teel püsida kiirusel näiteks 70 km/h aga pidurdada ta ei suudaks alal 100-meetrise nägevusulatuse piires.
Aga siis lõunakoht: sõber-vend-seltsimees, Fotosõidu pääkorraldaja, Võhma "kunn", suur vanatehnikasõber, stiilimees ja lihtsalt automotolane Janek555 võõrustab ja toidab meid VÕHMAS! Saab süüa, saab "laipu" (siis ei pea herr Palo koju minema, vaid võib püüda lõunapunkti jõuda)keevitada, saab kiiresti sõita.
Seega saagu 2009 Uunikute Talvetalli rahvusvaheliseks nimeks
Reval-Wechma-Rojel Oldtimers Winterrally 2009!
Kogukiĺometraaþ tuleb üle 300 km, ilmaolude sobivusel kuni 5 lisakatset ja erinevalt eelenud aastatest ei jaga päeva pooli kolmeks vaid kaheks. Vist Üldiselt suudetakse AKPD'sse suht täpselt jõuda, eks mõtleb mingid muud vigurdised välja, et terad sõkaldest eraldada. Salajased kohe kindlasti
Käidud on ka Voorel: ülikõva koht! Homme lepin siis ka lõpliku hinnataseme kokku, kui majutusplaan tuleb ja läheb lahti ööbimiskohtde bronnimiseks. Tube on igale maitsele, igasuguse hinnaga jne. Eks tuleb kõik majutusruumis suht viimseni täis toppida aga soojas magamata ei jää keegi! Kõige vähemnõudlikud võivad oma mati ja magamiskoti võtta ning lihtsalt põrandal olematu raha eest magada. Nii mahutaks sinna "sõjaväelises korras" isegi 400 meest magama. Seega paluks sõpruskondadel homme omavahel suhelda, näiteks on seal kahekased toad jne. Ma palun Voore omadel panna kõik toad koos lisakohtadega ja nagu eelmine ralli: üks on "toapäälik" ja vastustab kogu toa maksmise eest.
Kuna olen jälle suht väsinud ja haige kurgu raviks on natuke Herbertitki manustatud, siis pikemalt ei viitsi kirjutada ja reganute nimekirja teha. Paar inimest on veel reganud, kes otsese, kes kunstneeru abil: oma poiss, Kitse Mati jne, need lisanduvad automaatselt tehtavasse nimekirja. Vägisi paistab, et asi hakkab lukku minema. Mõned bronnid ka, Emm-Klubile mõni koht korviga rataste osas, Tuvele nagu ikka ja ongi lukus. 80 vahendit on absoluutne viimane piir.