21-01-2009, 12:16 PM
Mis puudutab reklaami, siis igasugu piirangud ergutavad loovust ja muudavad pildi huvitavamaks - näiteks tubakareklaami keelamisele F1-s järgnes terve rida rohkem ja vähem huvitavaid "ratse". Minu lemmiknäide:
(kes ei mäleta siis originaalis oli auto külje peal Benson & Hedges). Seega ei pea reklaam tingimata olema tuim ja igav tampimine, pange pead tööle ja lahendage asi stiilselt.
Samas "ühiskondlik liiklusmiilits"-tüüpi seltskonnast läheb kogu see teema ilmselt kauge kaarega mööda, ükskõik mitu komisjoni või asja seal vahel on.
(kes ei mäleta siis originaalis oli auto külje peal Benson & Hedges). Seega ei pea reklaam tingimata olema tuim ja igav tampimine, pange pead tööle ja lahendage asi stiilselt.
Samas "ühiskondlik liiklusmiilits"-tüüpi seltskonnast läheb kogu see teema ilmselt kauge kaarega mööda, ükskõik mitu komisjoni või asja seal vahel on.