23-01-2009, 23:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-01-2009, 23:33 PM ja muutjaks oli Alwaro.)
Ma ei mõista miks on vaja lehekülgede kaupa jahuda importmasinate ja nõukogude tehnika võimsuse/kaalu/vanuse vms paremuse või suisa ülimuslikkuse üle Talveralli nimelise ürituse raamis. Ei võida mitte kõige kiirem, vaid kõige TÄPSEM (seda nii KP-des, kui ristsõna täitmises).
Olen viimastel aastatel märkinud Teie (võistlejate) aegu kirja ning pidanud väga paljudele Teist meelde tuletama, et enne raamatu ulatamist vaadake kella! Just seesama käeliigutus mõjutab lõpptulemust oluliselt rohkem, kui üks kiiresti läbitud teelõik. Tean, et Priit on Raja alati sedasi maha märkinud, et selle saaks MÕISTLIKU tempoga läbida ja ei ole mõistlik 10-15 minutit enne oma aega KP-i jõuda, riskides enda ja tehnika eluga. Seega mõnikümmend lisahobust kapoti all ei mõjuta Teie kohta lõpptabelis grammigi rohkem, kui terav silm. Mosserallurid lihtsalt teavad mida neilt oodatakse ning sellest ka mõned head kohad, mitte viilitud mootorist.
Mis puutub (tulevikus) osaleva tehnika vanuse alandamisesse ja selle mitmekülgsemaks "suunamisse", siis eelpool läbi käinud ideeraasu võiks edasi arendada küll - aastaarvust sõltuv osalustasu. See oleks koht, kus massides olevad ja soetamishinnalt odavad Ladad/Mossed jt sarnased autod (toodetud 1975a või hiljem) kataksid osa vanema raua rajaletooja osalusest. Stiilis tänase (võrdse 375kr) asemel maksaksid "uute" autodega osalejad 400kr vs vanemates autodes 250kr. Võtsin ette pisikese tabelduse (tänase seisuga) esilehel toodud listist. Arvestuses on vaid need autod, millel aastaarv taga - keskmine sünniaasta on 1977. See on minu isiklikus arvamuses ilmselgelt liiga "noor" koosseis.
Olen viimastel aastatel märkinud Teie (võistlejate) aegu kirja ning pidanud väga paljudele Teist meelde tuletama, et enne raamatu ulatamist vaadake kella! Just seesama käeliigutus mõjutab lõpptulemust oluliselt rohkem, kui üks kiiresti läbitud teelõik. Tean, et Priit on Raja alati sedasi maha märkinud, et selle saaks MÕISTLIKU tempoga läbida ja ei ole mõistlik 10-15 minutit enne oma aega KP-i jõuda, riskides enda ja tehnika eluga. Seega mõnikümmend lisahobust kapoti all ei mõjuta Teie kohta lõpptabelis grammigi rohkem, kui terav silm. Mosserallurid lihtsalt teavad mida neilt oodatakse ning sellest ka mõned head kohad, mitte viilitud mootorist.
Mis puutub (tulevikus) osaleva tehnika vanuse alandamisesse ja selle mitmekülgsemaks "suunamisse", siis eelpool läbi käinud ideeraasu võiks edasi arendada küll - aastaarvust sõltuv osalustasu. See oleks koht, kus massides olevad ja soetamishinnalt odavad Ladad/Mossed jt sarnased autod (toodetud 1975a või hiljem) kataksid osa vanema raua rajaletooja osalusest. Stiilis tänase (võrdse 375kr) asemel maksaksid "uute" autodega osalejad 400kr vs vanemates autodes 250kr. Võtsin ette pisikese tabelduse (tänase seisuga) esilehel toodud listist. Arvestuses on vaid need autod, millel aastaarv taga - keskmine sünniaasta on 1977. See on minu isiklikus arvamuses ilmselgelt liiga "noor" koosseis.