Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2009 21.-22.veebruar, STARDIAJAD JA VÕISTLUSJUHEND!!!

Üks tähelepanek - et meie "54 Keiu ja Riina Gaz 24 1973 4 4 " oma osaluse nd tagasi ära tasunud, aga nimekirjas pole ikka roheliseks värvunud. Siit huvi, kas raha ikka laekurini jõudnud?
ps.rallile tuleme nii-kui-nii Smile

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš

Sapikaklubi tiimi üks liige, ühtlasi see kes omas sõiduriista, teavitas külma rahuga et rallile ei lähe, seega sapikaklubi tiimil puudub hetkel auto.
Kui muud sõiduvahendit liikuma ei saa siis peab ühinema kellegi teisega...



Tommike Kirjutas:Kuna Korraldaja PS-ile ei vastanud,siis küsin nüüd avalikult,kas saaksin vahetada jõuvankri Zil-131 teise jõuvankri Audi Coupe(1980)vastu,et siis sellega stari ilmuda? Oleksin vastuse eest tänulik.

Korraldajal on kohati asjad juba sassis, sest Teid kuradeid on ju ilge posu ja mind vaid üks...
Ütleme nii, et see oleks sadistlik sundida ülemere-tegelasi sõitma ZIL-tüüpi linnamaasturiga 1,5 tundi X 2 praamiga pluss 700? kilomeetrit veel ka mööda teid. Kokkuhoitava raha arvelt võite vabalt eriti edeva replica-disaini Audile peale ehitada... Muidugi võite masina ringi vahetada ja viimane on vaid soovitus.

Jossu Kirjutas:Sapikaklubi tiimi üks liige, ühtlasi see kes omas sõiduriista, teavitas külma rahuga et rallile ei lähe, seega sapikaklubi tiimil puudub hetkel auto.
Kui muud sõiduvahendit liikuma ei saa siis peab ühinema kellegi teisega...

nu meil on veel 2 vakantsi ja ega suurt vahet pole kas sapikas või Kuban.
Big Grin

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000

aga kus on stardijoon? hakkaks sinna ööpimeduses juba knopkasid maha puistama... Toungue Big Grin

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000

PlyVal64 Kirjutas:
Tommike Kirjutas:Kuna Korraldaja PS-ile ei vastanud,siis küsin nüüd avalikult,kas saaksin vahetada jõuvankri Zil-131 teise jõuvankri Audi Coupe(1980)vastu,et siis sellega stari ilmuda? Oleksin vastuse eest tänulik.

Korraldajal on kohati asjad juba sassis, sest Teid kuradeid on ju ilge posu ja mind vaid üks...
Ütleme nii, et see oleks sadistlik sundida ülemere-tegelasi sõitma ZIL-tüüpi linnamaasturiga 1,5 tundi X 2 praamiga pluss 700? kilomeetrit veel ka mööda teid. Kokkuhoitava raha arvelt võite vabalt eriti edeva replica-disaini Audile peale ehitada... Muidugi võite masina ringi vahetada ja viimane on vaid soovitus.


Meil tuleb jah umbes 700km kogu sõidu pikkuseks. Pluss 2x praamiga 1,5 tundi.Rolleyes Aga Audiga oleme stardis 100%. Replica-disain jääb ilmselt tegemata,kuna audi igapäevases liikluses tavakasutuses. Ülekanne laekub hiljemalt selle nädala lõpuks.

Tahaks ka teada, kus to stardipaik on...saaks vähemalt vaatama tulla.

Vaatasin, et nimi pole veel roheliseks tehtud, peaks olema tasutud juba esmaspäevase seisuga ja kaasreisiaid oleks nüüd kokku 3 kelle eesta ka juba tasutud

Paanikaks pole põhjust, Riigikassast ei lähe midagi kaduma. Teostatakse järelkontroll ja kõik laekumised saavad adekvaatselt kajastatud (vaatamata asjaolule, kui nad on tasutud ka peale 31.01.09). Seda muidugi eeldusel, et tasumiseks on kasutatud õigeid rekvisiite ning selgitus võimaldab seda eristada kandena Talverallil osalemiseks erinevalt kannetest koerte varjupaiga toetuseks.

Bro, my bad. Minu arvutis kenasti kõik korras aga siin jäi Sinu nimi kahe silma vahele. Kujutad ise ette, milline näeb see tekst välja muutmise aknas.... mustmiljon koodikest ja asjakest. Nüüd korras.

Ei ei, see post polnud kuidagimoodi mõeldud kellegi süüdistamiseks või misiganes. Saan aru, et teil on tegemist rohkem kui küllaga, lihtsalt mõtlesin, et äkki pole kohale raha lihtsalt jõudnudSmile

Audi tiimi ülekanne kah nüüd sooritatud, ootame starti.

Tervitus eestvedajale,

Teatan, et seoses sõbrakeste kuritegeliku kergusega langetatud otsuse tõttu sünnipäevatada ralliks määratud päeval, ei saa me regatud ja täiesti kihutamisvalmis MB 230D väljuda oma kodusadamast. Madrused, muusika, rumm jne....eksole.

Seega - järjekordne loterii-allegrii - kes esimesena saab Suur Juhi PlyVal palge ette, võib taotleda endale justvabanenud nummerit 40!

Vabandan lisatöö pärast, ent loodan oma patte lunastada foorumlase Heiksoni V8-s pardal, binokliga usinasti AKP-te otsides ja ristsõna lahendades.

k

PlyVal64 Kirjutas:Korraldajal on kohati asjad juba sassis, sest Teid kuradeid on ju ilge posu ja mind vaid üks...
Ütleme nii, et see oleks sadistlik sundida...

Panen veel mittetasunud ennast reganud osalejate südamele, et teatage, kui te ei plaani osaleda või kandke raha üle. Esmaspäeva hommikul tõmban julmalt joone alla ja teatan mõlemasse söögi- ja ajaveetmispunkti lõpliku inimeste arvu!

Kuna meie (kõik vabatahtlikud) teeme seda puhtalt oma ja Teie rõõmuks ning mingeid kasumeid ei taotle, siis ei ole kunagi ka häbenenud selgitada, millest osalustasu koosneb ja umbes mida ja millele kulub. Et kui meie enam ei suuda-viitsi-taha teha, siis uutel tegijatel oleks asi selge, kas neil ikka leidub tahtmist samadel tingimustel asja teha. See on lihtsalt näiteks ja üldse mitte virisemiseks, sest me oleme selle täiesti vabatahtlikult ette võtnud ja sellised numbrid välja öelnud.
Lihtsalt inimesed tavaliselt ei mõtle sedapidi. Ei saagi mõelda, kui pole kogemust. Kui aus olla, siis ehmatasin ise ka! Näiteks selline fakt: Talveralli rajaauto ja mõõtevahend ning üks kohtunikeauto on kõik 6 aastat olnud meie Sitikas. Selle ajaga on odomeetrile lisaks kerinud 100 000 km, millest 10 000 km ehk 10% on puhas Talverallide tegemine!!!

375 krooni per inimene koosneb kahest osast:

1) 200 krooni täpselt kulub kahe söögikorra ja õhtuse peo kinnimaksmisele.

2) 175 krooni iga inimese pealt jääb 2-päevase lõbustuse korraldamisele: raja tegemisele (hetkeseisuga meie Tiinaga sõitnud u.1700 km ja "veetnud autos aega" 50 tundi ehk 100 töötundi ja Aavo koos sõbraga 500 km/ 12 tundi ehk 24 töötundi.), 120 komplekti legendiraamatute (koostamine arvutis 10 tundi koos Juhendiga) ja numbrimärkide (Sergei aeg kujundamisele ja iga numbri eraldi faili tegemisele ka päris palju tunde, ütleme ka 10) trükiks, vajadusel rajamärgistuse soetamisele, 10 kohtuniku (12-tunnine tööpäev ehk 120 töötundi) söökide ja ka ööbimise kinnimaksmisele, viie kohtunikuauto (kokku 2000 km) bensiinile, tagavaranumbrite ja legendiraamatute trükile ning AUHINDADELE! Edasi oskab igaüks ise arvutada.

Kui Talveralli saab mõeldud kujul läbi, siis on korralduslik numbriline seis paraja reservatsiooniga selline: läbi sõidetakse min. 4200 km ja töötunde inimeste vabast ajast ja vabast tahtest kulub vähemalt 270. Lisaks tuleb siia Janeki ja sõprade töötunnid, kes Võhmas katsete tegemisega on seotud.
Ehk suure võimalusena on need numbrid lõpuks 4500 km ja 300 töötundi. Not badCool

Võistlusnumbrite jagamine toimub kolmapäeval, 20.veebruar 2008 alates 19:00 Alfredi pubis Rahumäel, Tallinnas või vahetult enne starti.

Kumb siis, kas 20. veebruar või kolmapäev?

Ja lihtsalt konstruktiivse kommentaarina: see punkt vist vajaks ka üle vaatamist segaduste vältimiseks, täht-tähelt õige, aga eksitav:
Ööbimise ja toitlustamise kulud on võiduajajate enda kanda.

Meeskond Kub(w)anil rahvaarv täis, leidsime 2 puuduvat tegelast. Raha kandsime ka üle.

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"

Tänud Jesper.
Tean, panin tähele ja nüüd on õige, ei jõudnud ise oma veale nii ruttu reageeridaBig Grin. Kes jõudsid alla laadida, tuleb lugeda õigeks nii:
Võistlusnumbrite jagamine toimub teisipäeval, 10.veebruar 2009 alates 19:00 Reval Cafes, Pärnu mnt.27 Tallinnas või vahetult enne starti. Foorumis võib välja kuulutatud saada veel mõni õhtu, kus Korraldajad kuskil kõrtsus istuvad ja numbreid jagavad.

Ilmselt on siin tegemist trükiveaga - 2004 aastast on minu poolt piloteeritud linnamaasturid GAZ 66 ja ZIL 131 kandnud numbrit 88.
Seega ei pretendeeri ka sellel aastal numbrile 8 Smile.
Juhul kui trükitud 88-t ei ole, võin ka kingaviksiga joonistada maasturile numbri peale.

Lugupidamisega
Grupp Seltsimehi.

Lugupidamisega,

Grupp Seltsimehi

GAZ 31013 ('92&'93), ZIL 131 '80

Sapikaklubi poolt jääb kahjuks sapakas rajale tulemata... üks auto hüppas alt lihtsalt nign teist ei jõua valmis.
Tiimi kaks liiget ühinevad Tamari 06 tahaistmele. Loodame et saab kudiagi playval-iga ära räägitud...



Loodan, et võistlusauto nr.62 lisaülekanne tuli ikka läbi?
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne