Teema on suletud

Uunikute Talveralli 2009 21.-22.veebruar, STARDIAJAD JA VÕISTLUSJUHEND!!!

Seekord jääb tulemata,vastava masina puudumise tõttu,kahjuks.
Hetke ilma vaadates,oleks vääga lahe lumiseid teid kütta,järgmisel korral olen kohal.

kuidas on muid tanklatega teeääres? neid ikka on, või pole üldse? Smile siis teaks, kas vaja lisakanistrid täis tankida või piisab poole peale tankimisest Smile

Kas stardi nimekiri lastakse ka mingi aeg üles. Saaks rally strateegia paika panna.Cool

Aia Racing

Pean kurbusega teatame, et VAZ-2102 stardi nr. 68 ei saa minust sõltumatutel ja sõltuvatel põhjustel osaleda. Kui hästi läheb, siis tulen võistlejaid tervitama Võhma lõunatamise peatusele, huvitav, mis kella paiku see peaks toimuma.
Edu võistlejatele!

miilits Kirjutas:Kui hästi läheb, siis tulen võistlejaid tervitama Võhma lõunatamise peatusele, huvitav, mis kella paiku see peaks toimuma.
Mind huvitaks sama küsimus. Vaja ju kenad noored neiud asja uudistama organiseerida Toungue

Seltsimehed rallistid, iseäranis vanad ja kogenud? Millest sellised rumalad küsimused, et "millal lõuna on"? On see kunagi nagu kell 17:30 või 02:37 olnud? Kui ütlete, et 12:00, siis ei pane üldse puusse. Millal näiteks Waxi lõuna hakkab, sõltub aga sajast asjaolust. Näiteks sellest, mis kell ma ta kilulinnast minema luban. Simpel as that?
Millal ma selle linnastlahkumise lubade nimekirja üles panen , ütleme et äkki h9mme õhtul. Täna ei saa, napsise peaga nimekirjade koostamine tuletab vägisi "troikasid" ja aastakümnete taguseid aegu meelde.

Aga millest tahaks rääkida, on lõbusad lisakatsed, kiivrid ja muu nendega seonduv. Rõhutan: ilma kiivrita neile ei pääse, kuni 2 inimest autos max. ja rased veokid jäärajale ei saa. Kuna need sinna ei saa, siis ei lähe jääraja katsetulemus ka üldjärjestuse arvestamisel arvesse, küll paneb see pingeritta kergjõuvankrid ja tsiklid, ja sinna EI PEA mitte keegi minema. Näiteks mõni tõeliselt korralik restaureeritud uunikum a'la Stihl oma Jaguariga või ka youngtimer 7-seeria BMW. Tegemist on mees-mehe vastu sõitmiseks tehtud sportliku jäärajaga ja seal on jää sisse puuritud augud, kus on 10-cm läbimõõduga männakaikad hoidmas paigal autorehve! Ja kõige hullem, neid väliskurvi omi oskad karta aga täna rada läbi sõites suusin ma elus esimese auto ää lõhkuda ja Volvo radika ühe sellise sisekurvi kaika taha jätta... Seda kiiruselt 25 km/h!!! Neid ära ei korjata. Kes ei riski oma auto tervisega, ei pea sinna minema ja võib otse lõunat sööma sõita.

Hommikune lõbus lisakatse on aga suhteliselt sportlik ja siin ei tee mingeid allahindluseid turvavarustusele. Kuni katse toimumiseni pole selge, on see 2-3 km pikk või 1,2. Kuna kiiruslik vahepala ei ole üldse peamine selle ristsõnalahendamise-väljasõidu juures, siis vist ikkagi lühem versioon aga seegi on suhteliselt ohtlik, kui sõitjal mõistust peas pole. Kuid kindel on see, et iga 1 minuti tagant läheb jõuvanker peale ja ajavahed võivad tulla sellised, et tagumine peab eemsisest möödagi sõitma. Ohutus on igaühe oma vastutus ja vaid idioot oskab ees NÄHA olevale asjale otsa sõita. Kui rajaäärne helkurvestiga tegelane kätega vehib, tuleb ikka hooga maha võtta ja see uhke poogen tegemata jätta.
See käib muidugi eriliselt lageda jääraja kohta. Kui keegi on lihtsal aeglane, vallis kinni etc, on tegu sportliku ebaõnnega ja halamisele ei kuulu. Kuna siiani läbi aastate pole sellist probleemi võiduajajatel tekkinud, ei usu ka see aasta probleemi tekkiivat. Aga see selgituseks emakordetele tulijatele. Kui keegi "silm ruutus peas" kavatseb lolli mängida, see lüüakse kohe minema ja temale on igaveseks lõbusate Talverallide uks kinni.

Lisakatseid võib läbida ka 10 km/h, majesteetlikult, ei pea kiiresti sõitma. Lisakatsed ja suur enamust rajast on tänase seisuga sigalibe ja sellega peab arvestama. Esineb ka kohatist pinnatuisust teed, puhast asfalti, kruusa aga üldine trend on siiski puhas jää erinevates variatsioonides. Meetriga võib teekatte "pidamine" kardinaalselt muutuda ja ka suht olematul kiirusel auto suvaliselt suunda muuta. Tegu on TALVEralliga ja vastavalt sellele tuleb ka käituda. Lisaks tuleb tõsiselt võtta suurte autode meeste hoiatust, ZIL, GAZ ja KUBAN oma rehvidel ei ole just parimad pidurdajad!

Ma imestaks väga, kui me suudaks kõik koos planeeritud ajakavast minutipealt kinni hoida. Kindel on see, et esimene jõuvanker stardib kokkulepitud satardipaigast 8:00 hommikul, millal viimane lõunale või Voorele jõuab, selgub paari päeva pärast Big Grin

Täitsa liikuva vanatehnikata kohe...

PlyVal64 Kirjutas:Lisakatseid võib läbida ka 10 km/h, majesteetlikult, ei pea kiiresti sõitma.

See lisainff on Vanale Kollasele väga mokka(iluvõret)mööda...Big Grin
Tema siiani pisut nukker ilme muutus päris rõõmsaks ja ka 50a väsinud tagavedrud kerkisid pisut kõrgemale.

Aga teised, kel paremad rallikad ja esiradikad endiselt tootmises - me tahaks ikka raja ääres näha, kuidas sõitjad sõidusuunas väljavaatamiseks ainult külgaknaid kasutavad, eksole...

Aga teised, kel paremad rallikad ja esiradikad endiselt tootmises - me tahaks ikka raja ääres näha, kuidas sõitjad sõidusuunas väljavaatamiseks ainult külgaknaid kasutavad, eksole...


--------------------------------------------------------------------------------
Hart Jürine


Siis ju Sitikal ja Sapakatel seal suur eelis,neil pole radikaid,mida lõhkuda.

NB!
Rendi rallikas RAFfan ka sellel Talverallil ikka ilusti rajal,Karupoistele konkurentsi pakkumas.
Uue ekipaaziga on rahaasjad korras,kindlustused ja kaskod kehtivad,rendilepingud allakirjutatud,võtmed ja auto üleantud.
Kohtume laupäeval.

Tel. +372 56477273. e-mail. metall73@hot.ee

Kiiremates kohtades vöin sellel aastal Cvt volvo-ga huvilistele rihma libistamist demostreerida.
Ja kui klaasipuhastus süsteem ülesütleb siis saab pidevalt küljeaknast söidu suunda vaadata Big Grin

lamp Kirjutas:Kiiremates kohtades vöin sellel aastal Cvt volvo-ga huvilistele rihma libistamist demostreerida.
Ja kui klaasipuhastus süsteem ülesütleb siis saab pidevalt küljeaknast söidu suunda vaadata Big Grin
kas sa kavatsed sõita nagu ace ventura? Toungue

[Pilt: AceVentura.jpg]

Midagi taolist aga prillide asemel ikka kiiver peas (munakoor) körvad peavad ikka soojas olema Cool

Sai siis Priidu kaardilugemist testitud ning päeva esimene pool eile läbi sõidetud. Juttu libedast maksab tõsiselt võtta. Priit ei püüa rallit juba ette huvitavaks teha, seda on see nagunii Smile
Eriti on libedajutt mõeldud neile, kellel see esimene Talveralli. Teised vast juba teavad mida oodata. See, et Tartu mnt või muud suuremad teed tänagi lubatud kiirusel sõidetavad on ei tähenda midagi neil teedel, mis legendis. Tänapäevase tagaveolise autoga (elektrooniliste abilisteta) ning tublisti üle nõutud miinimumi mustrit omavate lammellidega (millel naelugi sees) oli raja esimene pool kohati ikka väga libe. Vaevalt, et teiselgi poolel suvi on. Soovitan soojalt - pöörake erilist tähelepanu oma rehvidele olukorrale, sest pidamist läheb Teil vaja.

Tervist kaaskannatajatele ja austatud võiduajamise orgkomiteele.
On selgunud tõsiasi, et oma moskvich tüüpi liikurit ma selleks võiduajamiseks konditsiooni ei saa. Eilsel meeskonna koosolekul sai vastu võetud ühe häälselt otsus, et tuleb osaleda sel aastal siis aastakese vanema, ehk siis 74aasta vaz 2101 tüüpi jõuvankriga!
Sai eile hilja õhtul tehtud prooviring ja vaatamata rehvidele millel peal kiri "SDELANO V SSSR" sai päris kiiresti edasi. Kahjuks jääb testi ja treeningkilomeetreid väheks ja kuidagi imelik ning Harjumatu tunne oli olla üle mitme-mitme setsme aasta vaz tüüpi jõuvankri juhtkangide taga. Hoopis teine maailm, võrreldes moskvich tüüpi jõuvankriga, mossega tunneks ennast tunduvalt kindlamalt!
Loodan väga, et orgkomitee ei tee sellest suurt probleemi ning ei hakka ka konkurendid kaasvõiduajajad väga viltu jõuvankri vahetuse peale vaatama!
Stardis sooviks olla kindlasti, nautida ülihead võiduajamise korraldust, super head rada, seltskonda, uhkeid jõuvankreid, ning võiduajamist kui sellis tervikuna!

Lubasin omalt poolt välja panna karika kõige stiilsemale ja autentsemale "teibituuningule". Karikas on vanaaegne, hõbedane ja loomulikult üle teibitud. Eesmärk oleks tunnustada rallitajat, kes on suure kaunistamisemaania juures jäänud siiski kõige autentsemaks ja ei ole ühegi asjaga liiale läinud. Kui keegi soovib osaleda selle karika zürii töös, siis tuleb lihtsalt nööbist kinni võtta ja oma arvamus kuuldavale lasta.

Tõnu Piibur
5116265

Vanasti kasutati siiski pigem värvi- kui teibituuningut, niiet jäägem siiski hindamisel autentseksToungue
Mina pooldan sel aastal sõiduvahendi kaunistamisel viisakat minimalismi ja tagasihoidlikkust. Ei tohiks kellegile silma jääda.

Eks see "teibituuning" ongi selline üldisem ja noortepärasem väljend. Vanasti kui teipe polnud, tehti loomulikult värviga imesid, kuid ainult värvitehnoloogiat nõudes, võib tänapäeval asi ajamata jääda. Noorte käelised oskused on asendunud arvuti kasutamise oskustega ja sellega tuleb leppida. Pigem hindaks nägemise oskust, sest selles osas on karta kõige suuremaid prohmakaid. Tihti aetakse proportsioonid, kompositsioon ja värvusõpetus suureks ühepajatoiduks kokku ja maitse on sel toidul kui iseseeditul...
Autodel on teadupoolest kerejooned, liistud ja muu kujundus üsna paigas, ning omapoolse kujunduse lisamine on äärmiselt keeruline küsimus, vähemalt minu silmade jaoks.

Tõnu Piibur
5116265

Paistab et selle libedusega hirmutatakse päris jöudsalt. Peab vist kuskil paar suurema naelaga rehvi välja kangutama ja autole alla pressima.

Teibituunigu pihta see et meite üleliia kleebitud jöuavankri klepsud püsivad veel eelmisest talverallist auto küljes kuigi osad meenutavad lissalt valget paberit. Ilmastik on teinud oma töö nendegaToungue

Aga selline küsimus korraldajaile. et kuidas on üldisem ajakava?
Start on küll olemas, aga kumba päeva jääb autasustamine? ja ca mis kellast võib 22. õhtusse lugeda ja kodupoole hakata tagasi paarutama?

PS päris äge oleks rongis minna omades suunades. Tallinna poole saaks tõenäoliselt päris mitu masinat nõnda. Wink

ullivilli Kirjutas:aga kumba päeva jääb autasustamine?

Kusagil teemas käis Priit välja lause, et tulemuste etteteatamine ning autasustamine jääb kindlasti peale keskööd. Eks see ole korraldajatel üks raskemaid asju üldse ülipika päeva jooksul. Sel ajal vedelevad kõik teised juba niisama ning libistavad õllekest Smile Kui vajate lisaabijõude, andke aga teada! Smile Teie pole ju süüdi et me kõik nii erinevat aega sõidame ja ristsõnasse lolle vastuseid kirjutame Big Grin

ullivilli Kirjutas:Aga selline küsimus korraldajaile. et kuidas on üldisem ajakava?
Start on küll olemas, aga kumba päeva jääb autasustamine? ja ca mis kellast võib 22. õhtusse lugeda ja kodupoole hakata tagasi paarutama?

PS päris äge oleks rongis minna omades suunades. Tallinna poole saaks tõenäoliselt päris mitu masinat nõnda. Wink

Praktika alates aastast 2004 näitab, et laupäeva võib lõppenuks lugeda ja kodu poole kulgema hakata umbes pühapäeva pärastlõunal.
ZIL 131 maasturi meeskond on jõudnud järeldusele, et kõige otstarbekam, on alustada ralliga reede õhtul, ning käesoleval aastal jõuda koju nii umbes teisipäeva hommikul, või esmaspäeva õhtul.
Tagasiteel võiks ju ka kusagil kenas kohas telkida.

Lugupidamisega,

Grupp Seltsimehi

GAZ 31013 ('92&'93), ZIL 131 '80
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne