Vaja abi akulaadija "Start" taaselustamisel.
#1

On pakkuda kellelgi eelmainitu sisemuse kohta mingeid andmeid,skeeme ,trafo andmeid vms?
Tuttav sai nimelt koos garaaziga eelmainitud akulaadija, millest trafo ja enamik juhtmeid saladuslikul kombel kõrvaldatud. Samas kõik dioodid, lülitid ja ampermeeter jms sees alles ja korras. Leidsime ka eeldatavalt sinna sobivad trafoplekid. Endal olemas ka mingi kogus erinevaid mähisetraate. Ja tuli pähe mõte (kui see mõte nüüd eriti rumal on, siis palun mitte pahandada) pisut kätt proovida ja püüda see elukas ellu äratada. Kuna päris jalgratast leiutada ei taha, siis oleks nimelt trafo taastamiseks vajalikud andmed eriti oodatud (mähiste takistused, traatide läbimõõdud jne). Abi oleks ka analoogse aparaadi läbipõlenud mähisega trafost,mille saaks lahti harutada, keerud ära lugeda jne.
Tänan tähelepanu eest!
Vasta
#2

lihtsam töökorras aparaat otsida!! mul täitsa töötav isend olemas!! ei müü!!
Vasta
#3

Ise pole näinud, aga tuttava jutu järgi oli trafo natuke eriline. Plekid mitte päris tavalisest materjalist ja madalpinge mähises ei kasutatud traati vaid vaskplekiriba kogu trafo laiust.
Vasta
#4

guits112 Kirjutas:lihtsam töökorras aparaat otsida!
Selles ma ei kahtlegi.Wink
Vasta
#5

Kunagi aastaid tagasi ostsin omale teise ,,Stardi,, Kadaka autoturult Koplis elava Pjotri nimelise vene rahvusest härrase käest. Ta ise pani neid kokku. Mul enda teada tema telefoni number veel alleski.
Vasta
#6

Selline skeem on olemas küll.     Kui sellest miskit abi on. On olemas ka töökorras ja mitte töökorras Start. Loovutada neist kumbagit ei tahaks- ühelt võiks saada varuosi teisele.
Vasta
#7

Mul 2 start laadijat. Vanem sai kokku tehtud kahest- ühel oli mähis maha põlenud ja teisel lülitititesse minevad juhtmed.
Uuemal aga hakkab laadimise ajal perjoodiliselt voolu välja lülitama, nii 1-2 sek vahedega. Ampermeetri seier hakkab pendeldama, laadimisvoolu juurde keerates aina tihedamini. Startreziim töötab ilusti. Kas keegi teab kas saab sellest veel asja?
   
Vasta
#8

vant Kirjutas:Selline skeem on olemas küll. Kui sellest miskit abi on. On olemas ka töökorras ja mitte töökorras Start. Loovutada neist kumbagit ei tahaks- ühelt võiks saada varuosi teisele.
Selle skeemiga koos peaks olema ka spetsifikatsioon, seal võivad trafo andmedki kirjas olla.
Ehk saad selle ka üles riputada?
Üks asi veel: neid "Starte" liigub mitu erinevat versiooni. See siin peaks miski uuema skeem olema.Vanemal käis voolu/pinge reguleerimine trafo primaarmähiste harundite ümberlülimisega.
Vasta
#9

mul oli kunagi start-m,laadija ei töötanud aga start küll sai siis sellega scorpiot käivitatud lasin liiga pikalt kuni järsku vool läinud ja terve aed paksu suitsu täis ja mähisest tuli mingit musta jama välja ju läks liiga tuliseks
Vasta
#10

[/quote]
Selle skeemiga koos peaks olema ka spetsifikatsioon, seal võivad trafo andmedki kirjas olla.
Ehk saad selle ka üles riputada?
[/quote]

Jah, spets. on olemas küll. Trafo mark ka kirjas. Äkki saab guugeldades kuskilt trafo parameetridki kätte. Ma ei teagi, kust need skeemid mu arvutisse on saanud. Võimalik, et siit samast lehelt. Loodan, et pildistaja ei pahanda, et ma tema tehtud pilte kasutan. Smile Akulaadija, mille skeemi ja spetsi. ma siia panin on Start 2
Lubatud spetsifikatsioon:    
Vasta
#11

Esialgu aretaks trahvo mingi rekordi vmt vana lampteleka seest. See tuleb ka ümbermähkida aga kindlasti väiksem töö kui selline uus trahvo teha. 1 trahvoga peaks u 10- 15A saama.

Käivitada küll ei saa, aga abiks seegi. Muidu trahvo küsimusega sinna mõistlik pöörduda
http://www.elfaelektroonika.ee/foorum/

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta
#12

Hetke seisuga juhtmestiku ja trafo ehituse uurimiseks teine sarnane õnnetu leitud. Mõlemad sellised, nagu Romka pildil alumine isend. Kõige tavalisemad Start tüüpi aparaadid. Sellel teisel trafost teatud ollust välja sulanud, ja ülejäänust pole midagi kasutuskõlblikku, kuid trafo ehitusest peaks küll ülevaate saama. Ei ole veel jõudnud harutama hakata, aga see trafo on taastamiseks esmamulje põhjal täiesti sobilik. Kui nüüd aega leiab, siis saab sellele ekspertiisi ära teha, mida selle taastamiseks vaja ja siis vastavalt tegutsema hakata.
Kätt harjutada saaks muidugi ka mingi vana lampteleka trafot ümber mähkides, aga hetkel üritaks ikka originaallahenduse juurde jääda. Lihtsalt väike soov senistest näpuharjutustest tõsisema trafo peal ka kätt harjutada. Olemas ka tavalisem töötav akulaadija, nii et vajadus pooliku lahenduse järgi hetkel puudub.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne