Mootori remont
#1

Vaja oleks D21 mootorile kap-remont teha (vänt kinni, enne seda võttis õli). Kas kellelgi on infot, kus sarnaste mootorite remondiga tegeldakse ja hiljutisest ajast kogemust kuidas töö kvaliteet oli?

Märjamaa AKK's oldi nõus sellist remontima aga samas on siin foorumis on nende Tallinna poes olevate osade kvaliteedi aadressil veidi kriitikat tehtud. Et remondiks sama praht käiku läheb kah ei sooviks.
Vasta
#2

Kui teemaks läks. Mis on sinu hinnaskaala?
silindritest niipalju, et soovitaks ise aluribidega silindreid, jahutavad paremini.
Väntvõlli lihvivad enamik vana remonditöökodasid(mis veel töös) Tallinnas kindlasti mõni veel. Isiklikult otsiks aga uue väntvõlli, neid liigub, kuid tuleb ise ka vaeva näha otsimisega. Lihvimine ja muu jebla selle juures on sama kallis kui uue väntvõlli otsimine.
Plokikaantega ole ettevaatlik jah, neid on ka mitut varianti. Neid Poola toodet ei soovita isegi ämmale. Kui siis läbi suure häda kasutaks, sel juhul lihviks ka sisselaske kanalid/aknad üle.

Tartu Estre lõpetas ka remondi ära, seega ei saa ka siit abi. Sauel ehk veel tehakse. (mõni oma huvidega.)
Üldiselt on lihtne. Igas maakonnas on enamjaolt mõni targem Tihemetsa lõpetanu, kes selle mootori pulkadeks võtaks, ära näitaks mis kulunud on ja siis kokku lappaks. See mootor on tegelt üks kegematest kergemaid mootoreid.
Samas kap remonti tehakse ka minuteada enda juppidega. St pakud neile vaid tööraha, mitte varuosade eest. Vaevalt tänapäeval enam keegi tööst ära ütleb - seda niigi vähe. (nb ära minu otsa nüüd kae mul endalgi 2 masinat laiali)

NB isiklikult enda arvamus on selline nende mootoritega. Kui on harkovi tehase mootor. (erinevus on selles, et plokil ei ole summuti jala tuge (3auku ) ja esiotsa alu plaat on ilma tuulutus toruta. Selle mootoriga jebla on suurem peavalu ja head nahka ei saa sa sellest.
Vladimiri tehase oma tasub juba remontida.

Stupid me @ väga laisk mulk. Soovitan soojalt nimekiri kokkupanna asjadest, mida sa vahetama pead hinnad välja uurida. Ja siis arvutada nii kui summa on alla 10k saada oma mootor kuusakoski. Ja hakka uut mootorit otsima. Isiklikult otsisin ka ja sain. Neid mootoreid oli ikkagi 4miljonit toodetud 88a samas vaid 1milj. traktorit. Seega kuskil peab neid olema veel. Ja väitele et ei ole, siis vastuväide viimase poole aasta jooksul kuulutustest 3 mootorit uuena läbi käinud ja 2 neist minu käes. Kes otsib see leiab. Kuid see jutt on vaid sel juhul kui sa tõesti ei taha matta meeletuid summasid enda mootorisse.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#3

Info 53339615

Igal korralikul maamehel peab olema vähemalt üks Moskvitš.
Vasta
#4

unimüts Kirjutas:Kui teemaks läks. Mis on sinu hinnaskaala?

Mõte oli järele küsida mis kap-remont koos juppidega maksma läheb ja siis otsustada kas tasub ise tegelema hakata. Oletan ka, et suurema käibega remontijal õnnestub jupid soodsamalt ja vähema sebimisega kätte saada kui ise ostes.

AKK sooviks kap-remondi eest koos osadega 7,8 kEEK + käibemaks eeldusel, et vänt on veel kasutatav (antud isendil tõenäoliselt enam pole). Hind tundub samas suurusjärgus olevat, mille eest õnnestuks tõepoolest ehk uus mootor leida.

unimüts Kirjutas:NB isiklikult enda arvamus on selline nende mootoritega. Kui on harkovi tehase mootor. (erinevus on selles, et plokil ei ole summuti jala tuge (3auku ) ja esiotsa alu plaat on ilma tuulutus toruta. Selle mootoriga jebla on suurem peavalu ja head nahka ei saa sa sellest.
Vladimiri tehase oma tasub juba remontida.

Mootor on T16M pealt, aga plokil olid küljel augud olemas. Tuulutustoru olemasolu ei taibanud vaadata. Mille poolest need Harkovi tehase omad kehvemini remonditavad on?
Vasta
#5

unimüts Kirjutas:NB isiklikult enda arvamus on selline nende mootoritega. Kui on harkovi tehase mootor. (erinevus on selles, et plokil ei ole summuti jala tuge (3auku ) ja esiotsa alu plaat on ilma tuulutus toruta. Selle mootoriga jebla on suurem peavalu ja head nahka ei saa sa sellest.
Vladimiri tehase oma tasub juba remontida.
corvus Kirjutas:Mootor on T16M pealt, aga plokil olid küljel augud olemas. Tuulutustoru olemasolu ei taibanud vaadata. Mille poolest need Harkovi tehase omad kehvemini remonditavad on?

Vahe ongi selles karteri tuulutuses. Lisaks olen ise näinud, et neid esiotsa hammakaid läheb nagu putru. Õlirõhk on kuidas juhtub peale remonti. Hea kui saab kuidagi 3 peale, enamjaolt on 1,5 peal neil.
Kuid minu kogemus on vaid 3 harkovi mootori peal. Millest ühestki asja pole saanud.

t16M peal kindlasti Vladimiri tehase mootor. Ehk saaksid sa infi sealt, mis juppe nad vahetada tahavad. Ja siis maini siin korra. Teisalt ehk isegi mõni foorumi tegelane on nõus seda mootorit remontima.
Siin kuskil näitaks ka kasutaja randmevääne ära kuidas ta enda t25a vahetas silindreid ja silindripäid. Ega seal väga palju erinevat ei ole kui veel lisaks väntvõll lahti võtta.
Endal ma ei soovita nn raamatu järgi seda remontima hakata. Kui varem mootoritega ei ole kokku puutunud. Väiksed nüansid teevad asja keerukaks.
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=21964
http://album.ee/album/270174/50079416

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne