IZ-350 1948.a
#1

Sain siis ühe IZ350 omanikuks, väga raske on birkalt eristada ainult, kas tegu on 1946.a või 1948.a mootorrattaga. Vale on küll mootor, kuid kõik kommentaarid on teretulnud.

Süüdet on ka minuarust ratsitud ja tööriista karpi on kontaktid veetud.
Puudu ka eboniidist signaal ja tagatuli.

Pildid:

http://web.zone.ee/iz350/

Ala310

Restaureerimine plaanis, aga hetkel on ajapuudus ja kevadeks peaks saama uued ruumid ehitatud, ehk on siis lootust hakata seda iz350 taastama ja ka M72 militaari.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#2

Väga ilus vanake. Smile
Soovin tulevikuks edu taastamisel!

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#3

Kena ja asjalik projekt, märkasin,et sul ka alumine ketikaitse on puudus ja lapik tulede lüliti, mis on asendatud uuemaga.Muidu soovin edu!
[/align]


Vasta
#4

Kas mulle ainult tundub, et "must karp" on pruuni värvi hoopis?

Mille järgi oletad, et mootor vale on? Silinder tundub õige olema.
Vasta
#5

Lisaks olid vist 1946.aasta IZ-d malmkarteriga jõuallikaga.

Aga mis tähega algab raaminumber?

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

Aspelund Kirjutas:Lisaks olid vist 1946.aasta IZ-d malmkarteriga jõuallikaga.

Aga mis tähega algab raaminumber?

A.


Puhastasin täna ettevaalikult siis birkat ja v.a number tuli paremini nähtavale. Tegu siis ikkagi 1948.a mootorrattaga. Raami ja mootori nr algus algab K tähega.

Kahjuks on tross pideva hõõrumisega ülejäänud birka ära lihvinud.

http://web.zone.ee/bikehist/iz350/birka.jpg?2


Siitkohalt ka küsimus, nagu pildilt näha, miks raami eesosas on raamil lõhe sees ? Olen neid kohanud ka 49 raamidel ja ühel iz350 raamil koguni tervet suurt U kujulist metallpaikka keevitusega.

Esiots paistab avariivaba !

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#7

Kunagi sellesse teemasse http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14835 lisatud numbrite kohaselt on K-ga algavad numbrid tõepoolest vist 1948/1949 aasta lõbu.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#8

he heh see käiguvahetuse hoob on hoopis miski Kavrovetsi käimalöömise hoovast aretatud. Sellist asja ma neän küll esmakordselt.

Ning to:kradmelder:kas mitte 1948/49 aasta laterna korpusel ei ole mitte
spidomeetri valgustamine, laternas reflektorist kuidagi moodi? Minu arust pole ka varasel laterna korpusel seda reflektori valgustamise pirni kohta. Samuti on mul olnud selline korpus millel isegi polnud K tähte sisse löödud!


Vasta
#9

to kradmelter jälle;et milline on siis ka see õige klaas reflektoril? On ju loogiline,et enne kui latern puru läks purunes ikka esitule klaasi!
Veel üks tähelepanek,et kas mitte neil kõige varasematel Izh 350 on roolilukk nagu DKW NZ 350-1!
Mul on kunagi Izh 350 raam olnud(1950.a) ja selle olid juhtraua käepideme kummile sisse pressitud kiri IMZ (pigem ehk miski Irbiti toodangu pealt izhile laenatud Smile)! Millised näevad välja õiged käepideme kummid Izh 350-le?


Vasta
#10

lisasin paremad ja kvaliteetsemad pildid ülesse
Link on postituse esimesed päises.

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#11

minuarust oli kunagi siin foorumis kunagi üleval iz350 raaminumbrid, mille järgi sai identifitseerida mis aastaga tegu võis olla.
Kasutasin ka otsingut aga ei leidnud.
Kui kellegil oleks infot, võiks selle siia ülesse panna.
Olen kohanud mootorit M00069
Birkal oli sisse löödud 8 ehk siis aastaks 1948, kuid mootor siis järelikult ringi vahetatud ?

Ala310

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#12

(30-03-2009, 16:50 PM)ala310 Kirjutas:  minuarust oli kunagi siin foorumis kunagi üleval iz350 raaminumbrid, mille järgi sai identifitseerida mis aastaga tegu võis olla.
See teema vist:
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=14835
Vasta
#13

Niisiis, palju aastaid on möödunud ja võtsin asja uuesti käsile, väga palju originaal juppe on samuti saadud aastatega ning suur tänu Ott Silla, kes on hoidnud silmad, kõrvad lahti nii Eestis, kui välismaa laatadel.

Eelmine aasta õnnestus ilma dokumentideta saada siiski Iz350 arvele maanteeametis .

Enne suurt koroona puhangut jõudis suurte otsingute tulemusel Moskvast kohale lõpuks P35 süütekarp Wink


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               

Otsin eboniidist Iž-350 signaali ja M72 signaali cm-01 cm-02, militaar M72 kuuluvaid kanistreid, kanistri raame, kohvreid ja nende raame. dektarjovi relvakinnitus jalgasid ...
Vasta
#14

Küllaltki pidune isend ju, rikutud kaane kruvide avadega ja ilma releeta. Kuidas nende nn mustade karpide süütepoolidega on, on neid millegiga enam asendada, kui just uustoodangut mitte tahta? Need on altid läbi põlema. Vene magneetodes vist on midagi analoogset sees.
Vasta
#15

Vanema tüübi magneeto poolist saab teha,endalgi üks tagavaraks kaasas.Sai huvi pärast proovitud,töötab küll.Sakslased teevad neid uusi ka ,Ostrad.de oli vist.Proovisime ka ühte,100€ siiski maksab ,aga 20 mintsa ja säde kadunud.Nii et miskit on seal tegemisel viltu läinud.Neid karpe leidub juba siin ka.
Vasta
#16

(25-03-2020, 10:22 AM)uko Kirjutas:  ...Sakslased teevad neid uusi ka ,Ostrad.de oli vist.Proovisime ka ühte,100€ siiski maksab ,aga 20 mintsa ja säde kadunud.Nii et miskit on seal tegemisel viltu läinud.Neid karpe leidub juba siin ka.
Kasutamata originaalvaruosa karbi eest on osta.ee-s 320 eurot makstud, niiet on sisuliselt saab veel 220 eurot investeerida, et see saksa karp tööle saada.
Muidu võrdluseks veel, et pealtnäha korraliku karbi eest on varemalt 200 eurot välja käidud ning väsinud ja veidi katkise isendi eest 93 eurot.
Seega on see saksa 100 eurone replica karp juba ainuüksi korpuse poolest oma hinda väärt kui see ikka originaaliga 1:1-le sarnane on.

Eks see, et milline karp sobib oleneb ka kindlasti ratta iseloomust. Nt. originaalvärviga säilitatavale kulumus- ning roostejälgedega masinale sobib see 93 eurone karp täitsa nii nagu ta on. Samas värskelt renoveeritud uue kummi, kroomi ja värviga sõidukile sobiks kindlasti pigem sakslaste replica võrreldes väsinud karbiga.
Vasta
#17

Jutt käib vist ainuüksi süütepoolist, mis on võimalik endale ligi 100 raha eest soetada, kuid ka minul puudub sellesse (vähemalt antud hinna eest) usk. Kogemuse järgi Poola replica süütepooliga, mis maksis vist sarnase summa, ratast korralikult käima ei saanudki.
Vasta
#18

(25-03-2020, 12:19 PM)karpaadid Kirjutas:  Jutt käib vist ainuüksi süütepoolist, mis on võimalik endale ligi 100 raha eest soetada, kuid ka minul puudub sellesse (vähemalt antud hinna eest) usk. Kogemuse järgi Poola replica süütepooliga, mis maksis vist sarnase summa, ratast korralikult käima ei saanudki.
Minu paha, sain esimese korraga aru, et jutt kogu süütekarbist.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne