"Dnepr" KMZ MT-10-36 1978a.
#1

Tere foorumlased! Olen siin uustulnuk. Eile ostsin siis omale 100% originaalse mootorratta. Ratas liikus viimati 2001 aastal omaniku sõnul. Seisnud seitse aastat lihtsalt kuuri all. Tegu siis külgvankriga mootorrattaga (musta värvi!). Isegi varuratas oli omal kohal. Tolmu kiht oli peal! Smile Rehvid pumpasin täis ja vändast käis mootor ikkagi ringi! Nii, et väga hull ei seisukord õnneks polnudki! Käima ei proovinud panna. Tsikli originaalläbisõit on kõigest 35 000 kilomeetrit, mootorratta ainuke omanik ostis selle 1978. aastal tutvuste kaudu. Eesti dokumendid olid olemas kõik! Big Grin Täna käisingi hommikul ARKis ja tegin paberid oma nime peale ära. Ainult registreerimisnumbri pidi uuema vastu välja vahetama. Egas midagi, välja tuli pappi käia registreerimisnumbri ja omanikuvahetusega 1350.- Aga nüüd on paberimajandus korras.
Tahtsingi küsida, et kust ma peaksin alustama? Ma tahaks ratast restaureerida ja uuesti üle värvida. Kas keegi muidu nikeldab/kroomib Lõuna-Eestis, Võrumaa kandis? Igasugune informatsioon, abi ja nõuanded on igati teretulnud! Smile
Varsti tulevad pildid ka!

Terv: Allan
Vasta
#2

Huvitav projekt jälle lugemiseks.Sinu jutust saan aru,et masin on olnud algusest lõpuni eraisiku oma.Dneprid olid ka suures osas asutustes NL ajal kasutusel. Tavaliselt hästi säilinud masinat leida on suht raske.
Küsin kas sul karteripooled on ilusti puhtad,et seal vahel pole miskit ära kivistunud mulda jm sodi?


Vasta
#3

Kusjuures ei olegi silmanud. Seal kuuri all oli ruumi ka nii vähe, et vaevalt mahtus rehve pumpama. Millalgi lähitulevikus viin mootorratta maale, siis saan vastata. Aga jah, rattal oli üks omanik kuni täna hommikuni. Mina olen teine omanik.. Smile
Kas kellegi on pakkuda minu mootorrattale originaalsummuteid? Praegused on suht närused. Ja kust saada uusi rehve? On kuskil veel müügis? Praegused on pragulised ja kulunud. Oleks veel amorte ka vaja. Kust üleüldse Dnepri juppe saab osta?
Lp: Allan
Vasta
#4

Loen ja loen Maz500 postitust, aga no vot ei saa aru, mida ta mõtleb? Karteripooled ilusasti puhtad? Tule taevas appi! Mis ajast Dnepril karteripooled on? Minuteada ikka üks mootorikorpus, seal otsas käigukast ja kahel pool silindrid. Tavaline vene bokser. Nii, et kas Maz500 ei tea, mis rattaga tegmist või lihtsalt inimliku eksitusega ja mõtles siinkohal mõnda nõukaaegset kahetaktilist.
Vasta
#5

to scorpio3331 märkasin saatuslikku viga postituses nimelt mõeldud on ikka mootoripooli mitte karteripooli vat see on see kui liigakaua on kahetaktilistega tegeletud.
Minu jutu point oli see,et kunagi sõber ostis Dnepr MT-9 ja sellega oli viimati aktiivselt sõidetud 1992.a ja mootoripooltele ja silindritele oli jäänud vana tolm ja muld mis oli ära "kivistunud" ajajooksul. Nägime kahepeale hirmsat vaeva,et puhtaks saada 2 nädalat tööd oli aga puhtaks saime.


Vasta
#6

alz007 Kirjutas:Kusjuures ei olegi silmanud. Seal kuuri all oli ruumi ka nii vähe, et vaevalt mahtus rehve pumpama. Millalgi lähitulevikus viin mootorratta maale, siis saan vastata. Aga jah, rattal oli üks omanik kuni täna hommikuni. Mina olen teine omanik.. Smile
Kas kellegi on pakkuda minu mootorrattale originaalsummuteid? Praegused on suht närused. Ja kust saada uusi rehve? On kuskil veel müügis? Praegused on pragulised ja kulunud. Oleks veel amorte ka vaja. Kust üleüldse Dnepri juppe saab osta?
Lp: Allan

Tallinnas on abiks Kloostrimetsa motopood http://www.hot.ee/motopood/ , peaks saama nii rehve, kui summuteid. Summutite väljanägemine ei mõjuta eriliselt masina tööd, selle investeeringu soovitan jätta ajaks, kui kõik muu on korras (suurema remondi käigus kipuvad need ikka viga saama). Saadavuse muret ei ole ega tule ilmselt lähima 10 aasta jooksul.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#7

Väga hea, aitäh abistava info eest isandpauk! Smile
Vasta
#8

Lõuna-Eestis saab dnepri juppe sellisest kohast -> Põlva motopood- Vene mootorrataste varuosad. Rein Hüppenen tel 52 66 759, rhauto.osad@mail.ee
Viimati tundus, et hinnad on ka mõistlikumad kui tallinnas.
Vasta
#9

Tänan suhkrupeet, Põlva on Võrule oluliselt lähemal kui Tallinn! Smile
Vasta
#10

Võrus müükase taluturul tehnika poes vene masinate juppe, ka ettetellimisel T; N; L 7-13
Vasta
#11

hillar, aitäh abistava informatsiooni eest! Smile
Vasta
#12

ise elan samuti võrumaal ja seal saab kõike mida vajaBig Grin pole küll õige koht küsimiseks aga ise ostsin kh dnepri nimelt mt9 ja on vaja panna uus väntvõll kui mootorid on lahti küll lihtne võtta kuid kokku panek ilmselt raskem ja selleks küsin nõu et mida soovitate teha ja kuidas.
Vasta
#13

Tervist klubilised!! Ilmad on ilusad ja kool sai ka selleks aastaks läbi! Ajasin tsikli garaaþist välja ja hakkasin kõpitsema! Kõigepealt võtsin paagi maha ja uhtsin bensiiniga puhtaks, kraan oli ka umbes- selle puhastasin kompressoriga läbi (tsikkel sõitis viimati 2001 aastal, järelikult oli seisnud u 8 aastat). Asetasin paagi tagasi, panin aku peale, süüde sisse ja andsin vänta..esimene löök läks tühja, ja teise löögi ajal võttis hääled sisse! Üllatus oli suur!! Big Grin Käima läks hästi ja tiiru sai ka tehtud. Tagumise käigu hoob ei liigu kahjuks..kuidagi kinni jäänud. Ja esiratas ka logiseb kahtalselt kui u 40 sõita, lenks väriseb kahtlaselt. Ilmselt ratta laagrid? Tagaratas ka liigub ristisuunas, kui käega logistada. Mis seal läbi võib olla? Varsti pildid ka! Smile
Vasta
#14

(14-06-2009, 10:51 AM)alz007 Kirjutas:  Ja esiratas ka logiseb kahtalselt kui u 40 sõita, lenks väriseb kahtlaselt.

Tolle lenksuvärina vasta peaks aitama kahvli "kangemaks" keeramine. Sääl lenksu keskel raiserite vahel nisuke suur ketas, mida keerata annab, teeb siis kahvli pööramise vähe jäigemaks.

loll on loll olla.
Vasta
#15

Mõned pildid ka siis! Smile
[Pilt: photo41fhu.jpg] [Pilt: w800.png]
[Pilt: photo40h.jpg] [Pilt: w800.png]
[Pilt: photo39q.jpg] [Pilt: w800.png]
[Pilt: photo38d.jpg] [Pilt: w599.png]
[Pilt: photo37i.jpg] [Pilt: w599.png]
[Pilt: photo36csj.jpg] [Pilt: w600.png]

Üks mure on ka! Nimelt ei liigu tagumise käigu kang! Sad Mis võib viga olla?
Vasta
#16

(19-06-2009, 17:50 PM)alz007 Kirjutas:  Üks mure on ka! Nimelt ei liigu tagumise käigu kang! Sad Mis võib viga olla?
Kena ratas.

Proovid ikka vaba käigu ajal? Big Grin

nali naljaks, aga mul vahel ei taha ka tagumine käik sisse liikuda, piisab kui ratast natuke liigutada. Kui ikka ei liigu siis käigukast maha. Ei tea kas MT-10'ne raamilt saab käigukasti maha mootorit eemaldamata.
Vasta
#17

Olen proovinud tagumise käigu kangi liigutada nii N asendis kui ka 1 käik sees ja sidurit samal ajal lahti lastes, tagumise käigu kangi proovinud liigutada kuid asjatult- see ei liigu absoluutselt! Sad Kas käigukasti saab maha võtta ilma, et peaks mootorit maha võtma?!
Ilusat suve kõigile!! Smile
Vasta
#18

saab küll
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne