VAZi hind
#1

mis võiks olla mõistlik hind 21063 eest, mis on 1982a. väljalase ja sõitnud 7500km. Seisnud garaazis. Kas kellelgi oleks huvi? Viimased 5a. pole käima pandud. Kas see võib olla mootorile halvasti mõjunud?
Vasta
#2

Sõltub kõik paljudest asjaoludest. Eelkõige kuidas on säilinud...Enne käivitamist tuleks üht-teist näppida...(õlid; küünlad; kütus jne). Saatsin Sulle PT!
Vasta
#3

Alustuseks pühi tolmust puhtaks, proovi käivitada, tee pildid ja alles siis hakkame rääkima hindadest. Foorumis on selline koht nagu ostu-müügi rubriik.
Õiglase hinna oma masinale saad müües teda Osta.ee -s

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#4

pannkook Kirjutas:mis võiks olla mõistlik hind 21063 eest, mis on 1982a. väljalase ja sõitnud 7500km. Seisnud garaazis. Kas kellelgi oleks huvi? Viimased 5a. pole käima pandud. Kas see võib olla mootorile halvasti mõjunud?

Garaaþe on mitmesuguseid... Kui see massin seisis kuivas garaazis, on lootust, et ta ka suhteliselt kobe välja näeb ja mootorilgi midagi erilist häda pole. Mootorile oleks muidugi hea mõni kord aastas teda käima lasta. 5 aastaga võib mõni mootori/käiguosa-asi niiskes garaaþis rooste küll minna, kuigi ei pruugi. Tavaliselt on sidur ja pidur esimene, mis kinni jääb. Elektrisüsteem tükib koledal kombel oksüdeeruma, auto ise ka muidugi roostetab. Olen näinud kunagi 12-13 aastat tagasi 03-e, mis oli 73 a. väljalase - tol hetkel siis paarkümmend ja natuke peale aastat vana - ja nägi väga hea välja. Roostet polnud, kõik plekid sirged, mootor käis nagu uus ja oli ka pikalt seisnud see auto. Värv oli veidi matiks läinud. Arvatavasti taskurätikuga nühkimisest, mida omanik vist harrastas. Sõitnud oli ta pisut rohkem kui kõne all olev 063. Samas on nähtud autosid, mis muldpõrandaga "garaaþis" seistes mõne aastaga ära on mädanenud ja omanik ka väga imestunud olnud, et tema kullatükk enam midagi väärt pole...Sad
Vasta
#5

heikson Kirjutas:Õiglase hinna oma masinale saad müües teda Osta.ee -s

Minu isiklik arvamus on, et see on viimane koht, kus oma vanavara müüa.
Saad ainult sõimata ja raha eriti ei saa.
Vasta
#6

biggio Kirjutas:
heikson Kirjutas:Õiglase hinna oma masinale saad müües teda Osta.ee -s

Minu isiklik arvamus on, et see on viimane koht, kus oma vanavara müüa.
Saad ainult sõimata ja raha eriti ei saa.
Milline oleks esimene koht vanatehnika müügiks?
Vasta
#7

emeksBig Grin



Vasta
#8

biggio Kirjutas:
heikson Kirjutas:Õiglase hinna oma masinale saad müües teda Osta.ee -s

Minu isiklik arvamus on, et see on viimane koht, kus oma vanavara müüa.
Saad ainult sõimata ja raha eriti ei saa.

Aga mujal kui avalikul oksjonil ju Sa asja tegelikku väärtust teada ei saagi. Seda muidugi juhul, kui on lisaks tehnikale uue omaniku leidmisele soov ka oma rahakotti paar krooni lisaks (loe: hetke mõistlikku turuhinda) saada...

Kui Sa mõtled laest mingi hinna esemele ja müüd seda kas foorumis või kuulutustelehes, võib lisaks õiglasele hinnale umbkaudu pihtasaamisele juhtuda kaks asja. Esiteks - küsid krõbedat hinda ja asi jääb Sulle kätte. Teiseks - hindad oma asja alla ja esimene kiirelt reageerija saab odavalt eseme omanikuks ja Sul jääb kripeldama, et andsid poolmuidu ära. Oksjonikeskkonnad on mõlemast hädast priid, kuigi jah, seal tuleb anda teatud summa keskkonnale. Aga see on ju ka loomulik, sest keskkonna ülalhoidmine ju maksab...

Vanatehnika müümise eripära on veel see, et kõrge hinnaga ostjat võid sageli oodata väga või vahel lausa VÄGA-VÄGA pikalt. St kui on võimalik ja mahti oodata müügiga aasta-kaks (nt niikaua seda osta.ee-s kõrge piirhinnaga müüa), võid saada nn nädalaga-käest-ära hinnast 2-3 korda kõrgemat hinda. Aga vahel jääb siis asi ka kätte ehk sellist ostjat ei ole silmapiiril. Arvestagem, et vanatehnika soetamine on ju kitsas niðihobi, mida tehakse tihti emotsioonide ajendil ja mis tavaliselt majanduslikult kunagi ära ei tasu.

Kui nüüd Þigulist rääkida, siis kui on müügiga ÜLIVÄGA kiire (nt garaaþ vaja ruttu tühjaks saada, laenumaksed on seljas, lastele-kaasale vaja midagi hädavajalikku osta vms), siis müüksin ta umbes kolme-nelja tuhendega ära. Usun, et selle hinnaga leiduks sellele autole ehk ka kohene ostja. Kui on soov rohkem saada, aga pole püsskiire, siis võib katsetada 2-3 korda kõrgema hinnaga, aga siis on olemas suur risk, et seda raha välja käima nõus ostja võib ilmuda välja alles aasta pärast või hiljemgi. Kardan lihtsalt, et pea kõikidel 1980ndate alguse Þigulide huvilistel on lihtsalt Þigulid juba olemas...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#9

Ok, müüsin hiljuti ise ühe vanema sugulase seismajäänd 21063 aastaarvult 1990 läbisõit väike ning talvel ei kasutatud . Hinnaga 10000.- läks ära esimese nädalaga. Samas kui vaadata Auto24 siis maksimum tavaliselt 15000 kandis.
Kuid nagu ma juba ütlesin , tee kõigepealt PILDID! Alles siis saab hinnast rääkima hakata!

Autod M 408 export, GAZ 21 ja Saab 96 "küülik"
Vasta
#10

Ma ostsin just 12.01 VAZ 21063 1986 väljalase, uued dokukmendid, kogu varustus, hulga uusi varuosi 1000 krooniga. Esimesed omanikud, vanad inimesed, mees suri ära, õnneks auto naise nimel. Kuna jäi seisma poolteiseks aastaks, on nati vaja näppida-häälestada, et saaks Talverallil edukalt esineda. Kinkisin poisile täisealiseks saamise puhul koos Sparco kiivriga mis oli poole kallim... Ja loen, et see on paras hind Ladale. 10000 kannatab maksta tõeliselt ideaalse ehk otse Musta Numbrisse pääseva Lada eest ja võib-olla et 1970 aasta 2101 Fiati juppide-kirjadega, kerevahetuseta ja kogu võimaliku varustusega raamatutest originaalrehvideni masina eest 25000.
Vasta
#11

Lada hinnad on tõesti väga suure kõikumisega. 11. jaanuaril ostetud 21063. hind 500.- Dokumendid uued, väljalase 1990, ülevaatus olemas. Tõsi, esimese silindri väljalaske klapp põlenud. Tänasest sõidukorras uue plokikaanega. Sealsamas nädal tagasi müüdud dokumentidetta põllurallika eest laoti 7x rohkem mulle peo peale. Võta nüüd kinni, kus konks on.
Vasta
#12

pannkook Kirjutas:.......... sõitnud 7500km. Seisnud garaazis. Kas kellelgi oleks huvi? Viimased 5a. pole käima pandud. Kas see võib olla mootorile halvasti mõjunud?

Üks kunagine töökaslane sai ka endale sugulaste "nullkuue" mis oli enamuse ajast seisnud ja vist midagi 5000km spidomeetril. See oli küll suht hapuks läinud ja vajas hulka tööd enne kui kasutusse sai võtta. Meenub et Tartus Jõgevale tuues läks 20L bensiini (50km) ja radiaator oli kinni ehk mingit paska täis.
Vasta
#13

hellrix Kirjutas:Lada hinnad on tõesti väga suure kõikumisega. 11. jaanuaril ostetud 21063. hind 500.- Dokumendid uued, väljalase 1990, ülevaatus olemas. Tõsi, esimese silindri väljalaske klapp põlenud.

Sedasorti pakkumine ilmselt kuskil kuulutustelehes/netis üleval ei rippunud?
Vasta
#14

Konks on selles, et möödunud kevadel kosmilisteks tõusnud vanametalli hinnad rikkusid nii mõnegi potentsiaalse autoostja tuju ära.
Kui igasuguste rääbakate eest hakati automaatselt küsima vähemalt 3000 eeku ähvardades see samas kokkuostu toimetada, siis pole enam millestki rääkida....
Ise sain täitsa kobedas seisus '72 aasta (paberites nii kirjas, tglt. kere värskem) 2101 omanikuks 1500.- eest. Müüja oli arusaaja mees ja ei norinud hinnaga, sest teadis, et masin läheb täielikule uuenduskuurile, mitte põlluralliks. Kuusakoskist oleks tol ajal väikese sorteerimise tulemusel tiba rohkem välja pitsitanud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne