T-40AM rool
#1

Tere

Sai hiljuti soetatud 91 aasta T40AM
Rooliga selline huvitav asi, et natuke pöörates rooli kerib ise lõpuni ning niimoodi mõlemale poole. Rool iseenesest liigub kergelt
Kas roolivõimus midagi kulunud?

Kui kellelgi on kirjandust pakkuda T40AM kohta siis andke teada.



Tänan
Vasta
#2

Sellist isekeeravat rooli on raske eemalt remontida. Kui oled tegija, haruta lahti, saad vähemalt teada, mis sees on.
Kunagi sai omajagu pusitud, see nii ammu, hakkas liiga raskelt käima.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#3

roometi Kirjutas:Kui kellelgi on kirjandust pakkuda T40AM kohta siis andke teada.
Tänan
Kui otsid konkreetselt juhendeid oma roolivõimu kohta, siis selle lahtivõtmine on siin olnud varem jutuks
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...002&page=2
Vasta
#4

roometi Kirjutas:Tere

Sai hiljuti soetatud 91 aasta T40AM
Rooliga selline huvitav asi, et natuke pöörates rooli kerib ise lõpuni ning niimoodi mõlemale poole. Rool iseenesest liigub kergelt
Kas roolivõimus midagi kulunud?

Kui kellelgi on kirjandust pakkuda T40AM kohta siis andke teada.



Tänan

kontrolli dosaatorit. kuid arvan ,et rohk on liiga suur
Vasta
#5

T 40 roolikarbis on tihendite sees paiknev kolb. Selles kolvis on klapp. Klapp avaneb kord ühele poole- siis teisele poole,olenevalt sellest kuhu poole rooli keerad. Kui rool on kerge,siis arvatavasti töötab klapp suurepäraselt. Aga tee nii, et kui sa rooli keerad,siis kui hakkab ise keerama, liiguta rooli natuke tagasi- siis peaks rool paigale jääma. ja kui asi ongi nii,siis kui ise tegija pole, ära lahti aruta,muidu pead tugevad käed hankima. Või profile maksma. Tähendab- sa võtad rooli tagasikeeramisega klapilt surve maha ja õli enam rohkem siis tööd ei tee.
Vasta
#6

Päris huvitav võib olla nii sõita. Iial ei tea kas saab rooli teega ühte suunda või läheb päris põõsasse masin ära.
Vasta
#7

(21-03-2009, 22:42 PM)Ranno Kirjutas:  Päris huvitav võib olla nii sõita. Iial ei tea kas saab rooli teega ühte suunda või läheb päris põõsasse masin ära.

Õnneks on nii, et sõitmisel otseselt ei häiri kuna niikuinii hoiad roolist kinni. Kui lasta rool lahti siis sõidab kah ilusti otse aga kui natuke keerata, siis keerab lõpuni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne