GAZ 24 automaat käigukast
#1

Tahaks siis teada sellist asja, et millise auto automaat käigukasti (4-speed)
sobiks GAZ 24 mootoriga kokku? Mul endal küll seda plaani oma autoga pole,sest ei näe mõtet aga kas selline asi on võimalik ja kas keegi on seda teha üritanud?


Vasta
#2

Kui nuppu ja raha on,siis kindlasti on see võimalikWink
Vasta
#3

minu teada kõige paremini sobib sinna originaal automaatkast. Noh ise asi kas see vigur just 4- speed oli, ja kust sul see välja urgitseda õnnestub. gaz 21 automaat oli siin vist rohkem levinud.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#4

mesamees Kirjutas:Kui nuppu ja raha on,siis kindlasti on see võimalikWink
Palun, tutvusta mulle ka Volga automaatkasti. Ainukesed automaadid olid nö. KGB Volgad, mis omasid Tðaika mootorit ja kasti. Volgal endal Pole automaati vähemasti seeria tootmises olnud.
Vasta
#5

Ainus GAZ 24 baasil valmistatud automaatkäigukastiga Volga mudel kandis indeksit GAZ 2424 - tegemist oli GAZ 13 tehnikat kasutava "julgeolekuversiooniga". Kuna auto kuulus eriti salajasse kategooriasse (GAZ 23 oli veel suhteliselt avalik), rakendati sellel mitmeid varjestusmeetoteid. Näiteks peitus GAZ 2424 salongis pealtnäha igati tavaline käigukang, mis toimis siiski automaatselt.

Üldteada faktide kohaselt pole ühtegi automaatkäigukastiga GAZ 24 seeriamudelit tehtud.
Vasta
#6

isegi siduripedaal oli alles, kuigi ei kandnud mingi funktsiooni.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#7

vähemalt gaz 21-el oli mingi aeg oma mootorile automaatkast olemas. Oma kehva töökindluse tõttu küll mitte kaua. Vihjeid sellise looma kohta saab volga.ee lehelt ja minu kehva mälu järgi oli pisut mainitud ka ühes E. Antoni raamatus.

huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Vasta
#8

Pigem ma vaataksin juba mingit läänelikku automaat käigukasti,mis sobiks ZMZ-24D ja 2401 mootoriga kokku!


Vasta
#9

Peugeot 504D äkki?Arvan seda kuna selle eluka diisleid poogiti volgadele peale ja selle otsa läks volga enda kast ja arvan,et samamoodi läheb siis volga mootori otsa ka peksukoti kast.
Vasta
#10

mesamees Kirjutas:Peugeot 504D äkki?Arvan seda kuna selle eluka diisleid poogiti volgadele peale ja selle otsa läks volga enda kast ja arvan,et samamoodi läheb siis volga mootori otsa ka peksukoti kast.
Minu teada oli sidurikoda siiski erinev.
Ja kokkuvõttes on volga enda mootor nii uimane, et kui sinna panna veel automaat, siis .... edasi ei kommenteeri. Eks neid Jaan Tatikaid ikka leidu kes sellise asja tahavad ära proovida.
Oluliselt lihtsam oleks lääne mootor koos kastiga siis panna, ntx Opel Omega?
Vasta
#11

Kui kellelgi peaks tõsine huvi ikka olema oma Volga automaadiks (ja diisliks Big Grin) ümber ehitada, siis mul on olemas kogu komplekt (2,3td INDENOR , ZF kast ja vajalikud elektri kolad) Regamisega probleeme ei tohiks tulla, pandi ju neid samu mootoreid kunagi Belgias "export Volgadele peale.
Vasta
#12

nymmik Kirjutas:Ja kokkuvõttes on volga enda mootor nii uimane, et kui sinna panna veel automaat, siis .... edasi ei kommenteeri.

Volga mootor peaks juba suht madalatel pööretel arvestatavat momenti omama, nii et traditsiooniline automaatkast ei pruugigi väga hull variant olla... Neljased kastid kipuvad vist enamasti juba el. juhtimisega olema ning nende kokkupookimine ZMZ-ga võib üksjagu problemaatiliseks ostutuda.
Vasta
#13

nymmik Kirjutas:
mesamees Kirjutas:Peugeot 504D äkki?Arvan seda kuna selle eluka diisleid poogiti volgadele peale ja selle otsa läks volga enda kast ja arvan,et samamoodi läheb siis volga mootori otsa ka peksukoti kast.
Minu teada oli sidurikoda siiski erinev.
Ja kokkuvõttes on volga enda mootor nii uimane, et kui sinna panna veel automaat, siis .... edasi ei kommenteeri. Eks neid Jaan Tatikaid ikka leidu kes sellise asja tahavad ära proovida.
Oluliselt lihtsam oleks lääne mootor koos kastiga siis panna, ntx Opel Omega?

Vaheplaat oli minu meelest vajalik. Otse Volga kast ja 504D mootor küll kokku ei hakka. Toetan viimast lauset ka kahel käel. Ehitamist on igaljuhul - komplektiga hakkab asi vähemalt pärast tööle.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne