K:Auto poleerimise hinnapoliitika arendus
#1

alustuseks mainin et jutt käib Tartu linna kohta.


Tõstatan teema siis selleks et natuke vaadata mis hinnaklassiga soovitake saada teenust.
omal on võimalus nii ruumi kui ka poleerimisega tegeleva isiku näol olemas. asukoht ka hea.
vaja teha siis nö väike turuuuring.
mis hinda olete nõus maksma ülepoleerimise ees?
mis hinda olete nõus maksma vahatamise ja vaha poleeri eest?
mis hinda olete nõus maksma tekstiilsisu keemilise pesu eest?
mis hind sobiks nahksisu hooldusele?

poliitika aluseks tuleb erinevad sõidukid.

ntx 1 sõiduautod mõõtudes kuni :audi100/a6 v passat,bmw 5 ,omega b
2 suurema klassi sõiduautod: bmw7, audi a8,chrysler 300M, paljud ameeriklased mis suuremat mõõtu.
3 klass oleks kõik maasturid olenemata suurusest.
4 klassiks oleks kõikvõimalikud vanid ja kaubikulaadsed ala caravelle jne.

siitkohalt oleks oodatud teie enda arvamus mis hinda olete nõus välja käima
postile võiks lisada ka sõidukimargi. ja hinna mis arvate aus olevat.

andke tulla!
Vasta
#2

ryblik1 Kirjutas:3 klass oleks kõik maasturid olenemata suurusest.

2007a Jimny ja neegrite poolt apelsiniks värvitud Navigator samas hinnas....?
Lahe...Cool


Aga see selleks. Kas sellel "isikul" on ka autopesemine/salongikoristus selge, millest kõik teatavasti algab...?
Sest ässad ütlevad, et alles pärast 500nda auto pesemist hakkad natsa aru saama, kuidas seda tööd tuleb teha...

Poleerimisest ma parem ei räägi - lisaks tööoskustele võiks ka pisut ressurssi omada, kui juhtub, et mõnel masinal "õppimise" käigus kruntvärv nurkadest paistma hakkab...
Sellisel juhul tahab vast auto omanik töökoda valida, kus tema autot Sinu kulul värvima hakatakse.
Ja mingit kuurialust ta kindlasti ei vali....Cool


Palju ma oleks nõus maksma?
800 - 1200, arvan, sõltub inimestest, kes teevad, ja kohast. Autod pigem suuremat sorti.

Sõiduki margi järgi poleerimise puhul hinda kujundada on suht mõttetu. Pigem tuleks vaadata värvkatte olukorda - väikest pleekinud värviga pinnakaga värvitud autot võid päev otsa teha; samas, mingi metallik 700 bemmi laseb paari-kolme tunniga ilusaks.
+ 1 tund pesu, muidugi, enne.
Vasta
#3

ma ei küsinud targutamist .
hinnatundlikkust uurin.
Vasta
#4

Kulla ryblik, see ei ole targutamine, see on reaalne elu selles valdkonnas.
Vasta
#5

Universaalkere ja nahksisuga jaapanlane: poleerimise, tulede poleerimise, sisu keemilise ja heas seisus naha hoolduse eest hindan põhjendatuks maksumuse vahemikus 3000-4500 krooni.

Aga siin tuleb just mängu Stihli poolt viidatu. Sellise töö puhul olen ma nõus viima auto kohta, millel on tugev taust ja ja väga head soovitused. Näiteks Tallinna kandis kevadiseks poleerimiseks tausta uurides olen mõttes välja sortinud Crystalservice ja Tulbi tn pesula. Alles alustaval kohal peaks ikka mingi väga tugev argument (või bränd) taga olema, et neid usaldada.

B, oma VW-l kunagi nurgad valgeks poleerinud.
Vasta
#6

usku Kirjutas:Kindlasti on aga oluline see, et ma sõidan oma auto ise garaazi, kindla koha peale, võtan kaasa võtmed ja pärast sõidan ta sealtsamast minema ka - st ei taha, et peaks autot liigutatama erinevate ruumide vahel.
Kui kunde tahtis auto võtmeid kaasa võtta, soovitasin ma tal minna koos autoga. Mingil juhul ei jätaks ma oma teenindusse "surnud" autot. Seda tuleohutuse pärast.
See kunde jättis pärast asja lahtiseletamist võtmed ette. Ei ole mul ka kommet võõraste autodega mittevajaduse pärast sõita. Veelvähem neid "katsetada".
Kord oli isegi pooleteistmilline auto meil puhastuses (üle 10 aasta tagasi). Tol ajal saarel teist nii kallist autot vist polnudki. Jäeti võtmed rahulikult mu kätte. Usaldus maksab ka midagi. Wink
Autodega tegelemisel on üks põhireeglitest - ära näpi kunde asju. Ei ole vaja raadiot kruttida ega püstolit uudistada (on ka neid istme alt leitud).
Vasta
#7

vahatuse hinnapakkumiseks üks Tallinnas alles alustav koht tegi 1000.- (hind sisaldas korralikku pesu enne tööd).
auto oli keskmise suurusega sedaan.
Vasta
#8

motamees Kirjutas:Kui kunde tahtis auto võtmeid kaasa võtta, soovitasin ma tal minna koos autoga. Mingil juhul ei jätaks ma oma teenindusse "surnud" autot. Seda tuleohutuse pärast.
See kunde jättis pärast asja lahtiseletamist võtmed ette. Ei ole mul ka kommet võõraste autodega mittevajaduse pärast sõita. Veelvähem neid "katsetada".
Kord oli isegi pooleteistmilline auto meil puhastuses (üle 10 aasta tagasi). Tol ajal saarel teist nii kallist autot vist polnudki. Jäeti võtmed rahulikult mu kätte. Usaldus maksab ka midagi. Wink
Autodega tegelemisel on üks põhireeglitest - ära näpi kunde asju. Ei ole vaja raadiot kruttida ega püstolit uudistada (on ka neid istme alt leitud).
Ära võta kõiki oma mõõdupuu järgi. Töötasin ühe tugeva autoteenindusega seotud ettevõttes ja nägin iga päev, kuidas noored kuked auto korrasoleku testimise nime all klientide kalleid autosid peeneks lasid. Võib väita, et selline käitumine pole tavapärane (margiteenindustes vast polegi), aga erandlik see kindlasti ei ole.
ryblik1- see küsimine annab sulle sama palju, kui vastus küsimusele: "palju maksab auto" . Määratle oma sihtgrupp, kellele suudaksid pakkuda vastuvõetava kvaliteediga teenust, seejärel kirjelda seda osa, kellele tahad hakata teenust osutama. Usu, korraga sa Aston Martineid ja mossesid lihvima ei pääse- mosselihvija juurde ei tule Astonid ja Astonite teenindamiseks pead tegema mahukaid investeeringuid, mis omakorda tõstavad üles teenuse hinna ja peletavad eemale mossed.
Vasta
#9

Ishijupp Kirjutas:Ära võta kõiki oma mõõdupuu järgi. Töötasin ühe tugeva autoteenindusega seotud ettevõttes ja nägin iga päev, kuidas noored kuked auto korrasoleku testimise nime all klientide kalleid autosid peeneks lasid.
Olin väikses autoteeninduses juhataja (meister, varustaja, lukksepp). Kui ka mõni kukk tööl oli, ei pääsenud ta pulkade taha. Selles ongi väikse koha võlu, et kõik on ülemuse kontrolli all. Selline teenindus on meistri "nägu". Enamus kliente arvas, et see oligi minu firma. Nii see aga ei olnud. Toungue
Vasta
#10

Tsitaat:Olin väikses autoteeninduses juhataja (meister, varustaja, lukksepp). Kui ka mõni kukk tööl oli, ei pääsenud ta pulkade taha. Selles ongi väikse koha võlu, et kõik on ülemuse kontrolli all. Selline teenindus on meistri "nägu". Enamus kliente arvas, et see oligi minu firma. Nii see aga ei olnud. Toungue
vot selles reas oli kõige asjalikum jutt.
Vasta
#11

usku Kirjutas:OT jätkuks, et kui ostsin 2007 jaanuaris uue Fordi, siis sain ta kätte läbisõiduga 43 km (!!!), uurisin siis, et milles asi ning vastuseks sain "bla bla" stiilis juttu. Kui siis mai alguses suverehve hakkasin alla kruttima (originaalvalukad, tehasest veeres välja nende peal), oli asi selge - kaks rehvi (ilmselt tagumised) olid karvaste külgedega ning mustriga ristipidiseid kriimustusi täis, esimesed rehvid aga olid piki mustrit olevaid kriimustusi täis. lihtsalt uue autoga marutati kusagil (lumises?) parklas enne kui mina ta kätte sain. Samas kohas istus ka remondimees minu silme all autosse ja võttis tee äärest mingi tuttava tibi peale teel garaazi poole...

V66rast vara (v6ib l6hkuda) surmani!

Pole midagi targemat teha
Vasta
#12

Olles omanud autopesulat Haapsalus, siis vöib öelda et mul maksis see üritus u1500eeku koos vahatamisega. Töömees oli ok, ühtegi p..sekeeratud autot ette ei tulnud.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#13

usku Kirjutas:OT jätkuks, et kui ostsin 2007 jaanuaris uue Fordi, siis sain ta kätte läbisõiduga 43 km (!!!), uurisin siis, et milles asi ning vastuseks sain "bla bla" stiilis juttu. Kui siis mai alguses suverehve hakkasin alla kruttima (originaalvalukad, tehasest veeres välja nende peal), oli asi selge - kaks rehvi (ilmselt tagumised) olid karvaste külgedega ning mustriga ristipidiseid kriimustusi täis, esimesed rehvid aga olid piki mustrit olevaid kriimustusi täis. lihtsalt uue autoga marutati kusagil (lumises?) parklas enne kui mina ta kätte sain.

Ei tea kas see on saladus või mitte aga enne auto kätteandmist pidid teenidusepoisid autodel pidurid soojaks ajama st. 100km/h hoopealt mahapidurdama ja siis lõpuks blokki ...
Vähemalt nii mulle üks esinduse mees rääkis. Kas see on tõde või vale seda ma ei tea.

sry OT
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne