Gaz 53 mootori probleem
#1

Vana mootor sai kuuma ja ei hoia vett sees ning ei käivitu. Kui kalliks võib minna kapitaalremont või on mõistlikum töökorras mootor osta! Võibolla kellegil on mõni üleliigne mootor kuuri all?
Vasta
#2

Kindlasti mõistlikum osta töötav mootor. Ostsin endale näiteks paz bussi pealt 5K.
Kap remont läheb kindlasti kallimaks.
Vasta
#3

Lehekuulutusi nagu eriti pole, kas on mõni koht kus neid oleks mõistlik otsida?
Vasta
#4

vanaisa töö juures pandi 53 kaelkirjakule tutikas mootor peale maksis mingi 40t
Vasta
#5

Mul üks üle,ca viis aastat tagasi jäi üks auto juhi puudumise tõttu seisma ja seisab siiani.Endal pole bensumootoriga midagi teha nii et minu pärast on ta saadaval.

Lõtk ei ole loks!
Vasta
#6

nuga666 Kirjutas:... kas on mõni koht kus neid oleks mõistlik otsida?
Vanarauast.
Vasta
#7

oi oi mul neid pärnus palju ...
Vasta
#8

Äkki saaks hinnad postkasti panna, oleks väga tänulik! Info@blpkatuseehitus.ee Üle eesti viin minema!
Vasta
#9

ei tea hindasid öelda kuna need juba varemalt kokku ostetud masinate peal 4 viis aastat tagasi soetatud !!! muidu tookord sattusin VOLGA kauplusesse ja sea oli uuel hind küljes 35000............
Vasta
#10

Kolvigrupp 2700.-;tihendid 300.- plokikaane lihvimine? lisaks tööraha
ca 10000 võid arvestada.
Vasta
#11

nuga666 Kirjutas:Lehekuulutusi nagu eriti pole, kas on mõni koht kus neid oleks mõistlik otsida?
Vaata ka Kaitseväe netilehte. Just praegu müüvad nad oksjonil vanemat tehnikat. Äkki kõlbab mõni isend doonoriks.
Vasta
#12

Võiksid selle lingi siia panna kus seda tehnikat näha on.
Vasta
#13

Ranno Kirjutas:Võiksid selle lingi siia panna kus seda tehnikat näha on.

Peaks see olema http://www.haamer.net/auction.php?ixAuction=251

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#14

Ranno Kirjutas:Võiksid selle lingi siia panna kus seda tehnikat näha on.
Vaata täpsemalt Kaitseväe uudistest http://www.mil.ee/ Väidetavalt tuleb müüki 175 ühikut antiiki.
Vasta
#15

Nagu näha, on Kaitseväel päris huvitav GAZide park - erinevad kütuseveokid 52 ja 53e baasil. Pole selliseid küll kunagi liikumas näinud, aga ilmselt seisavad need juba aastaid. Mis puutub leheküljel esitatud sõidukite tehnilistesse andmetesse, siis paraku on selles osas üsna palju vigu.
Vasta
#16

Mister X Kirjutas:Nagu näha, on Kaitseväel päris huvitav GAZide park - erinevad kütuseveokid 52 ja 53e baasil. Pole selliseid küll kunagi liikumas näinud, aga ilmselt seisavad need juba aastaid. Mis puutub leheküljel esitatud sõidukite tehnilistesse andmetesse, siis paraku on selles osas üsna palju vigu.

Mis vigu seal on, ehk saan parandada! Smile

Andmed on võetud tehnopassist!
Vasta
#17

Siin on vaid mõned esmapilgul nähtavad vead (kindlasti leidub neid veel, teadlikumad foorumikasutajad ehk märkavad teisigi ebakohti):

1. Esimese GAZi mudelitähis ei saa olla 3507 - tegemist on vanemat kabiini kandva masinaga, 3507 on uue, nn. kandilse kabiiniga isendi tähis.

2. GAZ 52-01 baasil ehitatud tankurauto mudelitähiseks on ilmselt MZ-3607.
Vasta
#18

Mister X Kirjutas:Siin on vaid mõned esmapilgul nähtavad vead (kindlasti leidub neid veel, teadlikumad foorumikasutajad ehk märkavad teisigi ebakohti):

1. Esimese GAZi mudelitähis ei saa olla 3507 - tegemist on vanemat kabiini kandva masinaga, 3507 on uue, nn. kandilse kabiiniga isendi tähis.

2. GAZ 52-01 baasil ehitatud tankurauto mudelitähiseks on ilmselt MZ-3607.
__________________________________________________________________________________________________________________________
sorry HR MIster X ,et segan aga 3507meid on mul omalgi mitmeid vanemat tüüpi kabiiniga ja 88 aastast alates tulidki niimodi vabrikust välja .........
Vasta
#19

Ega midagi, ma nüüd jälle targem. Tänud informatsiooni eest.
Vasta
#20

Mister X Kirjutas:1. Esimese GAZi mudelitähis ei saa olla 3507 - tegemist on vanemat kabiini kandva masinaga, 3507 on uue, nn. kandilse kabiiniga isendi tähis.


Ükski uuekabiiinga mudel ei tohiks omada markeeringut 3507. Kuid "sosssepad" ikka leidsid mõned isendid üles. Tehases just 1990a mudeliga on küsimused. Sest siis tuli paraleelselt mõlema kabiiniga isendeid. Viimased vanakabiiniga mudelid tulid ka 1991a välja.

Uuekabiiniga mudeli tähis peaks olema muidu ERANDITULT 3307 - see siis kallur 53. Mitte puitkastiga vms, mida paljud pakuvad.

Vanakabiiniga mudel oli jälle VAID 3507 mudelimarkeeringuga ja paberites enamjaolt SAZ 3507 mitte gaz 3507.


Nb mootoritel on ka omakorda vahe sees. Kas on tsentrifuugiga või juba õlifiltriga. Mootoritel ka erivõimsused ja näiteks plokikaantes on vahe sees.


Üldiselt on nii, et kui viitsid otsida leiad endale mõne kapremonditud mootori 4-5tuh eest, mis tahab "kergelt ülekäimist" sarnaselt vene ajale.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne