Abipalve. Sisu: Eesti politseiautod

(18-01-2023, 22:17 PM)hobiautod Kirjutas:  Eks nii mõnigi himustaks neid velgi ja seda stanget mis ees. 
S il 2.8 pole küll vale mootor.
Kui registreerimismärgi järgi liiklusregistris olev tehasetähis aluseks võtta, siis näitavad andmebaasid, et selle tehasetähisega on tehas valmistanud halli 500SE mudeli.
Vasta

(18-01-2023, 22:29 PM)indreksirk Kirjutas:  
(18-01-2023, 22:17 PM)hobiautod Kirjutas:  Eks nii mõnigi himustaks neid velgi ja seda stanget mis ees. 
S il 2.8 pole küll vale mootor.
Kui registreerimismärgi järgi liiklusregistris olev tehasetähis aluseks võtta, siis näitavad andmebaasid, et selle tehasetähisega on tehas valmistanud kuldse 500SE mudeli.
 
Minu väide ei pruugi olla tõene aga W126 ei pandud nii lahjat mootorit vahele. Tol korral oli tal tavaline 2,8 karburaator. 115kW jõuallikas peal.
Kui see auto on veel praegu liiklusregistris siis oleks huvitav teada kuidas see varastatud auto  keiss lõppes.
Mind päästis, et olin neljas heauskne ostja. (Muideks mul olid samad veljed)

Aquila captas non muscas.
Vasta

Maanteeameti taust aga näitab numbri järgi, et kuldne on see tõesti (olnud), kuid mootori kohal näitab 280 115kw ning registrikanne peatatud 2014. Ise arvan, et ju see kusagil aianurgas komposteerub. Aga mis neisse velgedesse puutub, siis sellised on praegu juba üsna hinnalised, peaks olema Remotec veljed.
Vasta

(18-01-2023, 23:00 PM)Daff Kirjutas:   
Kui see auto on veel praegu liiklusregistris siis oleks huvitav teada kuidas see varastatud auto  keiss lõppes.
Mind päästis, et olin neljas heauskne ostja. (Muideks mul olid samad veljed)

Mingil ajal sai neid varastatud autosid uuesti arvele küll.
2018 kevadel vestlesin ühe uueväärse w124 omanikuga, kelle auto lugu oli päris omapärane. Auto varastati Saksamaalt peaaegu uuena 90-date alguses, ilmus natuke hiljem Võrus välja juba Eestis regatuna. Mingi liiklusrikkumise tagajärjel kontrolliti ja identifitseeriti varastatud autona, peale seda seisis kuskil politseiangaaris. Kuna Saksamaal oli kindlustus auto juba kinni maksnud, siis see sinna unustati. Ligi 20 aastat hiljem mingi osakonna kolimise käigus ilmus kuskilt kapi tagant selle auto toimik ja auto müüdi oksjonil. Nii ilmus Tallinna tänavatele w124 originaalläbisõiduga suurusjärgus paarkümmend tuhat km.

Loomulikult ei pruugi see lugu 100% tõele vastata, aga nii omanik mulle rääkis. Mingid paberid olid tal vist ka selle loo kinnituseks.
Vasta

(18-01-2023, 23:00 PM)Daff Kirjutas:   
Minu väide ei pruugi olla tõene aga W126 ei pandud nii lahjat mootorit vahele. Tol korral oli tal tavaline 2,8 karburaator. 115kW jõuallikas peal.
Anu Saagimil oli 90ndatel just selline 2,8ne merss, sai seda remotud ja Anulegi sõitu tehtud...
Uksed olid kerega sama värvi, Anu autol muidugi, aga üldiselt läheb teemast juba vist liigagi kaugele? 2,8 oli sel autol ka tehasest peal, üks võimalikest valikutest. Linki kah:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W126

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Isegi 2,6 pakuti W126 mudelile, peale mudelivärskendust.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

500SEC on kena tõesti ..

       

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Ei vaidle vastu, minu arvates on SEC läbi aegade üks ilusamaid autosid üldse. Kuid, isand mlsluik, pean ütlema, et 560SEC on veel ilusam- ilusamaks teeb selle kapoti all olev. See vabalthingav 5,6 liitrine V8 on praegusel ajal enamusele (vist) täiesti mõistetamatu asi. Mulle küll päris pole, kuna mul on ka üks tilluke 4-liitrine vabalthingav V8 Rolleyes Sulle see ka tõenäoliselt mõistetamatu ei ole Wink
PS. Mode(de) seisukohast see ja eelnev postitus tõenäoliselt väga teemakohane pole, kuid ehk antakse andeks, praegusel ajal see politseiautode teema väga elav vast pole- Superbid ja Transporterid.
Vasta

(19-01-2023, 23:53 PM)Aare R. Kirjutas:  ...Ei vaidle vastu, minu arvates on SEC läbi aegade üks ilusamaid autosid üldse...

  Apsaluutselt nõus, ehkki pildilolevaid ümbersulatet lusikaist, pottidest valatud velgesid kaunitari külge vabatahtlikult küll ei krutiks...

loll on loll olla.
Vasta

Eks see velg maitseasi, kuid mulle meeldib, Borbet on klassika.

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

(20-01-2023, 04:24 AM)IIIFFFAR Kirjutas:  
(19-01-2023, 23:53 PM)Aare R. Kirjutas:  ...Ei vaidle vastu, minu arvates on SEC läbi aegade üks ilusamaid autosid üldse...

  Apsaluutselt nõus, ehkki pildilolevaid ümbersulatet lusikaist, pottidest valatud velgesid kaunitari külge vabatahtlikult küll ei krutiks...

Kui juba teemast mööda paugutamiseks läks siis anname minna. 

Praegust ehk jah ei paneks neid alla aga tol korral kui need autod nooremad olid ja eestisse neid vedama hakati siis olid nad nii öelda  kultusveljed. Vedasin mingi aeg autosid ja sai neid veljesid saksast lisana s...ks kaasa veetud. Maksid rohkem kui mõni odav mikroauto teinekord.
Ja ääremärkusena veel, et "maksimaalselt kooparuumi ära kasutada" siis olid sageli taga laiemad rattad kui ees. Isegi minu 123 omas ees 225 ja taga 235 veljesid nagu sellel Valga politsei autol all on.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(19-01-2023, 01:58 AM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2023, 23:00 PM)Daff Kirjutas:   
Kui see auto on veel praegu liiklusregistris siis oleks huvitav teada kuidas see varastatud auto  keiss lõppes.
Mind päästis, et olin neljas heauskne ostja. (Muideks mul olid samad veljed)

Mingil ajal sai neid varastatud autosid uuesti arvele küll.
2018 kevadel vestlesin ühe uueväärse w124 omanikuga, kelle auto lugu oli päris omapärane. Auto varastati Saksamaalt peaaegu uuena 90-date alguses, ilmus natuke hiljem Võrus välja juba Eestis regatuna. Mingi liiklusrikkumise tagajärjel kontrolliti ja identifitseeriti varastatud autona, peale seda seisis kuskil politseiangaaris. Kuna Saksamaal oli kindlustus auto juba kinni maksnud, siis see sinna unustati. Ligi 20 aastat hiljem mingi osakonna kolimise käigus ilmus kuskilt kapi tagant selle auto toimik ja auto müüdi oksjonil. Nii ilmus Tallinna tänavatele w124 originaalläbisõiduga suurusjärgus paarkümmend tuhat km.

Loomulikult ei pruugi see lugu 100% tõele vastata, aga nii omanik mulle rääkis. Mingid paberid olid tal vist ka selle loo kinnituseks.

Äkki ajad segamini ühe Valge e34-jaga.
Müüdi teda BRC platsil. Üks noortüüp ostis oma säästude eest ja pärast võttis politsei ära. 
Pealtnägijas ja meedias pasundas pärispalju sellest kunagi.
Kuskil arhiivis peaks veel artikleid leiduma.
Vasta

(20-01-2023, 12:12 PM)Heigok Kirjutas:  
(19-01-2023, 01:58 AM)zazik Kirjutas:  
(18-01-2023, 23:00 PM)Daff Kirjutas:   
Kui see auto on veel praegu liiklusregistris siis oleks huvitav teada kuidas see varastatud auto  keiss lõppes.
Mind päästis, et olin neljas heauskne ostja. (Muideks mul olid samad veljed)

Mingil ajal sai neid varastatud autosid uuesti arvele küll.
2018 kevadel vestlesin ühe uueväärse w124 omanikuga, kelle auto lugu oli päris omapärane. Auto varastati Saksamaalt peaaegu uuena 90-date alguses, ilmus natuke hiljem Võrus välja juba Eestis regatuna. Mingi liiklusrikkumise tagajärjel kontrolliti ja identifitseeriti varastatud autona, peale seda seisis kuskil politseiangaaris. Kuna Saksamaal oli kindlustus auto juba kinni maksnud, siis see sinna unustati. Ligi 20 aastat hiljem mingi osakonna kolimise käigus ilmus kuskilt kapi tagant selle auto toimik ja auto müüdi oksjonil. Nii ilmus Tallinna tänavatele w124 originaalläbisõiduga suurusjärgus paarkümmend tuhat km.

Loomulikult ei pruugi see lugu 100% tõele vastata, aga nii omanik mulle rääkis. Mingid paberid olid tal vist ka selle loo kinnituseks.

Äkki ajad segamini ühe Valge e34-jaga.
Müüdi teda BRC platsil. Üks noortüüp ostis oma säästude eest ja pärast võttis politsei ära. 
Pealtnägijas ja meedias pasundas pärispalju sellest kunagi.
Kuskil arhiivis peaks veel artikleid leiduma.

See auto, millest mina räägin oli kas 1993. või 1994. aasta must w124, suht lahja diiselmootori ja manuaalkastiga. Saksamaalt varastati peaaegu uuena, Eestis konfiskeeriti umbes aasta vanusena. Pealtnägija sünnini jäi siis veel mitu aastat. See omanik, kellega rääkisin, oli auto omandanud täiesti legaalsel teel ja auto ise igati legaalne, hoolimata mustast minevikust.

See, et siin varastatud autosid müüdud ja müüa üritatud on, polnud paarkümmend aastat tagasi midagi erilist. Toodi, müüdi ja jäädi vahele ka.
Vasta

Eks ta ole jah.....olen omanud nelja W126 mudelit, kõik L kerega ja V8 mootoriga ja velgi sai ikka igasuguseid edevaid alla topitud.
Enam seda ei teeks, säilitaks originaalina.

Tegelikult viimasega (560 SEL) suutsin end talitseda ja kõik oli originaalis, ju olin juba piisavalt vanaks saanud Big Grin

Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta

Kolades vene saitidel sattusin teemale Eesti politsei.Neil seal pilte mida siin teemas pole näind.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                   
Pilt (pildid)
                                                               
Vasta

Veel mõned ja isegi mudelid olemas.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
               
Pilt (pildid)
               
Vasta

(11-11-2023, 01:28 AM)krossifänn Kirjutas:  Kolades vene saitidel sattusin teemale Eesti politsei.Neil seal pilte mida siin teemas pole näind.

Nendel piltidel nähtavatest autodest on vähemalt kaks alles. Üks on projektina käest-kätte käinud korduvalt, aga minu teada elus, teist kohtasin möödunud talvel ühe kaasfoorumlase õuel. Mõlema autoga oman isiklikke mälestusi.
Vasta

Milliseid maastureid on olnud politseil? Vanasti olid valla konstaablitel Suzuki jimnid. Tiblastani foorumi piltidel nähtud navarat ei ole näinud, küll olen näinud aastaid tagasi Haapsalus politsei Mitsubishi l200. Nüüd piirivalvuritel Volkswagen Amarokid, aga nood autod lihtsalt rohelised.
Vasta

(11-11-2023, 22:50 PM)hillar2 Kirjutas:  Milliseid maastureid on olnud politseil? Vanasti olid valla konstaablitel Suzuki jimnid. Tiblastani foorumi piltidel nähtud navarat ei ole näinud, küll olen näinud aastaid tagasi Haapsalus politsei Mitsubishi l200. Nüüd piirivalvuritel Volkswagen Amarokid, aga nood autod lihtsalt rohelised.

Vanasti olid ikka Vitarad, mitte Jimnyd. Muid maastureid suuremal hulgal vist varasematel aegadel polnud (kui UAZ-e mitte arvestada). Piirikatel olid GEO Trackerid ja Nissan Patrolid 90-datel.

Hilisemal ajal Navarad, Amarokid, X-Mersud. Suur osa sõiduautodest ja bussidest on ka 4x4, aga päris maastureid nagu polegi olnud.
Vasta

(11-11-2023, 23:27 PM)zazik Kirjutas:  
(11-11-2023, 22:50 PM)hillar2 Kirjutas:  Milliseid maastureid on olnud politseil? Vanasti olid valla konstaablitel Suzuki jimnid. Tiblastani foorumi piltidel nähtud navarat ei ole näinud, küll olen näinud aastaid tagasi Haapsalus politsei Mitsubishi l200. Nüüd piirivalvuritel Volkswagen Amarokid, aga nood autod lihtsalt rohelised.

Vanasti olid ikka Vitarad, mitte Jimnyd. Muid maastureid suuremal hulgal vist varasematel aegadel polnud (kui UAZ-e mitte arvestada). Piirikatel olid GEO Trackerid ja Nissan Patrolid 90-datel.

Hilisemal ajal Navarad, Amarokid, X-Mersud. Suur osa sõiduautodest ja bussidest on ka 4x4, aga päris maastureid nagu polegi olnud.
Liikuvat pilti ka, sajandivahetuse aegne elu ja olu ning ühe Politsei Vitara kurb lõpp:


Tausta ja antud aja lisaselgituseks tuleb muidugi välja tuua Gaute Kivistiku iroonilis-tõsieluline ütlus, mis kõlas umbes nii: "Ega 90ndatel inimesed üldjuhul ei teadnudki, et autoga saab kaine peaga ka sõita."
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne