#21

Aga põhimõtteliselt võisid hiljem need kolm autot üksteisega võrdväärselt võistelda?
Vasta
#22

Ei oska väga sõna võtta, kuid kui üldiselt vaadata, siis E25-l peaks olema ikkagi eeliseid:
- parem vedrustus: lääne amordid, varbadega vedustusskeem jne.
- parem aerodünaamika: tõhusamad tiivad, voolujoonelisem kere, E21-10l esitiiba polnudki...
- jäigem ja kergem kere alumiiniumist monokoki näol. Monokok kaalus 25-l veidi alla 40kg.

Kõik need eelised olid ka loomulikult Esttecil. Selle eellane muide oli E24, kuigi Kavori leht näitab E24 pähe Asmeri kaamelisiltidega E25-te. Esttec 884 oli E24 lääne juppidega ja VW mootoriga.
Vasta
#23

Siis on hästi. Tänan vastamast Toungue

Aga esitiiva puudumine küll 21 mainet ei tohiks rikkuda, sest ground effect autodel juhtus ikka, et esitiib oli puudu
[Pilt: 3YhpEl.jpg]
Vasta
#24

Kas Estonia 21-l olid ees ja taga sama suurusega veljed ja rehvid?
Vasta
#25

Velje läbimõõt ees ja taga 13",esivelje laius 8",tagavelje 10". Kõvematele sõitjatele tehti ka eritellimusel 11" laiuseid tagavelgesid.

Kurtna Mootorrattamuuseum; külalistemaja,saun www.teearu.ee
Mootorite plokikaante remont; alumiiniumi keevitus, töötlemine. tel.5087150, Urmas Teearu.
Vasta
#26

Kui vaadata, kuhu on paljud Estonia vormelid sattunud, siis väga paljud neist on tänapäeval Saksamaal:
http://www.youtube.com/watch?v=oe9JHZgOsL8
http://www.youtube.com/watch?v=rRTGw-JNND8

Selle peale tekkis mõte, et kindlasti on meil oma võidusõidu-ajalooga seoses olemas videoklippe, tuleks need ainult üles leida ja ka youtube panna.
Vasta
#27

(07-07-2009, 17:39 PM)vootele Kirjutas:  Kui vaadata, kuhu on paljud Estonia vormelid sattunud, siis väga paljud neist on tänapäeval Saksamaal:
http://www.youtube.com/watch?v=oe9JHZgOsL8
http://www.youtube.com/watch?v=rRTGw-JNND8

Selle peale tekkis mõte, et kindlasti on meil oma võidusõidu-ajalooga seoses olemas videoklippe, tuleks need ainult üles leida ja ka youtube panna.

Kindlasti tuleks seda teha! Eriti oleks huvitatud vanemate radade nagu Vana-Võidu videotest.
Vasta
#28

Olemas on selline simulaator nagu rfactor, millele on võimalik autosid ja radu meisterdada. Ma olen püüdnud sinna Estonia 21-te teha. Praegu näeb see välja umbes selline (pole veel valmis, isegi rfactorisse pole veel pannud)
[Pilt: Cw2C2l.png]
Aga mure on selline, et mul napib fotosid, mille järgi modelleerida. Praegu on mul pildid Toomas Napa kodukalt, mingisuguselt läti leheküljelt, kus leidus pilte NSVL aegsetest sõitudest ja pildid Estonia juubeliürituselt, mis ma leidsin siit foorumist. Eriti tänulik oleks fotode eest, millel eesmisi rattaid näha, ausalt öeldes ei saa ma muhvigi aru, mis seal sees on Toungue. Ka oleks vaja pilte tagant poolt, mootorikatte tagumise osaga on raskusi, sest kõik pildistavad eest või küljelt.
Vasta
#29

E21 ei ole ju mingi nii meeletu haruldus et seda peaks fotode järgi reprodutseerima, helista EAL-i/Mootorispordi muuseumi või Amper Racingusse, kurda muret ja ma arvan et sul lastakse nii palju seda pildistada ja joonistada kui vaja.

Ettevõtmine on äge, edu!
Vasta
#30

Tee siis E26 ka, ikkagi viimane mudel ja ei ole Lotuse kloon välimuselt.
Vasta
#31

Tänan soovituse eest.

E21 valisin ma loomulikult seetõttu, et see oli kõige arvukam/edukam Estonia. Võib-olla teeb kunagi teisi Estoniasid veel, siis juba rohkem kogemusi ka Smile
Vasta
#32

(28-07-2009, 14:09 PM)Jesper Kirjutas:  E21 ei ole ju mingi nii meeletu haruldus et seda peaks fotode järgi reprodutseerima, helista EAL-i/Mootorispordi muuseumi või Amper Racingusse, kurda muret ja ma arvan et sul lastakse nii palju seda pildistada ja joonistada kui vaja.

Ettevõtmine on äge, edu!

Kas Mootorispordi Muuseum asub seal Turba kandis nagu autosport.ee väidab?
Vasta
#33

Mootorispordi Muuseum asub tõepoolest Turbas. Kuna käivad restaureerimistööd, siis on muuseum praegu suletud. Millal avatakse, ei julge ennustada, aga kui hästi läheb, siis 2010 suvel.
Vasta
#34

Leidsin huvitavaid albumeid; tundub, et 91 käidi Estoniatega võistlemas Euro-Cup-il Mitmel pildil on lausa Kavori buss peale jäänud. E25 oli siis suht värske auto...
http://www.racinghistory.lv/fotoarhivs%2...index.html
Vasta
#35

Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selga
Vasta
#36

(06-10-2009, 22:18 PM)emsa Kirjutas:  Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selga
Kas jutt käib endisest linnalähiliini hõbedasest Ikarusest või sellest õigest "turist" Ikarusest? On mul õigus, kui ütlen, et see "turist" seisis Tabasalu kardiraja juures? "Turisti all mõtlen siis bussi, mis välimuselt justkui kaugliinibuss, ent tegelikult ümberehitatud linnaliinibussist.
Vasta
#37

1991. a käis grupp eesti vanatsiklimehi soomes Ilomantsi kokkutulekul sellesama Kavori bussiga.

               

Terv. Veteran.
Vasta
#38

(06-10-2009, 23:07 PM)Regardman Kirjutas:  
(06-10-2009, 22:18 PM)emsa Kirjutas:  Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selga
Kas jutt käib endisest linnalähiliini hõbedasest Ikarusest või sellest õigest "turist" Ikarusest? On mul õigus, kui ütlen, et see "turist" seisis Tabasalu kardiraja juures? "Turisti all mõtlen siis bussi, mis välimuselt justkui kaugliinibuss, ent tegelikult ümberehitatud linnaliinibussist.
Tabasalu kardiraja ääres vist seisab üks siiani; EMSA valduses on isend, mis kogu aeg ümberehitusest alates Kavori võidusõitjate käsutuses olnud. Teadaolevalt sellisel kujul esimene omalaadne Eestis (ja varsti ilmselt ka viimane)
Vasta
#39

(07-10-2009, 09:15 AM)emsa Kirjutas:  
(06-10-2009, 23:07 PM)Regardman Kirjutas:  
(06-10-2009, 22:18 PM)emsa Kirjutas:  Kavori buss on ka õnneks säilinud. Kunagi saab restaureerimise käigus endale ka vana kollase-musta kujunduse selga
Kas jutt käib endisest linnalähiliini hõbedasest Ikarusest või sellest õigest "turist" Ikarusest? On mul õigus, kui ütlen, et see "turist" seisis Tabasalu kardiraja juures? "Turisti all mõtlen siis bussi, mis välimuselt justkui kaugliinibuss, ent tegelikult ümberehitatud linnaliinibussist.
Tabasalu kardiraja ääres vist seisab üks siiani; EMSA valduses on isend, mis kogu aeg ümberehitusest alates Kavori võidusõitjate käsutuses olnud. Teadaolevalt sellisel kujul esimene omalaadne Eestis (ja varsti ilmselt ka viimane)
Tabasalus pole Ikarust oma aastat neli-viis juba. Mis hõbedasest sai ?
Vasta
#40

hõbedane on EMSA valduses, praegu seisab. Kui järjekord temani jõuab, läheb töösse ja saab praeguste plaanide kohaselt vanades Kavori värvides taastatud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne