Postitused: 130
Teemad: 97
Liitus: Nov 2004
Maine:
0
Kas sellele modile on ka praktiline põhjendusolemas , või lihtsalt keegi kuskil rääkis , et nii pidi umbe hää olema ?
Kas Sul on olemas mingi lääne diisel ? Kui on siis viskad ta koos kkastiga vahele , teed uued mootori kinnitused , käigu ja (vahekasti ) tagasilla vahele sobiva kardaano ja ongi kõik. Natu ehk näpid elektrit kah.
Igasugune vanatehnika on teretulnud.
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Räägitakse palju et selliseid liigub ringi...kuna tegemist on tõstukiga ja tööd on palju siis majanduslikult oleks diisel kasulik arvestades palju zil ise kütet võtab.
Ise pole eriline tehnikamees ja olekski huvi, et äkki keegi kuskil tegeleb sellise asjaga raha eest?
Postitused: 1,234
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Kui mõni aeg tagasi avaldas üks meie kohalik struktuur soovi, et me isaga paigaldaks mõned kompleksed diislid Zil 131-tedele siis sai uuritud siit ja sealt selliste asjadega tegelevatest firmadest, et kuipalju see maksab. Ühene vastus oli, et 15 000 alates hakkame mõtlema ja sinna lisandub siis mootor või mootor ja käimar. Sai siis natuke väiksem number esitletud siis struktuurile... ja nemad siis kah enam ei soovinud neid mootoreid panna. Firmas mis tegeleb veokate ümberehitusega on see asi minu meelest ikka veits ülemõistuse (15 hakkame mõtlema aga üldiselt sooviks ikka 25 kuni 30 tuhat selle eest, et komplektne mootor koos käimariga raamile tõsta ja uued kinnitused teha mootori jaoks). Ühesõnaga - teed kas ise või siis leiad kellegi kes teeks selle normaalsema hinna eest ja IGALJUHUL on mõtekas panna Zili bensiiniröövlile diisel peale, eriti siis kui autoga tööd ka tehakse. Ma uurin asja, siinkandis ühel 130-l lääne diisel peal.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Päris mitu Zili liigub eestis SisuDieseli 4-pütaste mootoritega. Paigaldatud aastate eest Türil AS Taures.
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
tere. kas on ikka möttet panna diisel? mul ka zil130 kraana kui vahest ikka kapoti all viitsid ukerdada siis ega ta palju bena vötagi, päev läbi töstes vast kuskil 20-25 L, söites jah, oma 35-40L imeb ära eks 10T vene rauda vajab liigutamist! kui investeerida mingi 20k mootori vahetuse peale siis mis ajaks ta end tasa teenib? läheb enne hunti kui tasa teenib. ka ise mötlesin kunagi sellist varjanti ning leidsin selle möttetu olevat! ise asi kui sul on olemas mootor ja ise vahetad.
Postitused: 449
Teemad: 34
Liitus: Jul 2006
Maine:
5
aravete agrol, on ühel valmeti mootor peal!!
Postitused: 449
Teemad: 34
Liitus: Jul 2006
Maine:
5
pole uurind , aint küsisi naabrimehe käest, et mis katel sel aiskade vahel on? ütles, et valmeti mootor!! körval majas elab, ja kimab igapäev mööda!! ju piab sohvri enese käest uurima!!
Postitused: 3
Teemad: 1
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Nagu ma aru saan siis kõik need diisel zilid on omanikel ise kokku voolitud...ei ole kedagi kindlat kes sellise asjaga tegeleb?
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
gruppen, mis ma peaks tegema et vene kraanaga liikuda 80km/h see on ulme kiirus kui tehase poolt on nagu max 75, aga reaalsus on alla mäge 65km/h. mehaaniline kraana teeb sooja mootoriga kerg tösteid 3 käiguga 0 gaasiga.
Postitused: 11
Teemad: 10
Liitus: Feb 2008
Maine:
1
Möödunud kevadel pandi Sagro AS töökojas (Laagri, Harjumaa) ZIL 131 peale Volvo D60B mootor koos käigukastiga. Siiani on probleemideta töös. Lähem info Vae 3 Laagri, Harjumaa tehnoülevaatuse punktis.
Postitused: 10,797
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
133
03-02-2009, 13:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2009, 14:00 PM ja muutjaks oli
v6sa.)
Lahe lugemine...
Kolm aastat tagasi oli Taure hinnakirjas sobiv mootor koos vaheplaadi ja sobitatatud sidurikojaga 85 kEE+KM. Arvutage siis ise, kas tasub või ei.
Kõik traktoridiislid on madalapöördelised. Aga ZILi originaalmootor teeb nominaalvõimsusel kui palju? Õige 4+ krpm... Kui traktoridiisel sellest poole välja venitab, on hää. Ehk maanteel lasete, gaas põhjas, 65 km/h. Asjast aitab välja käigukasti näppimine või kordistava ülekande paigaldamine. See aga jälle maksab... Pöördemomenti on ju igas enesest lugupidavas traktoridiislis palju...
Ehk mina isegi ei kaaluks tänase bensiinihinna juures selle õnnetu V8 vahetamist traktoridiisli vastu. Küll aga oleks huvitav teada, mida teeks üks korralik lääne V8 koos elektrooniliselt juhitava pritse ja süütegaga, ZILi iseloomuga... Võiks üks päris huvitav eksemplar tulla.
Postitused: 1,403
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
03-02-2009, 15:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-02-2009, 16:05 PM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
V6sa, kas tõesti on Zil130 ette nähtud töötama 4000+ pöördel :?
Nagu tänapäeva veokatel hoitakse pöörded mingis omas vahemikus, siis zili mees vahetab käike et pöörded alla 4000 ei kukuks? Ma ei usu mitte kuidagi et Zili mootori maks moment 4000 juures on. Käiguga ju hoitakse maksmimum momendi mitte võimsuse juures pöördeid.
Samas kui juppe vedelemas oleks siis KE-motronicuga võiks katsetada küll. R4 ja 1 pihusti 2 silindri kohta, Zillile on ka halli anduriga jagajaid. KE-motronicul pole samuti väntvõlli andurit. Ka see pole esialgu probleem kui pealt 3 tonni piirajasse käib.
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.