Tervist!
Huvitaks kõik kogemused selle ratta vastupidavuse kohta. plaanis on selline omale soetada, sest tundub, et seda on lihtsam remontida, kui 2 pütaseid. vastab see tõele, et remont lihtsam(tean, et laguneb rohkem kui jawa ja jupiter)? millised on tüüpvead, mida tasuks vaadata ostmisel? Üldiselt võiks võhikule ära seletada 2 ja 1 silindriga mootorite põhilised vead ja hooldamise. just võiks rääkida, kumba odavam ja lihtsam yleval pidada ja kui suur see vahe on(plaanis oli ka 635 ja jupiter, aga hirmutati mind ära)?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
mis jutt, et ühepütane laguneb rohkem? need madalapöördelised esimesed planetad on igiliikurid, kui pööretega mitte üle pingutada. planeta mootor on väga hea lahendusega, sest ka käigukastile saab kergelt ligi. tean jawadel ja jupiteridel igatahes tunduvalt rohkem tüüpvigu, kui planetal.
väga hea. sõbral on planeta ja jupiter ja ütles, et planeta laguneb jubedalt, jup aga suht ok.
kuidas muidu planeta liigub võrreldes jawaga?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
nüüd uuri järgi, millises seisukorras olid need sõbra siklid enne tema kätte sattumist. kui mingid sarad käes, siis ei tule sellistest üldistustest midagi välja. minu käest on läbi käinud nii tuttuued planeta kui jupiter. õige hoolduse korral ei ole vastupidavuselt planetale vastast. naabripoisil oli samal ajal 500 km sõitnud 638, seega sain ma päris hea võrdluse. miks vene ratas vastu ei pea? aga seepärast, et neile pole kunagi nõutud hooldust tehtud. neilgi on omad hooldustööd, mida tuleb õigeaegselt ja õigesti sooritada. ehk 5% siklitest seda ka omalajal said. teised on nüüd kurnatutena maha äritud ja koguvad halba kuulsust.
aga muidu jääb planeta kiirenduses ja kiiruses nii jawale kui jupiterile alla. ikkagi ühepütaline. forssida planetat pole suurt mõtet, sest ta ei kannata seda välja.
ega planeta poleks muidu seda olelusvõitlust üle elanud. mõtlen seda, et kui jupiterid ja jawad on kiiremad ja vastupidavamad, siis miks ikkagi planetasid vene ajal kõige rohkem osteti? noored ajasid kiirust taga- jupp ja jawa, vanemad olid rahul kestvusega, seega planetaga.
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
palju t6esti s6ltub suuresti sellest millise omaniku käes ratas(yxk6ik milline) on olnud. Mingite poisikeste käes l6hkuda olnud ja ära tjuunitud(pedereeritud) ratta muretsemine on teadagi , et m6ttetu ost. Vahe ratastel seisneb lihtsalt selles, et m6ni on hooramise suhtes tundlikum ja kooleb lihtsalt kätte kiiremini kui teine mudel. Kui masin on heades kätes olnud, siis pole ju tähtsust mis ratas(vastupidavuse suhtes) on

. Ntx ma pole enda Jupiteri mootorit pidanud 4 aasta jooxul(nii kaua oman juba) kordagi laiali kiskuma, mingid nipet-näpet tööd on ainult tehtud ja aeg-ajalt asja hooldatud.
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
suured tänud, plaanin nüüd tõsisemalt seda planeta ostu. mis hinnaga on mõtet osta? lube pole, niiet dokusmendid pole eriti olulised. milliseid vigu esineb planetadel palju? siis teaks, mida vaadata.
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
annan sulle vaid sellist nõu, et mõnikord võib ka valuvelgedega repetanud planeta maksta kaks korda rohkem kui täiesti korralik kodaratega variant:yes.
rääkige mulle sellisest vigurist nagu automaatsidur. selle plussid ja miinused ja kas planeta 5 ja planeta spordil on see olemas. olen suhteliselt võhik mootorrataste alal:rull
Postitused: 112
Teemad: 18
Liitus: Jun 2003
Maine:
0
see nn. automaatsidur on isegi k6ige esimesel Jupiteril(\'63). Sisuliselt käike vahetades lahutatakse ka sidur. Sidurit tuleb kasutada ainult kohalt minnes 1. käiguga ja käike allapoole lülitades. Võimaldab seda yx jublakas, mis on yhendatud käiguvahetusvõlli kylge. Mina kyll isiklikult seda ei riski kasutada, kuna lenksult siduri hooba vajutades lahutab siduri ikka maksimaalselt, see \"automaatsidur\" lahutab aga ypris minimaalselt ja n6nda toimib käiguvahetus paraja kolksuga ja huiat seda teab kaua see käimar ja sidur seda kannatavad:keersilm
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Suur tänu, et võhikule ära seletasid. mul oli umbes samasugune ettekujutus sellest, aga täpselt ei teadnud. kui ma omale ratta kuskilt muretsen, eks siis avastan seda automaatsidurit.
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
siis iþ56´l ka olemas see automaatsidur?
Postitused: 1,238
Teemad: 40
Liitus: Mar 2003
Maine:
2
automaatsidur oli vaid jupiteridel (izh-idest), planeta ja sport olid ilma algusest peale.
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
üks küsimus, et kas jawal polnd kah mingil mudelil automaatsidur?
sory if i\'m wrong?
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 382
Teemad: 42
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
jah jaffidel(vähemalt mingil) on ka siuke funks olemas
Postitused: 380
Teemad: 10
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
suht tobe variant minumeelest.... harjumatu kah... justkui automaatkäigukastiga autod....
I'm so broke I can't even pay attention [Jimi Hendrix - Taking Care Of No Business]
Postitused: 2,091
Teemad: 228
Liitus: Sep 2001
Maine:
0
Omal Jup5-ga, kui siduritross oli pooleks, siis sai pool aastat üldse ilma sõidetud. Korralikult toimiva automaatsiduriga sai kohalt võtta nagu autoga, ning lahutas täiesti piisavalt nagu vaja.
Jawadel vist mingitel vanematel tüüpidel puudus. Enam ei mäleta krt.