Riga-13, 1990 - Kevin68
#1

Oli neljapäeva õhtu kui ma pakkusin kaasfoorumlasele Marauderile oma Moskvitsi ning järgmine hommik oligi ta oma autoga platsis ning viis Moskvitsi minema. Eelnev õhtu meenus mulle veel, et mulle pakuti sügise keskpaigas ühte säärekat, väidetavalt pidavat poolest vända tiirust käima minema kuid värv oli halb. Rääkisingi samal õhtul, et tulen kohe peale Moskvitsi müümist masinale järele. Mõeldud, tehtud. Koju jõudes kupatasin venna Peugeoti 205'e rooli ning võtsimegi suuna Kärdla poole. Sinna jõudes võrr käivituski koheselt ning siis enam ümbermõtlemist ei olnud. Kui masin käes tuli ka esimene probleem lagedale, nimelt Peugeoti see ei mahu ning oma kodukohani on 19 kilomeetrit minna. Aga kuna vanaema ning vanaisa elavad praktiliselt kõrvaltänavas, siis saigi sinna põristatud. Parkisin masina vanaisa Moskvitsi kõrvale ära ning läksime vennaga tuppa. Meie imestuseks polnud kumbki masinat näinud ega kuulnud ning siis otsustasin, et ei hakka muret tegema ning ütlesin, et lähen saan sõbraga kokku. Uks kinni, võrr näppu ning majast 50 meetri kauguselt käivitasingi. Kui jõudsin ca. Kärdla ringteeni, lõppes masinal kütus ning järgnev teekond mõõdus lükates. Vahepeal üritasin mitmele inimesele helistada, kuid keegi ei vastanud või olid siis tööl. Lõpuks, kui olin umbes 5 kilomeetrit masinat lükanud, helistas kaasfoorumlane Tiit tagasi ning nõustus järgi tulema ( tänud siis temale. Big Grin ) . Koju jõudes tegin masinast paar pilti ning kohapeal seisust väikse video ning panin ta sooja ruumi seisma.

Lisan paar pilti, milline ta nägi välja peale ostmist.

[Pilt: 042625967039aa.jpg]
[Pilt: 0426259695c350.jpg]

Ning video peale ostu.

- http://www.youtube.com/watch?v=_ltMpbhSiCQ

Järgmisel päeval uurisin masinat lähemalt, selgus et orginaalist on puudu porilapatsid, õige tagutuli, ketikaitse, peegel ning veel paar pisemat asja. Avastasin veel, et üks mootorikinnitus oli pooleks ja see sai siis koheselt vahetatud. Eelmine omanik ütles, et mootoris on uued kontaktid, magnedo ja sidur. Silindris oli kaks kriimu, arvatavasti oli kolvirõngas või midagi purunenud. Kuna ilmad olid halvad ning võrriga oli pea võimatu sõita, siis otsustasin masina vähegi paremasse kondinatsiooni seada ning hakkasingi paari päeva pärast lammutama. Esiharki lahti võttes, oli üks laager pooleks ning kuulid jooksid kohe välja.

Laager nägi välja selline.

[Pilt: 0428261256b778.jpg]

Ning masina jõudsin nii palju ära lammutada päeva lõpuks. Pildil on ka näha, kuidas masin eelnevalt värvitud oli. ( nimelt ühes tükkis )

[Pilt: 042787761e28cc.jpg]

Vahepeal kui masinat nokitsesin, sai ostetud paar uut juppi.

[Pilt: 042853813e07b4.jpg]
[Pilt: 04271646332d3c.jpg]
[Pilt: 04317520908823.jpg]

Kui masin sai värvitud, hakkasime seda koos kaasfoorumlase KoBa'ga kokku laduma. Siis aga avastasin paar värvi viga esikahvlil ning tagumisel porilaual ning tuled ja paar väiksemat vidinat jäi külge panemata. Järgmine päev panin masina kokku, kuigi peegel jäi peegli kinnituse tõttu külge panemata ning seejärel viisin masina välja. Algul läksin lükates bensiini jaama ning seejärel võtsin auto pagasnikust tavalist mootori õli ning proovisin käima. Masin käivitus jälle nii nagu tavaliselt, kuigi õli sai veitsa palju ning tossas hirmsasti. Jõudes 500 meetrit sõitu teha kadus jõud ning masin hakkas podisema. Minu hooletuse tõttu oli küünal lahti. Sai siis see korralikult kinni pandud kuid masinal oli endiselt jõud kadunud ning mootor läks hirmus tuliseks. Lõpuks hakkas ka taguratast kinni viskama ning siis otsustasin masina ära panna. Tegin päeva lõpuks ka pildi.

[Pilt: 043956385c2779.jpg]

Paar päeva hiljem tekkis ka silindri vahele õhk ning otsustasin silindri ära vahetada koos kaanega ning nüüd asi toimib jälle. Vahepeal sain taguratta enamvähem korralikult ringi aga nüüdseks on sama probleem tagasi. Arvatavasti on laagrid kinni või siis läbi. Mõnigad nädalad tagasi murdus ka väntade keti pinguti täielikult ning nüüd peab mingi päev ülekande ära tegema, et uue kätte saaks.

[Pilt: 043955199e8807.jpg]

Praeguseks vist kõik. Kindlasti jäi midagi mainimata kuid kogu juttu saab jälgida vanaisavokist. Hetkel on asi rahade taga, tarvis oleks uus kolb ning rõngad tellida ja vända süsteem korda teha. Arvatavasti tuleb ka uus värv, kuna hetkel on värvitud taaskord pintsliga ning mina sellega rahul ei ole, kui ilmad soojemad siis saab sõbra juures kompressoriga värvitud. Saladuskatte all võin õelda et värv ei jää samaks.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#2

Täna sai ratta juures käidud ning taguratta kinni jooksmise viga likvideeritud. Masina panin korra käima ka, maja ees oli üpris libe, kuid tundus et hääled on õiged ning läheks õige maanteele sõitma. Kui kiirus kogunes 20-25 km/h kanti kadusid ka need "õiged" võrri hääled ning hakkas turtsuma ja vahele jätma, kuigi kiirus ei langenud. Kui keegi targem teab, milles probleem siis andku teada! Wink

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#3

Nonii.. nagu alati kutsusin ka täna endale kaasfoorumlase KoBa appi. Esialgu arvasime et süüde liiga hiline, sai siis seda natukene krutitud. Masin hakkas korralikult vedama kuid jäi jälle pidama umbes samal kiirusel. Siis puhastasime kontakti vahed ära, vesi oli vahel. Seejärel tekkis kontaktide vahele säde ning asi muutus jälle samaks. Lõpuks saime aru et kondensaator ei puuduta metalli ning peale kaane ette kruvimist hakkas asi kohe tõõle. Big Grin

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#4

Kevin68 Kirjutas:Esiharki lahti võttes, oli üks laager pooleks ning kuulid jooksid kohe välja.

Jalgratta-tüüpi laagril näitab kuulide seprataatorist väljajooksmine tavaliselt seda, et isend on kas väga kulunud või on laagrikoost kusagile kinni jäänud. Mis võis separaatori poolitada, seda on väga raske öelda, aga see ei pruugi olla seotud kuulide väljajooksmisega.

Kui separaator on kulunud ja kuule enam kinni pea, siis võib (korras koonuspindade korral ja sirge separaatori korral) need kuulid ja separaatori lahtiselt sinna tagasi sisse laduda ja laager töötab endiselt edasi. Minu uunikumidel, mis on palju sõitnud, on sellised kulumised tüüpilised. Alles täna, mil ma komplekteerisin 1940. aasta Ilmarise jalgratta jaoks 1940. aasta Torpedo vabajooksu kolmest poolpidusest doonorist (kõik v.l. 1940.a.), sattusin ma isendi peale, kus laager (koonuspinnad ja kuulid) oli perfektne, kuid separaator kuule enam kinni ei pidanud.

Olen vahel pannud tagasi isegi tükkideksläinud separaatoreid ja just esihargi laagritesse. Kui mu mälu mind ei peta, siis Palmses vaadata olev 1922. aasta The King Alfred (esikahvli ülemine laager) peaks niiviisi koos olema. Lihtsalt polnud mul tollal võtta ei erimõõduga laagrit ega ka nii palju tollmõõdus kuule, et oleksin kogu laagriperimeetri lihtsalt lahtisi kuule täis ladunud...

Sinu probleemile on lahendus muidugi ülilihtne - nii uusi asju liigub ju lademes ja meetermõõdustikus kuule saab igast laagrifirmast...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Kahjuks või õnneks on tõesti tegu üpris uue isendiga ning juppe veel leidub. Kuid siiski sääreväristaja. Big Grin

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#6

10.02.2009

Koolist koju jõudes oli juba eelnev päev kaasfoorumlase Canyondrift'i poolt teele pandud väntade ketipinguti ning orginaal lüliti. Peale seda sai kohe ketipinguti ära vahetatud, vana ketipinguti küljest võtsin hammasratta ning kruvisin selle saadud ketipinguti külge, kuna too tundus üpris kulunud olema, seejärel sai masin tanklasse lükata ning paaki kaks liitrit sisse lastud. Käisin veel ruttu kodust läbi, kallasin natukene õli bensu sisse ning läksin väiksele ringile koos kaasfoorumlase Reymoga. Esialgu plaanisime masina kuskile lükata ning seejärel saaksid mõlemad paar ringi teha. Kui mina olin oma ringi lõpetanud ning seisma jäänud mõõdus kõrvalt tee pealt politsei patrull, vähendas ka kiirust kui seejärel sõitis edasi. Kuna mõlemal puudub juhiluba, siis otsustasime mitte edasi sõita. Tol päeval sai tehtud ka üks pilt. Eks Reymo annab ka oma fotode lingi, kui ta seda teemat peaks sirvima juhtuma.

[Pilt: 044147013fbbe7.jpg]

11.02.2009

Kuna Reymo tahtis enda jalgrattale täna kruntvärvi peale kanda minu juures, siis otsustasin ka enda sääreväristajale hädavajalikud värvi parandused ära teha. Esialgu matistasin vajalikest kohtadest värvi, suurem jooksma jäänud kohad tegin aku trelliga puhtaks. Peale seda kattsin vajalikud kohad ( tuled ning porilapatsi ) ning asusin värvima. Värviparandusi sai esihark, pakiraam, bensupaak, esimene porilaud ning ka raam mõningast kohast.

Üks ülevaatlik pilt ka tänasest päevast.

[Pilt: 0441861177adea.jpg]

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#7

Mõned fotod
- http://fotoalbum.ee/photos/reymo1995/sets/691371
Vasta
#8

[Pilt: 04414702510e31.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#9

13.02.2009

Täna sai sääreväristaja välja ajatud ning kaasfoorumlase Tiidu poole peegli kinnitust tegema mindud. Kuna eile ning täna tuli kõvasti lund siis oli ka võrriga sinna minek suhteliselt keeruline. Peegli kinnituseks kasutasime vana jalgratta lenksu kinnitust, aga kuna lenkstangi augud on liiga suured siis keevitasime raua jupi sinna vahele. Kinnitus jäi suhteliselt massiivne, kuid parem kui mitte midagi. Wink Tänu siis selle koha pealt Tiidule, kes selle valmis meisterdas.

[Pilt: 04425108515a39.jpg]
[Pilt: 04425108736f80.jpg]

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#10

04.03.2009

Paar nädalat juba vaikust olnud.. masin on alles ning läbis just väljast poolt suurema remondi. Võtsin ratta üks hea päev laiali. Seejärel kruntisin, värvisin ning lakkisin ja ladusin kokku jälle. Punane tuli aerosool värviga, nimelt andis mulle kaks purki punast aerosooli minu kunagise Riga-5'e omanik, kes seda enne mind omas. Värv oli Motipi poolt ning 120 krooni purk, mina sain aga need tasuta, suured tänud siis temale! Porilauad, paak läksid sama toote värviga mis oli Riga-11'nel ( punane ). Algul mõtlesin kogu masina taas beeþiks teha kuid see beeþ osutus liiga heledaks ning säästsin ka ennast pintseldamisest. Beeþ saigi kantud peale pintsli ning rulliga, kuna porilauad on ikka kõige kiiremini täkke, kriime täis minema ning pintsel jätab teadupoolest tunduvalt paksema kihi. Lakki panin ühe purgi, jäigi isegi üle natukene. Lahendasin ka tagumise ratta mutri probleemi, miks too üle käis. Nimelt oli taguratta võll tiheda vindiga, mutter aga tavalise vindiga ning mutril oli vint täiesti maas, see sai siis asendatud. Naaber käis ka all vaatamas ning lausus, "No ju see varsti jälle laiali ning kukud taas värvima".

Ja kogu pildi materjal, mis on töö käigus tekkinud.

[Pilt: 044972531d6fe1.jpg]
[Pilt: 04521152300ad7.jpg]
[Pilt: 0452726138685c.jpg]
[Pilt: 045272607734c6.jpg]
[Pilt: 0452875298c4ff.jpg]
[Pilt: 045287537a2a54.jpg]

Peatse kohtumiseni!
Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#11

13.03.2009

Nüüd olnud juba üle nädala haige ja pole saanud masina juures käia. Täna vedasin ta korra ülesse, kraan lahti ja pumpasin peale ka natukene ja läks laksust käima. Tegin video ka selle kohta ning seda võib näha siin,

- http://toru.ee/view/2b32a1810b47

Edasi proovisin ka veidikene sõita, nii 100 meetrit sõitu ja enam ei tahtnud sugugi ilma gaasita tõõtada. Jätsin seisma, küünal maha ja puhastasin ära, korra tõõtas jälle korralikult ja jälle sama asi.. siis võtsin karburaatori maha, puhusin düüsi puhtaks, ja puhastasin membraani alt üleliigse sodi ära. Panin kokku tagasi ja masin läks hoopis paremini pöördesse, siis sain juba natukene rohkem sõita.. ca. 500-750 meetrit enne kui hakkas sama jama korduma. Nüüd siis küsimus laiale ringile, kas selline asi võib tingitud olla valest õlist? Nimelt on minul bensiiniga segamini tavaline automootori õli, mida ma kasutan Peugeot 205'el samuti, õli sai ka päris palju..

Alati kui ma sääreväristaja peale sõitu ära panen, siis ma puhastan ta lapiga ära. Aga praeguse sõiduga ajas ta juba nii palju õli välja, nagu ka näha on silindripea vahelt õli välja ajanud..

[Pilt: 045691761bb517.jpg]

Tervitustega,
Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#12

Mul ajab ka vahel õli välja ju see sellest on et õli palju Big Grin,ning oli ka sama jama,et jõud kadus ära ja peale karburaatori puhastamist töötas normaalselt 500m ning jälle jõud läinud.Aitas bensufiltri paigaldamine ja mure murtud
Vasta
#13

Nonii, masin endiselt minu valduses ning masin areneb vaikselt koguaeg. Võtsin mootri maha mingi kaks nädalat tagasi ning puhastasin ära, veel sai paigaldatud uus bensiini voolik. Peale seda oli masin ikka samamoodi uimane, võtsin siis õhupuhasti küljest ära ja säärekas liikus perfektselt. Sai siis õhupuhasti kohe lahti võetud ning bensiini sees ära puhastatud. Peale seda toimis masin väga viisakalt. Kahjuks lõppes ka sama päeva õhtul 10 minutit peale õhupuhasti peale panekut gaasirulli tross, tuli sealt gaasirullist lahti kuid see on õnneks parandatav.

Tänasest ka siis vähekene, sai eile õhtul kokku lepitud kaasfoorumlase Urmet48'ga, et täna hommikul saab kokku ja ma saan enda kaua oodatud esitule gondli ka kätte. Hommikul ajasin sääreka välja ning põristasin kohale. Kaup tehtud ning sai veel pool tundi juttu ka räägitud ning mainiti, et mul ka esiratas valetpidi all.

Hetke seis siis selline,

[Pilt: 0465138913c101.jpg]

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#14

Hei jälle!

Vahepealsest siis niipalju, et sai käidud kaasfoorumlase Urmet48'ga Saaremaal "shoppamas". Tõin endale sealt uue kolvi, rõngad, kolvisõrme ning sisekummi. Esialgselt plaanisin veel osta uued kontaktid ning mähise, kuid mida pole seda pole. Hetkel teeb siis sääreväristaja nn. sissesõitu, vahepeal tuli aga kontakti kinni hoidev kruvi lahti ning viskas süüte valeks. Nüüdseks sai see korrastatud tänu kaasfoorumlase KoBa abile, veel on vahetatud küünal, küünlajuhe, piip ning kondensaator. Seejärel hakkas ta uuesti jamama, nimelt ilma õhupuhastita liikus, kuid koos mitte. Sai siis võetud veel teine õhupuhasti, kõik sõelad läbi loputatud ning panin kahest ühe korraliku kokku - endiselt asi ei tõõtanud. Seejärel mõikasin, et gaasi andes ei tule siiber täitsa ülesse, trossikõrist tõmmates aga on kõik korras. Natukene sai näpitud ning saingi tööle! Seejärel saigi mindud väiksele Nõmmeküla ringile täna hommikul kus sai oma 6-7 kilomeetrit maha põristatud. Peale seda helistas mulle kaasfoorumlane KoBa ning kutsus Riga-13'nega sõitma. Seejärel saigi oma 7 kilomeetrit taas maha põristatud, jube vägev oli sõita küll - kaks punavalgukest sissesõitu tegemas. Big Grin Peale seda, kui KoBa suundus tagasi Ristiväljale, et oma sääreväristaja ära viia, sõitsin ma koju. Bensiinijaamast mõõdudest märkasin veel ühe vanema meesterahva sääreväristajat.

Üldiselt olen tänase päevaga rahul ning sääreväristaja liigub taas perfektselt! Pilte kahjuks pole, mõned meist siin teavad mis mu kaameraga juhtus. Big Grin

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#15

Pea, et kuu aega vaikust olnud. Toimunud on palju, vahepeal vahetasin ära peeglikinnituse orginaali vastu. Karburaatori mõlemad kruvid vahetasin ära, ühe tihendi karburaatoris ning ka düüsi all oleva poldi koos seibiga. Veel värvisin ära tagumise porilaua taas, kuna too oli punase värviga vahepeal kokku puutunud ning ka ketikaitse sai krunditud ning värvitud. Sain ka Jaanuse käest endale seisuhargi orginaal vedru, poldi ning selle puksi mis seal raami sees käib. Veel vahetasin ära keti, kuna too oli päris otsa lõppenud ning viskas iga 2-300 meetri tagant maha. Sain ka üheks päevaks vändasüsteemi tõõtama, kuid täna hakkas jälle üle andma. Probleem siis selles, et see metall jupp mis seal taguratta sees ei haaku korralikult. Masina värv on suht nigel hetkel, igalpool täkke ning eriti sile samuti pole. Aga loota võib, et suve lõpuks saab korraliku värvkatte!

Aga mis ma ikka lobisen, paar pilti ka siis tänasest.

[Pilt: 04952699907616.jpg]

[Pilt: 049527157dd244.jpg]

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#16

Taaskord vaikus.. ilmselt sellepärast, et masin sõidab endiselt perfektselt! Big Grin Vahepeal olen lisanud pakiraamile korvi, sest sinna on mugav asju sisse panna ning Riga-13 veeres ka tehasest välja koos korviga. Vahetasin ka leegitoru, kuna vana lasi silindri pool olevast kinnitusest läbi - hääl palju vaiksem ning "võrrilikum". Big Grin Sain kätte ka Urmet48 käest orginaal porilapatsid - suured tänud temale! Vahetatud sai ka tagumist hammasratast kinni hoidvad poldid kuna põrusid lahti ning ühe oli kett kõveraks lõõnud. Kui vahepeal oli peal kasutatud kett vana asemel, siis tellisin nüüdseks Tondi motopoest endale ka täitsa uue keti mille peale panin. Samuti toimib nüüd vändasüsteem, siiamaani on kaks päeva ilma probleemideta tõõtanud, loodame et nii ka jääb. Veel vahetasin ühe pedaali ära, kuna vana ei olnud teisega samasugune. Ketikaitse on praegu maas kuna tahab natukene värviparandusi ( sai natukene toore värviga peale pandud ) ning samuti esitule gondel, et fiksaatorid valmis meisterdada. Üldiselt sõitu on palju olnud ning omajagu nokitsetud ka, võibolla jäi miskit mainimata kah.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#17

[Pilt: 052734963b0a65.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#18

Võrr andis siiski alla lõpuks, nimelt umbes kaks kuud tagasi Orissaare motopoest ostetud uue sisekummi suutsin puruks sõita. Sad Homme hakkan masinat lammutama kuna asju on palju mis tahavad vahetamist või korda tegemst. Sellega seoses jäi ära ka sõit Üssele.

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#19

Sääreväristaja on taas liikvel, nüüdseks küll juba üpris pikka aega. Vahepeal sai käidud temaga Heltermaal ( ~36 km ) ning ka Kärdla sai temaga vuratud ( ~45 km ) . Tehtud on: uus tagumine piduritross, vahetatud sai tagumine sisekumm, karburaatori kest sai vahetatud koos õhupuhastiga ning uus segukruvi ise tehtud, esitulegondlile sain orginaal fiksaatorid ning sellega seoses on esitulegondel taas küljes, tondi motopoest sai uued kontaktid tellitud ning külge kruvitud, esipidur sai külge pandud, praktiliselt uus tagutule klaas ning pirn sai paigaldatud, uus bensiinivoolik pandud, orginaal parempoolne pedaal pandud, sadulanahka sai veidi parandatud, siduripulk vahetatud ja nipet-näpet veel tehtud. Hetkel on vaja veel paigaldada uus siduritross, kuna vana otsustas puruneda. Värv on ka üsna tragöödiline praegu, kuid ehk surume selle "pisikese" vea juures veel silma kinni..Rolleyes

[Pilt: 0560158478a7c1.jpg]
[Pilt: 056015853c5fbd.jpg]

Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#20

Mis tehtud? Tehtud on nii palju et.. uus värv selga lastud ( seekord töökojas ja värvipüstoliga ning rekkavärv - tänan siinkohal Urmetit! ) ; parempoolne peegel sai hangitud ( kinnitust veel kahjuks pole ) ; orginaal lüliti külge pandud ning esitulele paar uut juhet veetud, uus siduri ja gaasitross ja veel nipet-näpet. Masin tõõtab suurepäraselt ning täna sai päris kaua ringi sõidetud, ilm oli hea vähemalt.

Pildil ei ole veel orginaal lülitit küljes, peale pildi tegemist sai seda külge aretama hakatud.

[Pilt: 0591323256f5e8.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne