Riga-13, 1990 - Kevin68
#21

Ülikena võrrCool
Aga kas ei ole mõelnud trükikojas Riga 13 kleepsu lasta teha paagile?
Vasta
#22

Tänan! Olen mõelnud ning isegi selliste kleepsude tegijaga ühendust võtnud ( 40 krooni tükk umbes ). Kuid esmalt üritan siiski veel orginaal kleepse leida.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#23

Muuseas, kui leidub Riga fänne, siis siin üks pealtnäha prillikivi kommiraha eest saadaval: http://www.osta.ee/10325937

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#24

Olen seda kuulutust ise ka silmitsenud. Mina sellist aga ise ei ostaks.. eks ta muidugi ole enda otsustada, kas ostad või mitte, aga mina ostan tunduvalt ennem mõne 300-400 kroonise "külapüssi" ning teen selle korda ning naudin enda töö tulemust. Samas, kapi otsas seismiseks ma neid samuti ei taha ning selline masin nagu konkreetses kuulutuses väljendabki just seda. Usun kui ma sellise ostaks, siis rohkem seismiseks ning näitustele välja panekuks. Mina aga sellist tüüpi pole, tahaks ikka vahepeal midagi nokitseda ka ning töötulemust sõitmisega "rahuldada".

Aga teemasse.. masin hetkel nii 4-5 päeva seisnud täitsa asjatult keldris, tõõtab küll kuid mida napib on aeg. Sain kätte ka uue mähise mis tuleks millagil külge panna, samuti tahaks katsetada kas saan selle tagumise tule ka põlema, siis tõõtaksid mõlemad tuled. Panin vahepeal külge tagasi ka orginaal esitule gondli ning nüüd ootab ka külge panemist parempoolne peegel, siis kui peeglikinnituse kätte saan panen selle külge. ( vabandan kui tekst väga segane on Big Grin )

Seniks aga parimat,
Kevin.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#25

Hei-hei.

Sai vahetatud nüüd vahepeal esimese ratta laagrid ning esipidureid korrastatud. Samuti sai hangitud kaasfoorumlase Urmet48 käest peeglikinnitus ning parempoolne peegel sai ka külge pandud. Enne seda oli vaja aga peeglikinnitust natukene korrastada, kuna augud ei ühtinud omavahel. Üle pika aja panin külge tagasi ka süütekarbi kaane, viimati sai maha võetud sellepärast, kuna juhtmed läksid massi ning masin enam ei käivitunud. Süütekarbikaane alune sai teibiga üle tõmmatud ning asi toimib.

esimesel pildil pole veel parempoolset peeglit küljes.

[Pilt: 059810865d4702.jpg]

siin on mõlemad peeglid juba olemas.

[Pilt: 060216723009cb.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#26

Vahepeal sai sõidetud masinaga Tiidu juurde sadulat keevitama. Teepeal läks mul kondensaatori juhe pooleks, kui sadul keevitatud sai koju tagasi sõidetud ning plaanisin ära vahetada mähise, jõudsin siiski lõpuks silindri maha võtmisele ning avastasin, et väntvõlli üpris mehine loks tulnud. Kolinat siiski veel ei olnud kuid arvatavasti poleks lasknud mul hing selle võrriga enam sõita teadmises, et väntvõllis loks sees. Seega saigi mootor laiali võetud ning alustatud "kapitaaliga". Sai ostetud täitsa uus väntvõll, mis läks maksma mulle 550 krooni ( seal sees oli ka väntvõlli laagrid + kiilud ) . Seejärel sai ostetud veel silindripea alla uus tihend, tagarattasse uued laagrid, sidurisse uued laagrid, halli plaadi ja silindri alla uus tihend meistertatud ning kondensaator uus ostetud. Vahepeal panin mootori kokku ning peale kaht päeva jamamist sain hääle sisse, lasin tal umbes 10 minutit kohapeal seista ning mootor jooksis kinni. Võtsin silindri maha kartes, et stopper lahti pääsenud kui õnneks oli seal kõik korras. Võtsin maha väntvõlli otsas oleva hammaka ning avastasin et kiil oli oma tööpostilt lahkunud ning miskimoodi hammakate vahele kinni jooksnud. Eile sain uue kiilu ning täna ladusin mootori kokku tagasi, homme vaatan kas ta veel häält kah teeb. Smile

Tagumise ratta laagrid.

[Pilt: 0609539599660e.jpg]

Silindripea tihend, vasakul uus paremal vana.

[Pilt: 0610280115e7af.jpg]

Tutikas väntvõll ja väntvõlli laagrid.

[Pilt: 061041227af624.jpg]

Uued tihendid ja sidurilaagrid.

[Pilt: 06127587168638.jpg]

[Pilt: 061275875ac431.jpg]

Vahepealne äpardus.

[Pilt: 061327195741d4.jpg]

Uus küünal ja kondensaator.

[Pilt: 061367827f2c69.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#27

ot: Lahkuma peab ta mustmiljonis tükis kui üldse lahkub. Mul oli üks niisugune masin, mis minu käes olles 2 väntvõlli otsa käivat kiilu keskelt pooleks rebis. Mõlemad kiilud jäid ilusti oma kohtadele, lihtsalt tasakaalustusvõll ei käind enam ringi. Nullist kiirendades järsu jõu kick-ini elasid asjad üle, mõlemad purunesid hoopis käiguga pidurdamisel käiku alla vahetades.

Kevin, äkki raporteerid paari tuhande kilomeetri pärast kepsulaagri olukorra. Mu andmetel on uued vändad ühed parajad pasad.Big Grin
Vasta
#28

See kiil oli otsast pooleks ning see kumer pool mis käib kiilu pesasse, seal oli ka üks suur kild läinud kadunud. Tänase seisuga mootor tõõtab, tuli näitab ka ikka väga hästi võrreldes eelnevaga.

Väntvõll, noh ma ei tea.. selle suvega sõitsin ka tegelikult päris meeletult palju ning suvega sõitsin orginaal väntvõlli loksu sisse.. aga eks ma annan järgmise suvel teada, kuidas ta elab. Smile

üks pilt eilsest kah,

[Pilt: 061432519fae4e.jpg]

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#29

(16-11-2009, 01:23 AM)rallitaja Kirjutas:  ot: Lahkuma peab ta mustmiljonis tükis kui üldse lahkub. Mul oli üks niisugune masin, mis minu käes olles 2 väntvõlli otsa käivat kiilu keskelt pooleks rebis. Mõlemad kiilud jäid ilusti oma kohtadele, lihtsalt tasakaalustusvõll ei käind enam ringi. Nullist kiirendades järsu jõu kick-ini elasid asjad üle, mõlemad purunesid hoopis käiguga pidurdamisel käiku alla vahetades.

Kevin, äkki raporteerid paari tuhande kilomeetri pärast kepsulaagri olukorra. Mu andmetel on uued vändad ühed parajad pasad.Big Grin
Need vändad ei ole tänapäeva omad.Need on made in Krasnõi Okjaber.
Kiilu pooleks minemise põhjus on see,et hammakas ei ole koonuse peal kinni.Sinna tuleb panna vene küünla seib selle originaali asemele.
Vasta
#30

Võimalik.. igastahes praegu püsib see edukalt kinni. Tundus, et hammakas polnud täitsa peale surutud ning seepärast see kruvi selle mootori kinni poos. Nüüd on uus kiil ja tundub pidavat.. ükspäev keris ainult ise see kruvi ennast seal lahti, kuid nüüd täna peale sõitu kontrollisin ja tundus kõik korras olevat. Muud rohkem teinud pole, kui tuledest tulevatele juhtmetele sai rüü peale pandud.

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta
#31

Vahepeal suurt erilist teinud pole, kuid kõige rohkem saab rõõmu tunda selleüle, et lõpuks sain orginaal kleepsude repliikad paagile, tänud oldmopedile. Smile Ketikaitse jäi samuti värvimata, kui sügisel masin värimises käis, paar nädalat tagasi käis ketikaitse ka samas töökojas värvimises. Samuti sai sidurile remont teostatud ning vahetatud sai sidurivõll, üks kiil, veoratas ja siduri pealmine lamellketas. Siiamaani on masin ennast suurepäraselt ülal pidanud ning probleeme pole tekkinud. Smile

Mõned halva kvaliteediga pildid kah, aga eks mingi ettekujutuse saab.

[Pilt: 0640315616787a.jpg]

[Pilt: 064491661b5235.jpg]

[Pilt: 064685628c7807.jpg]

Muidu, 9 jaanuaril sai täis täpselt aasta, mil ma selle masina omanikuks sain! Smile

Terv,
Kevin

Kõigile, kellele meeldivad/omavad vanu jalgrattaid või sääreväristajaid!

www.vanaisavokk.forumotion.com
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne