21-03-2016, 22:30 PM
Ära osta endale õnnetust kaela, mõtlen seda odava otsa puurpinki. Olen kasutanud, tegelikult kasutan või vaatan pealt peaaegu iga päev. Õnneks on omaks tarbeks täiesti töötav analooge mitte omava riigi toode.
Mõistusega kasutades ilmselt ei tule neid loksumisi ja töllerdamisi vähemalt garantiiajal mitte kallale. On teised vead, mis ilmnevad kohe. Kiiruste vahetamine on lausa õnnetus, kaks rihma, vahel tuleb üks teisest üle tõsta. Rihmade pingutamine käib osadel rihveldatud mutriga, millele näpud ligi ei mahu, saab ka 4mm pulgaga keerata, jube tüütus. Teisel osal saab küll väikesest pöörast keerata, tegelikult kahest, kolmas käsi on vajalik asendi lukustamiseks. Väga edumeelne süsteem, peab ehk paar aastat vastu, siis loobud kiiruste muutmisest. Rihmad on imepeenikesed, ei pea valule vastu, keskmine (kahel rihmal ühine) rihmaseib on plekitüki küljes ja seetõttu varsti vahib vales suunas.
Puurimisest ka. Hea on kiirpadrun, peab tõesti vastu ja hoiab puure kinni. Sellega rõõmud piirduvad. Võid ju pehmeid materjale puurida, saab ehk talutava tulemuse. Pehmesse terasesse puuritud kahel läbival aval ei ole teljed mitte paralleelsed. Igasugu kaitsetest ei hakka jutustama, ku ikka veel tahad osta, siis vaata, et sügavuse reguleerimine oleks klassikaline, piirad pika poldi ja mutriga. Etteande ratta/hoobade juures olev kruvike on saast.
Puudub revers! Edu katsetamisel, oma silm on kuningas.
Kui Pärnu kandis oled, anna tead, saad tutvuda ja proovida.
Mõistusega kasutades ilmselt ei tule neid loksumisi ja töllerdamisi vähemalt garantiiajal mitte kallale. On teised vead, mis ilmnevad kohe. Kiiruste vahetamine on lausa õnnetus, kaks rihma, vahel tuleb üks teisest üle tõsta. Rihmade pingutamine käib osadel rihveldatud mutriga, millele näpud ligi ei mahu, saab ka 4mm pulgaga keerata, jube tüütus. Teisel osal saab küll väikesest pöörast keerata, tegelikult kahest, kolmas käsi on vajalik asendi lukustamiseks. Väga edumeelne süsteem, peab ehk paar aastat vastu, siis loobud kiiruste muutmisest. Rihmad on imepeenikesed, ei pea valule vastu, keskmine (kahel rihmal ühine) rihmaseib on plekitüki küljes ja seetõttu varsti vahib vales suunas.
Puurimisest ka. Hea on kiirpadrun, peab tõesti vastu ja hoiab puure kinni. Sellega rõõmud piirduvad. Võid ju pehmeid materjale puurida, saab ehk talutava tulemuse. Pehmesse terasesse puuritud kahel läbival aval ei ole teljed mitte paralleelsed. Igasugu kaitsetest ei hakka jutustama, ku ikka veel tahad osta, siis vaata, et sügavuse reguleerimine oleks klassikaline, piirad pika poldi ja mutriga. Etteande ratta/hoobade juures olev kruvike on saast.
Puudub revers! Edu katsetamisel, oma silm on kuningas.
Kui Pärnu kandis oled, anna tead, saad tutvuda ja proovida.
Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!