Tööriistadest

(17-12-2016, 19:41 PM)stihl Kirjutas:  
(17-12-2016, 18:58 PM)veix__ Kirjutas:  Sõiduauto juures muidugi mitte. Sellised poldid/mutrid hoiavad kinni hüdraulika abil liigutatavate roopide detaile tööstusliku katlamaja hakkepuidulaos. Tugevust ei tea, musta värvi poldid/mutrid olid küll (ma ei tea kas see on 100% reegel, aga üldiselt tugevamad poldid on sellised olnud küll). Mõõtu ei mäleta, võis olla küll vähemalt M27 või suuremgi, kasutatava võtme number oli kindlasti suurem kui 40, võibolla ka 50-55. Igatahes sel hetkel arvutasin, et võtme käepidemele on vaja rakendada üle 70 kg 

Ma ka ükskord keerasin London Bridge`l polte kinni.
Osad olid M52 ja kinni sai keeratud jõuga 11000Nm. Noh, et pähe ei kukuks... Toungue

Pasundasin siis oma saavutusest ka mudellismifoorumis; pärast selgus, et üks vend oli ka M100 polte keeranud jõuga 85000Nm.
Krt, siis jõudis kohale, et pole vist õige koht hüppamiseks.... Sad



.

Väga tore, kui pika võtmega keerasid neid 11 000 Nm? Toungue
See teema on siin juba algusest saadik olnud kaugel sellest, et ainult sõiduautode tööriistadest oleks juttu. Cool
Vasta

üksteist tuhat njuutonit keerav momendikordisti on ilmselt alla meetrise varrega.
ei mingit raketiteadust.
Vasta

(17-12-2016, 19:41 PM)stihl Kirjutas:  Ma ka ükskord keerasin London Bridge`l polte kinni.
...
Osad olid M52 ja kinni sai keeratud jõuga 11000Nm. Noh, et pähe ei kukuks... Toungue Sad
Sellistest asjadest on lausa kohustuslik siin foorumis lähemalt rääkida, kui juba sõna välja käidud.
ootan põnevusega...


Vasta

(17-12-2016, 23:26 PM)diesel Kirjutas:  üksteist tuhat njuutonit keerav momendikordisti on ilmselt alla meetrise varrega.
ei mingit raketiteadust.

Pole sellise elukaga varem kokku puutunud, kuidas see momenti suurendab? Üks suvaline leitud pilt, väljanägemise poolest ei oska küll öelda, et see momenti suuremkas teeb? http://www.tooriistamarket.ee/sites/defa..._1_web.jpg Võibolla kusagil on mingi hea skeem/pilt/video?
Vasta

(18-12-2016, 11:48 AM)hulgus Kirjutas:  
(17-12-2016, 19:41 PM)stihl Kirjutas:  Ma ka ükskord keerasin London Bridge`l polte kinni.
...
Osad olid M52 ja kinni sai keeratud jõuga 11000Nm. Noh, et pähe ei kukuks... Toungue Sad
Sellistest asjadest on lausa kohustuslik siin foorumis lähemalt rääkida, kui juba sõna välja käidud.
ootan põnevusega...
Hakkas mind ka huvitama!
See , mis eile oli ulme on täna juba tavaline. Otsingu avalehelt vahtis  vastu selline riist http://www.directindustry.com/prod/enerp...ampaign=CA
See selline ühekäeriist ja 8000+ Nm.
Ise kasutan tavalist vändaga kordistit mis on 4000 Nm  ja maksab Antehnikas 34 raha
[Pilt: 319.5881.jpg]
Vasta

(18-12-2016, 13:13 PM)veix__ Kirjutas:  
(17-12-2016, 23:26 PM)diesel Kirjutas:  üksteist tuhat njuutonit keerav momendikordisti on ilmselt alla meetrise varrega.
ei mingit raketiteadust.

Pole sellise elukaga varem kokku puutunud, kuidas see momenti suurendab? Üks suvaline leitud pilt, väljanägemise poolest ei oska küll öelda, et see momenti suuremkas teeb? http://www.tooriistamarket.ee/sites/defa..._1_web.jpg Võibolla kusagil on mingi hea skeem/pilt/video?

Siin on sees planetaarülekanne. Oleneb momendis siis kas ühe või kahekordse ülekandega. Omale soetasin sellise "imeriista" poolast 34 € eest ja ülekande arv on 1:56 kuid oli pakkuda ka 1:152 mis maksis 60 €. MTZ rummupoldid mis mingile jõule ei reageerinud tulid selle riistaga lahti nagu filmis. Sädemed vaid lendasid korraks. Ja seda vaid ühe käega keerates. Käepide millega seda võtit ringi aetakse on 40 cm pikkune.

Aquila captas non muscas.
Vasta

(18-12-2016, 11:48 AM)hulgus Kirjutas:  
(17-12-2016, 19:41 PM)stihl Kirjutas:  Ma ka ükskord keerasin London Bridge`l polte kinni.
...
Osad olid M52 ja kinni sai keeratud jõuga 11000Nm. Noh, et pähe ei kukuks... Toungue Sad
Sellistest asjadest on lausa kohustuslik siin foorumis lähemalt rääkida, kui juba sõna välja käidud.
ootan põnevusega...
Änglismaal vast Nm ei keerata ühtki polti kinni, kui siis naeljalgades või mõnes muus imelikus ühikus. Ja ei usu keegi et Londonis M -mõõdustikus polte leidub. Ja kui leidubki siis vahetatakse needki lähiajal üldises Brexit'i tuhinas välja.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega /Iid-Tõstamaa/
Anna väikesele inimesele veel väiksem võim kätte ja ta arvab kohe et on Jumal taevas (või mode foorumis...)
Vasta

(18-12-2016, 16:26 PM)Walter Kirjutas:  Änglismaal vast Nm ei keerata ühtki polti kinni, kui siis naeljalgades või mõnes muus imelikus ühikus. Ja ei usu keegi et Londonis M -mõõdustikus polte leidub. Ja kui leidubki siis vahetatakse needki lähiajal üldises Brexit'i tuhinas välja.

Samamoodi nagu Luunja kurk pole Eestis kasvatatud, ka Änglismaa parimaid ehitustöid ei tee kohalikud virmad ega mõistus.
Ja Akslased juba mitu aega oma asju meertis arvutavad... Toungue 

Mis siis, et nendegi (nagu kogu maailma omadel) grammofonide tsentripuks on 7,62mm ja sigaretid tänapäevani 7,62mm (ehk 0,3 tolli) läbimõõduga...
Itler isegi jättis suitsetamise maha selle pärast. (et sigarettid olid tollmõõdus, mitte kopsude tervise pärast.)
Praun, Pormann ja Köring, muidugi, tõmbasid edasi...neil oli poogen...
Ja mersu ja audi ja bemm kasutab siiamaani 16 ja 17 ja 18 tolli jne velge. Tõsi, vahepeal nad seal üritasid ka mm üle minna, aga ei töötanud, sest rehvimehed ei tuld järgi.


.
Vasta

[quote pid='410473' dateline='1482070181']
Ise kasutan nn. korrutajat oma töös aegajalt. 2x olen suutnud isegi selle puruks keerata. Millist jõudu see välja annab, ei oska öelda. Kui kedagi täpsemalt huvitab siis võin järgi uurida. Kasutatakse seda CAT tehnika juures.

.
[/quote]

Elekter ja elektroonika 1977 a.
Vanatehnika
Kõnetraat:524null8721
Vasta

(17-12-2016, 18:45 PM)hulgus Kirjutas:  ...
selle lühikese valanguga, mis "väikese kastiauto"  rattapoldile kulub, ei tõmba veel kompressoritki käima.  Trass on sama jäme, kui kiirliitega kompressori väljund. Pmst võiks ju lisapaagist võtta ka 1" välja, aga mis sest kasu, kui tööriista sisend on 8mm...

Ma ka alguses ei uskunud, et mu komporessoriköks ei jaksa puhuda. Möliuseb ja väriseb ju küll. Aga... Osandasin kevadel ühte nõukahaagise velge. Ei saanud kodus jagu ja läksin siis Suurte Poiste juurde. Neil pikemad riistad, nagu mainitud. Tema Atlas Copco wäänas M14 polte järjest pooleks. Ma siis huvi pärast proovisin ka oma Monsterit tema õhuga. Keeras ka poldi pooleks... Sad  Mille peale vihastasin ja kombineerisin mõõtmise priboori, mis jõupuuduse põhjuse ka selgitas. Ning millele isand Stihl juba vihjas...

Kui lufti ikka ei ole, siis ei ole ka rammu. 8 mm avast peaks piisavalt õhku läbi mahtuma, et lubatud wääne kätte saada. Iseasi, kas karbil lubatu ka tegelikult masina võimetele vastab... Viidatud Monster näiteks küsib tagasihoidlikud 178 liitrit minutis...@6,3 bar!
Vasta

Kellelgi kodus oma isiklik sillastend ka on?
Vasta

(17-01-2017, 01:22 AM)autojuht Kirjutas:  Kellelgi kodus oma isiklik sillastend ka on?

Väidetavasti ühel tegelasel Tartu linnapiiril asuvas kodus on, kus ta ka a' 10€ teenust osutab. Kui teenust ei osutaks, siis oleks vist samahea, kui isiklik dünopink...
Vasta

Kuna mul tuleb kohe-kohe üks suurem tikkpoldikeeramine ette võtta, siis tekkis himu vastava priboori järele. Aga pole elus kasutanud... Sad

Kas säärane komplekt on tarvitamisekõlbulik:
http://antehnika.eu/toode/678/tikkpoldi-...kompl-asta

Lähtume sellest, et tikud ülepea on väljakeeratavad ja mitte sisse limitud/keevitunud, eksole. Toungue Probleemsed pulgad tuleb niikuinii keevituse abiga välja võtta.

Kas need asjad kannatavad ka põrriga udjamist või on puhtalt käsitööks?

Ekstsentrikuga variant on ilmselt töökindlam, aga see küsib jälle tiku ümber ruumi, millega pahatihti priisata ei ole.
http://tööriistamarket.ee/et/tikkpoldit%...ts-5-10-mm

Kommentaare nende pribooride kohta?
Vasta

Põrriga udamist ei soovita, kuigi võid ju olla katsejänes Big Grin.
Nende bribooridega oo see häda, et rikub tikul keerme kui ikka tugevalt kinni (esimene varjant). Seega kui soovid vanu tikke veel kasutada, siis kõige mõistlikum ikka kahe mutriga.
Vasta

Kui tikul keerme osa pikk, siis keermele teeb esimene variant jäljed peale. Kui on lühike keerme osa, siis küünib tikul keermestamatta osa peale ja pole enamusest probleemi. Väga tugevat (1/2 saba + toru) murdmist ei taha, kuna sisu on õrn ja lõhub ära.
Probleem on ka see, et täis mõõduga padrunid on. Alamõõdulisi tikke ei võta kinni (keere maas, roostes jms.)

Teise variandiga võid murda mida tahad, kui on ruumi.

Haiget teevad tikule mõlemad sama moodi.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

Puhastatud keermega tiku paigaldamiseks väga ok tööriist, jõuga asja ajades rikub tõepoolest keerme.

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

On kellegil kokkupuuteid olnud ?

http://www.ford-tools.com
Vasta

Pullipärast ostsin ühe väikse ketaslõikuri sügisel ja sai siis lõigatud ning lihvitud nädalajagu praktiliselt hommikust õhtuni.... peale seda läksin võtsin veel ühe sületäie neid, maksis vist mingi 29€ tükk... Andis isale, vennale ja veel paarile tuttavale et vaadake pulli riista, proovige kuidas kestab. tagasisidet pole tulnud aga ise arvan et selle 29€ eest lõikab küll, 59€ milwaukee on muidugi mõistlikum ost vast kuid noo see fordi märk seal lõikuri peal maksab ka midagi... noo nagu vaatamisväärsus või nii. Paljud kes garaasis käinud et jäänud seda lõikurit silmitsema.. Big Grin

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Kus seda toredust pakutakse?
Minul igatahes vajus lõug ripakile praegu...

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Mina sain vihje eile 1a.ee telereklaamist ja samuti ülatusin, et mis asi see nüüd oli ???
Oleks tõesti huvitav näppida kogu kataloogi valikut.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: veokamees, 2 külali(st)ne