28-10-2019, 23:57 PM
(28-10-2019, 22:32 PM)v6sa Kirjutas:(28-10-2019, 22:13 PM)Mart69x Kirjutas: Nüüd saan siis aru miks makita ei tooda 8 ja 9ah akusid oma tööriistadele. Ei julgegi nüüd oma vanale diisel autole ka 74ah aku asemle 95ah akut panna. Äkki kärsatab ka starteri läbi ja võib ka wooferile liiga teha, pihustitest rääkimata.
Ilgu terviseks, aga eelmise sajandi lõpul sai säärase autolaadse toote, nagu Olcit starter Optima punapeaga maha põletatud ilma igasuguse abivooluta. Isegi ei tekkinud mingit ohumärki, vedas lõbusasti, kuniks toss väljas. Originaalaku oli miskine 44 Ah 300+ A CCA. Asendus oli 800 A CCA.
Tuletame meelde Samsungi isesüttivaid Note 7 kaapelaudu. Suurem aku pole alati parem...
Märkus elektririistade "kütusepaagi piiratusse" kohta on muidugi õige - akud on arendustööle vaatamata endiselt rasked ja väikese mahuga, võrreldes bensiiniliitriga.
Samsungite puhul süttis aku, mis läks lühisesse ja asjas oli süüdi AKU, Makita puhul annab saba TÖÖRIIST mitte AKU. Järgmine level oleks, et kui viite oma 482 garantiisse siis tuleb vastus " Ei kuulu garantii alla kuna on kasutatud 5 AH akut " Ürita nüüd mulle kui lollile selgeks teha, et kuidas saab see 5AH tunnine aku lõhkuda tööriista mida 4AH ei suuda mida ta siis niipalju rohkem välja annab või siis tõesti see, et saab 2 minutit kauem tööd teha saab saatuslikuks. Makital olemas ka 6AH ja kas siis sellega põleks asi veel kiiremini maha??? Milwauke, Metabo Bosch kasutavad juba ammu 8 ja 9 ah akusid ja ei põle seal midagi maha aku tõttu. Tänapäevane Makita on lihtsalt prügi ja elab oma hiigelaegade tuules kui neid riistu veel Jaapanis ja Sloveenias tehti.