Tööriistadest

Üks selline, nagu esimesel pildil, rändas kohe peale esimest rattavahetuse üritust poodi tagasi. Mürises ja tärises hirmsasti aga rattaristiga kinni keeratud mutrit lahti ei teinud. Peale 20 minutit andis "Tärin" sees järgi ja alles jäi vaid mürin.
Vasta

http://www.tyokalut.info/biltema-pyoranmutterinvaannin/
Ostsin sellise ja olen rahul. 8mm poldi keerab vabalt pooleks. Mõne 10mm on ka katki keeranud. Üldiselt aga keeran veoka roostes polte sellega lahti. Mõnega peab kauem paugutama. Vahel on padrun nii tuline, et ilma kindata ei saa kätte võtta.
Kui see massin ei keera, siis aitab meetrine saba. Puruks või lahti, kinni pole ükski jäänud.
Muidugi on võimsamaid masinaid, aga need maksavad kümneid kordi rohkem.
Vasta

(13-11-2019, 22:44 PM)basspolska Kirjutas:  [Pilt: 2017-06-20_10.49.00_200x200.jpg]

[Pilt: 20181026_145634_200x200.jpg]

[Pilt: 4372_200x200.png]

Mida te muidu taolistest Bass Polska elektrilistest löök-mutrikeerajatest ka arvate?
Kannatab nendega nt. sõiduautol veljepolte lahti keerata?
Tasub ära, kuidas vastu peavad?

Mul sarnane nagu kahel esimesel pildil, tööriistamarketist ostsin soodukaga vist oli 35 euri või vähem, awd tootja nimi. Auto mutikaid keeras küll vabalt. Seda raha kindlasti väärt.
Vasta

(13-11-2019, 23:07 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Mürises ja tärises hirmsasti aga rattaristiga kinni keeratud mutrit lahti ei teinud.

Selle ristiga annab päris kõvasti kinni keerata + aja jooksul jääb kõvemini. Ega käega ju Nm ei mõõda. Ise keeran käte jõul kinni, aga kui poole aasta pärast uuesti lahti vaja on saada, siis peab ühte risti poolt käega tõmbama ja teist poolt jalaga järsult suruma, muidu lahti ei saa, esimene nõks tuleb hirmsa käginaga. Lahjem mutrikeeraja ei keeragi lahti.
Vasta

(14-11-2019, 00:21 AM)veix__ Kirjutas:  Selle ristiga annab päris kõvasti kinni keerata + aja jooksul jääb kõvemini. Ega käega ju Nm ei mõõda. Ise keeran käte jõul kinni, aga kui poole aasta pärast uuesti lahti vaja on saada, siis peab ühte risti poolt käega tõmbama ja teist poolt jalaga järsult suruma, muidu lahti ei saa, esimene nõks tuleb hirmsa käginaga. ...
ma ka keeran ristiga nõrgalt käega kinni, lahtikeeramiseks ühelt poolt jalaga ja teiselt poolt ca 0,7 m torujupist pikendusega käega, siis tuleb käginal lahti. Torujupp seisab garages risti otsas statsionaarselt ootel.
Vasta

(13-11-2019, 22:44 PM)basspolska Kirjutas:  [Pilt: 2017-06-20_10.49.00_200x200.jpg]



Mida te muidu taolistest Bass Polska elektrilistest löök-mutrikeerajatest ka arvate?
Kannatab nendega nt. sõiduautol veljepolte lahti keerata?
Tasub ära, kuidas vastu peavad?

Mul selline nagu see karbis olev, kannab ainult Biltema nime. Päris mitu aastat kodus mutreid keeratud.
Lasin kunagi tuttaval Soomest tuua ja maksis mingi 39 euri. Eeliseks see, et aku ei lähe hapuks  Smile
Vasta

(14-11-2019, 00:21 AM)veix__ Kirjutas:  Selle ristiga annab päris kõvasti kinni keerata + aja jooksul jääb kõvemini. 
...


Ma huvi pärast mõõtsin peale ristiga kinnikeeramist, kustmaalt momentvõti märku annab. Polt oli M12x1,5, mitte tiheda keermega. 160 Nm peal tegi klõpsu... Aga arvasin, et jäi alla 100...

Odavad keerajad on paremad, kui nende maine.
Vasta

(13-11-2019, 23:07 PM)r.i.h.o Kirjutas:  Üks selline, nagu esimesel pildil, rändas kohe peale esimest rattavahetuse üritust poodi tagasi. Mürises ja tärises hirmsasti aga rattaristiga kinni keeratud mutrit lahti ei teinud. Peale 20 minutit andis "Tärin" sees järgi ja alles jäi vaid mürin.

Teoreetiliselt võttes oleks ta pidanud sellest Biltema isendist (Biltema IW450), mis väidetavalt polte pooleks keerab  justkui võimsamgi olema 1250W- 650Nm. (Bass Polska BP-4377)  vs. 1010W- 450Nm. (Biltema IW450).
Vasta

Mis efekt sellel võrguvoolul töötaval keerajal peaks olema kui pead pikendusjuhtmega mässama - akukeerajast saan juba aru.

"Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega" /Iid-Tõstamaa/
Vasta

juhtmega on täpselt sama teema nagu ema ja tütrega või siis õuna ja kanaga.
enamasti kergem. "tühjaks" saab väga harva.
Vasta

Kui on mingi nö. tavalise suurusega garaaž, siis ei ole juhtmega majandamine mingi eriline mainimist väärt teema auto remontimisel.
Vasta

(14-11-2019, 10:43 AM)Walter Kirjutas:  Mis efekt sellel võrguvoolul töötaval keerajal peaks olema...

Ostan juba tagasi juhtmega asju. Akukas on "alati" tühi, kui teda vaja on.
Veokat ehitades oli mul võimalus kasutada ka Metabo akumutrikeerajat. No ei ole võimekam, mugavam, parem, kui Biltema elektriline. Pigem vastupidi. Muidu oleks ju akukat kasutanud.
Vasta

Eks kui korra sihtotstarbeliselt kasutad akuga tööriistu, siis muud enam ei tahagi. Teraviljapunkri koostamisel vaja keerata ämbrite viisi polte - juhtmega riistaga seda tehes ajaks hinge täis küll.

Eks hind paneb asja paika...

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta

eks kui jõudu vaja on, siis pole juhtmest pääsu, aga niisama tilgutamiseks on aku riistade mobiilsus ikka väga mõnus.
Vasta

(14-11-2019, 11:08 AM)indrek1000 Kirjutas:  ...Eks hind paneb asja paika...

Mul olid kasutada mõlemad, hind ei puutu asjasse.
Loeb vast töö iseloom ja masina võimekus.
Vasta

(14-11-2019, 11:23 AM)motamees Kirjutas:  
(14-11-2019, 11:08 AM)indrek1000 Kirjutas:  ...Eks hind paneb asja paika...

Mul olid kasutada mõlemad, hind ei puutu asjasse.
Loeb vast töö iseloom ja masina võimekus.

Nii on.

Lisaks on sabaga asja korral suurepärane võimalus heli- ja valgusefektide loomiseks juhtmele teravaid elamusi pakkudes, näiteks sellesinase viljatünni koostamiselWink
Vasta

Aegajalt mõne poldi lahti täristamiseks kõlbab juhtme või voolikuga riist küll, võimas akukas maksab päris palju. Kaks korda aastas rataste vahetamiseks 300 eur riist+ akud ei ole väga mõistlik investeering. Kui tihedamalt vaja kasutada siis tuleb olemasolevate akudega kokkusobiv riist valida ja nautida juhtmevabadust.
Vasta

Peale käesoleval sügisel kolmel autol rehvide vahetust (talvekad eraldi velgedel) leian ma, et isegi see 300 raha ja rohkem on akuka eest mõistlik investeering.

Eriti, kui kohe garaaži ukse ees rehve vahetada ei saa mingil põhjusel.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta

(14-11-2019, 13:51 PM)Aspelund Kirjutas:  Peale käesoleval sügisel kolmel autol rehvide vahetust (talvekad eraldi velgedel) leian ma, et isegi see 300 raha ja rohkem on akuka eest mõistlik investeering.

Eriti, kui kohe garaaži ukse ees rehve vahetada ei saa mingil põhjusel.
+1. See sügis akukaga "möödaminnes" kahel autol vahetatud, kaks on ees.
hobi puhul ei ole muidugi "investeering" päris õige sõna ja kes võtab ema, kes tütre. Nagu "nuputelefon" vs "nutikas" (mis on taskus olev arvuti).
võttes nt Makita valiku lahti, on nii pneumot, elektrilist kui akut ja ju siis vajatakse veel ka muid peale aku. Nagu ka akutrell pole "sabaga trellide" vajadust ära kaotanud. Kuigi trend on sinnapoole, et äkki ükspäev kaotab - massi kõrvale jättes on ju 10a-ga keskmine 1,3Ah & 30Nm hobiehitaja akutrell asendunud 4..5Ah & 60Nm-ga Wink

aga nn heietamise lainelt teemasse ka praktikat: ma suhtusin mutrikeerajat ostes Nm-numbritesse skepsisega. Et mis mõttes üks on 1000Nm, teine ainult 200Nm+. Et küllap on samasse auku ja soetasin 280Nm riista. Samas nagu vist siitki teemast näha, keeravad 1000Nm riista omanikud kõik poldid lisaabita lahti, samas mina oma 280Nm-ga mitte: kahe auto suverataste lahtikeeramisega sai küll hakkama, aga kolme masina talverattad vajasid kevadel iga masina puhul käsi-võtit kõrvale. Ehk siis kui nüüd mutrikeerajat soetaksin, oleks see 1000Nm riist.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

(14-11-2019, 00:29 AM)kjoll Kirjutas:  
(13-11-2019, 22:44 PM)basspolska Kirjutas:  [Pilt: 2017-06-20_10.49.00_200x200.jpg]



Mida te muidu taolistest Bass Polska elektrilistest löök-mutrikeerajatest ka arvate?
Kannatab nendega nt. sõiduautol veljepolte lahti keerata?
Tasub ära, kuidas vastu peavad?

Mul selline nagu see karbis olev, kannab ainult Biltema nime. Päris mitu aastat kodus mutreid keeratud.
Lasin kunagi tuttaval Soomest tuua ja maksis mingi 39 euri. Eeliseks see, et aku ei lähe hapuks  Smile


Ostsin samalaadse tööriista K-Rautast ka mingisugune ~30-40 euri. Minumeelest väga hää ost. Mul suruõhu võimalust pole ja narredega mässamine tüütas ära. Amordi tugilaagri mutri ning rooliotste vahetusel väga asjalik olnud. Esimese lasin "käristamisega" muidugi kutuks, ilmselt minig hammakas aga K-Rautast anti uus.

M: Skoda Felicia 1995 osadena.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne