05-12-2019, 16:41 PM
(04-12-2019, 18:37 PM)v6sa Kirjutas: Kas kellegi on olnud kokkupuudet säärase akulaadijalaadse tootega:
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Produ...a_4a_6v12v
Kuna ma tapsin oma C-TEKi ära, siis haarasin ajutiseks aseaineks E-ehituskeskuses pakkumises oleva kiiresti ühes, aga nüüd ei saagi aru. Teoorias peaksin saama režiime ette valida. Praktikas nupuvajutus mitte midagi ei muuda: mootorratta tuli põleb, aku pinge jookseb (ja peab kümnendiku täpsusega paika ka) ning mingil hetkel teatab FUL, millele mõnekümne sekundi järel paneb uue ringi pinget ekraanilt (ja klemmidelt) üle.
Jätsin ööseks akut laadima ja hommikuks oli seis sama: aku FUL (millele järgneb klemmipinge tõstmine 13,7; 13,9 ja 14,1 V), aku klemmipinge kenasti 12,7 V koormuseta ja aku tundus proovimise peale ka tegelikult voolu sisaldavat. Loomkatse küll jätkub.
Kas ülallkirjeldatud kätumine ongi normaalne antud priboorile? Et ostetud omadus kuus korda odavama pärislaadijaga võrreldes? Või peaks siiski asjad käima kasutusjuhendi järgi ja mul on põhjust minna kliendipeedistusega suhtlema?
Mul on ka juba paar aastat selline. Muidu kasutasin vene laadijat, millega ise tuimalt voolu peale keerasid, palju vaja oli, aga seda ei julgenud ma ise peale jätta. Siis ostingi selle odava karbi.
Laadinud olen temaga erinevaid tsikli akusid ja autoakusid. Kõikide puhul on toiminud, aga see ringitamine tundub selle lolli karbi eripära olevat jah, eriti ülevalpool mainitud poolpiduse aku puhul.
Mina olen vabalt seda akule peale jätnud pikemaks ajaks ja pole nagu midagi juhtunud. Lisaks sai kogemata mitu korda tühja kauga tsiklit käivitatud nii, et laadija vist ilmselt siis selle voolu osaliselt ka sinna käivitusse andis ja maha ei surnud.
Soodukaga 23 euri kanti vist oli ja ma ei kurda.