10-01-2021, 19:24 PM
(09-01-2021, 22:58 PM)v6sa Kirjutas:No milleks see siis veel mõeldud on kui mitte kündmiseks, njuutonit rohkem kui nii mõnelgi väikeautol või pisikese traktori mootoril.(08-01-2021, 23:41 PM)maisalup Kirjutas: 115 vs136 ei näe erilist vahet. ...
Sellise hinna eest pigem võtan juba AEG trelli kus 140nm, tunduvalt rohkem juba njuutonit ja mõistliku suurusega ühe käega kasutatav.Arutelu kisub juba sinna kus ma küsin millise dacia ma ostan, et jõuaks kerghaagist vedada ja saan vastuse, et osta parem traktor, saab künda ka...
Huvitav, et 115 vs 136 on olematu vahe, aga 136 vs 140 on tunduvalt rohkem njuutonit
Kui laenata Su oma võrdlust, siis Sa tahad ju künda ja mitte väikese adraga ega madalalt. Daciaga seda ei saa kuigi kaua
Samas on hea teada, et on olemas Makita mudel mis ei põlegi kohe maha esimesel väärkasutamisel.
Täiesti siiralt imetlen mehi, kes sääraseid loomi ühe käega kinni jaksavad hoida. Mul väänas täna kurikuulus jaksitu 482 mitu korda käest...
Kui see pole kruvi keeramiseks(selleks on vaja pläristajat) puurimiseks(selle jaoks on vaja nurktrelli) segu segamiseks( selle jaoks on vaja segutrelli) siis tekib küsimus mille jaoks on loodud see makita lipulaev oma meeletu njuutoniga?
Mul oli korra ka valikus 485 aga sellel oli lühem lisakäepide ja tundus mannetu olema sellise jõu taltautamiseks. Ilmselgelt ma ei mõtlegi selliseid julmasid avasid puurida ühe käega.
Sai ära proovitud segu segamisel ja keraamilisse plaati 70mm avade lõikamisel. Vana trell inises sellel tööl viimase vindi peal, uus ei köhata ka selliste asjade peale. Küproki panekuks on see jah liiga raske, aga ma panen küprokit üliharva ja vähe, selle jaoks taastan vana trelli. Enamsti on kruvid 150-280 mm vahemikus konstruktsioonikruvid. Nende jaoks on see kaal paras.