Tööriistadest

(28-10-2023, 22:40 PM)Tegelane5 Kirjutas:  
(28-10-2023, 21:49 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Ega polegi viga, lihtsalt enamusel tuttavatel M18 akusüsteem. Too M12 pulkaku ongi asja võlu. Üldiselt tundub, et autoasjanduseks ja garaaži ongi M12 õigem. Ehituseks ja puutöödeks aga M18.
 Olen korra M12 löögikat proovinud ja tubli riistapuu, kuid minumeelest just garaazis võivad vabalt raskemad asjad olla. Ehitusel peab koguaeg kõik kaasas olema ning seetõttu võiks tööriistad võimalikult kerged olla. Makita Dtw300 paksu akuga paneb veel klambriga vöö peale, samas garaazis võib ta vabalt tõstuki juures või töölaual olla.
Ka point, mis näiteks katusetöid jms puudutab Big Grin Mingi aasta tuli Sõpradele 5 katust teha...see suvi ainult 2 Cool   Samas ei saa me ohmu-seadusest üle ega ümber ja ehituses on tihti ikkagi "looma jõudu" vaja, mis tuleb vaid suurematest voltidest välja. Kasvõi ketaslõikud, millega auto juures lõikad halvemal juhul paari millist karpi aga ehitusel jäme armatuur on tavaline, vahepeal nüsid I-talasid jne. Ehk kõik need töörisitad, mis pööreldes oma tööd teevad tahavad ikka suuremaid volte saada. Või suisa seinavoolu. 

Mul on see tööriistahull Sõber, kelle juures ja Talle abiks käies saab ikka igasugu mõnu kastutada. Festooliga võib ju ka auto kallal polstritöid teha aga ta on siisk ija eelkõige siseruumis mööbli tegemiseks v.a. nende supermasin Rotex! Oled elus kasvõi ühe purjeka põhja Rotexiga teinud, siis ülejäänud "Vibrad" võib rahumeeli merre visata Big Grin Makital ka lõpuks mingi sarnane olemas AGA need on tööriistad, kus pole akumasinaga mitte midagi teha!  Ainus töötegemise võimalus on 220V sest akud ei suuda. Tolmuimeja lont on niigi obligatoorne ehk juhe ei sega. Ja mitte üks akutolmutis ei suuda tööstuslikus mahus midagi imeda, isegi mitte see mida on ka aksutatud! Big Grin Et sellega tööd teha on elektrit ikak vaja ja nii mutuub akud vahepalana mõttetuks ja kasutuks. Sama ka sellega. Kasvõi selline töö ehk 31-jalase KOGU gelcoati maha ja kiilu puhtaks lihvimine või 35-jalase põhjaatöö, mis on kümneid ja kümneid tunde järjest tööd. Parketi lihvimine jne - no ei ole seinavoolust pääsu. Ja nii jõuame sinna, et siinse foorumi PÕHIteema ehk autod ja garaažid juures asendab pigem kallist akuriista odav juhtmega riist mis on ikkagi kokku võimsam ja kui palju kordi odavam! Sama ka näiteks saagidega, kus 2,3kW juhtmega iseterituv maksis 126 raha! Mis akusaag???

Ebakismaeluline ebahomost ebanaine ebaemana ebatütrest ebauustehnikafänni ebakasvatanud ebard... Muus osas täitsa normaalne, vist?
Vasta

Kopeerin siia ka, ehk kellelgi on vedelema jäänud.

Õhtast! Kas kellelgi on jäänud seisma selline kompressor? Vaja on korpust, seda varuosana ei pakuta.

[attachment=99907][attachment=99908][attachment=99909][attachment=99910]

Üldvaate lisamine kahjuks ei õnnestu, aga tegemist on levinud 3hobuselise V2 kompressoriga.

   

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Küsija suu pihta ei lööda...

Kas kellelgi siinsetest lugupeetavatest võiks olla kasutusena seisvat või lähitulevikus kasutuna seisma jäävat keregrilli sõiduautole? 

Hea meelega laenaks või rendiks mõistliku raha eest. Kiiret ei ole. 

Kaubanduses leiduvad toekamad seadmed on võrdlemisi kallid ja praegu rahakott osta ei luba. Ei kujuta ette, kas selline odavama otsa riistapuu on tööriist või mitte?


Tänud ette
Vasta

See toimib piisavalt hästi. Kui kasutada seda kere, mitte komplektse auto keerutamiseks.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta

Endal üle ei ole, aga muarust on need natuke üle mõeldud tooted, ühe auto jaoks tehes pole pooli reguleeringuid ja muid vidinaid vaja ning kui mingigi ruumilise mõtlemise oskus on olemas, siis käepärasest materjalist selle kokku keevitamine on ühe pika õhtu töö. Ma näiteks tegin ajutise lahendusena 30x30 ruuttorust, mida juhtumisi majapidamises külluses vedeles, otstesse püramiidid ja siis rauapoest tuli tol korral lihtsalt tuua kaks üksteise sisse mahtuvat torujuppi, mis siis toimivad laagritena. Algselt kandis puuriga BMW E36 ära, pärast seda, nagu ajutiste lahendustega ikka juhtub, veel 2 veidi kergemakaalulist projekti Smile Ainuke asi, et tasakaalupunkti reguleerimine käib kroomitud vändakese asemel relaka ja keevitusega ja kodukootud grilli otsa peab kere tungraua või tõstukiga upitama, mitte ei saa maast üles korjata. Anoh asjade suures plaanis on see väike mure.

Tuhat pole nüüd muidugi ka üle mõistuse suur summa mugavuse eest, anoh samas kui keretööde maht juba grilli nõuab, siis isetegemine on selline paras soojendusring staadionil enne maratoni.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne