Royal Enfield
#1

Ilmusid välja mõned Royali jupid. Ilmselt on tegu 225ccm mudeliga aastast 1936-37. Kas keegi oskab täpsustada?
http://album.ee/album/433433/50156355
Vasta
#2

2-taktiline R-E mudel "A" tuli välja 1931-se aasta aprillis. Väidetavalt oli alumiiniumist silindripeaga? Pildil paistab malmpea? ja hulga polte/kruvisid sisse aetud? Mille järgi pakud aastad 36-37?
Vasta
#3

Uurisin igasugu katalooge , eriti palju neid muidugi ei ole.
http://www.royal-enfield.net/old_bullets..._225cc.jpg - siin on üks pilt, kus on vist sarnane tsikkel. See vist ongi õige tsikkel.
http://www.cybermotorcycle.com/gallery/r...A-C-CS.htm - siin ka midagi sarnast, aga tuletoru jookseb silindrist vale nurga all välja
http://www.cybermotorcycle.com/gallery/r...936_06.htm - no see on natuke parem, tuletoru on õige nurgaga umbes-täpselt ja esiporikas ka sarnane. Täpsemal võrdlemisel siiski tundub , et silindri ülemine osa on teise joonega ja tuletoru kinnituse koht ikkagi on erinev
Vasta
#4

Tere.Royal-Enfieldi mootorrattad 1937.aastaks kataloogis näitab et võib olla tegemist mudeliga 225 kuupsentimeetrit 2-taktilise mootorrattaga.Silindri läbimõõt 64 mm ,kolvikäik 70mm.Käigukast-3-e käiguga,käsikangiga.Esikahvel terasplekist tsentraal survevedruga.Näitab mudelit A.
Vasta
#5

silindri läbimõõt on 65mm, seega peaks olema sama asi vist
Vasta
#6

kass Kirjutas:2-taktiline R-E mudel "A" tuli välja 1931-se aasta aprillis. Väidetavalt oli alumiiniumist silindripeaga? Pildil paistab malmpea? ja hulga polte/kruvisid sisse aetud? Mille järgi pakud aastad 36-37?
silinder on ühest tükist tehtud, silindripea ei käi küljest ära, ilmselt on 31. aasta mudel teistsugune
Vasta
#7

Silinder paistis ka pildilt kangesti umbsilindri moodi aga kuna ei uskunud , et see ikka nii võiks olla, siis ei hakkanud siisn targutama. Ise inglise ratastest midagi ei tea, väide pärit venekeelsest Motoentsüklopeediast, seal ka ennegi ebatäpsusi ja vigu leitud. Seal enne 31-se aasta nudelit 2-taktilistest juttu justkui polnud, samas jutust võis aru saada, et mudel "A" tuli mingi 225 ccm mudeli baasil, oli jutu järgi 4-taktiline 225 ccm mudel, aga vb ... Umbsilinder peaks jääma ikkagi 20-ndatesse, NSU-l oli T (L) mudel 20-ndate lõpus veel umbsilindriga aga 29 -paiku juba eraldatava peaga. Samas mõned kaubaksminevad mootorid säilitasid ka kauem umbsilindrit, näit. väikesed ILO F-60 jne...
Ennast R-E ei huvita, seepärast täpsustama ei hakka (ja ega ei ole lihtne infot leida, igal pool üldiselt sama jutt, proovisin millalgi hr. P. Kuke R-E kohta midagi leida). Kurtnas on mõned aastad tagasi väikest 2-taktilist müüdud, omal vanarauast leitud tag. porilaud pakiramiga.
Vasta
#8

Vaatasin veelkord artiklit, seal ikkagi kirjas, et enne "A" mudeli tulekut oli ikkagi juba 20-ndate teisel poolel 225 ccm kahetaktiline olemas, mingi 28-ndal unifitseeritud 4-taktilise mootoriga mudeliga, täpsemalt aga sellest kirjas pole. Et 31 aastal mudelil "A" al. silindripea ja silinder nurga all (st mitte täisnurga).
Vasta
#9

Mootorit 225 ccm neljataktilist on jah toodetud ja samuti umbpeaga ,mis võib olla tõesti toodetud 1928 aastal.Endal selline olemas.Arvan et raam on neil ühesugune.On toodetud ka mootorit sama kubatuuriga lahtiste klappidega,kuid mis aastal täpselt ei teagi.Tehniline pass näitab aastaks 1934,kuid see ei pruugi olla õige.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne