Postitused: 111
Teemad: 13
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Kas keegi teab, kuskohalt või kelle käest saaks osta? Jutt ei käi megakogustest vaid ühele sõiduautole vajaminevast suurusjärgust. Info võib ka privasse panna.
Postitused: 53
Teemad: 16
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Vaata Volga poest. Mingi aeg seal oli küll saadaval!
Postitused: 2,221
Teemad: 77
Liitus: Oct 2001
Maine:
6
Mina sain oma viimased grafiitõli pudelid ohtlike jäätmete kogumiskonteinerist (ei mäletagi enam, mis sodi ma sinna ära viima läksin, mingeid vanu värve vist...). Keegi oli ilmselt garaazhi koristanud...
Postitused: 111
Teemad: 13
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Tänane värske info, kel samuti tarvis peaks minema. Lauliku tänaval on see ollus täiesti olemas ja välimuse järgi ehe DDR. Tundub, et igasugu eurodirektiivide peale, mis antud küsimust reguleerivad ja auto restaureerimiseks vajalikke aineid ohtlikeks jäätmeteks tembeldavad, vilistatakse seal lihtsalt Lili Marleeni.
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Küsiks tagasihoidlikult, mis selle grafiitõliga tehakse....?
Postitused: 111
Teemad: 13
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Ikka vanarauda mäkerdatakse, ikka vanarauda......Mis küll peatselt sõidu-ja ülevaatuskõlbuliseks peaks saama.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Ole selle mäkerdamisega siis ettevaatlik. Grafiitõli imamise võime on nii suur, et ronib ka värvi alla. Samas korrosioonivastane toime on kordades viletsam, kui ML segudel. ML segud jälle ei "roni" üldse.
Postitused: 130
Teemad: 137
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Üsna tõhus veneaegne korrosioonitõrje oli: kahurimääre+ grafiitõli. Seda muidugi kuumana pealekantuna, sest siis läks see mögin tõesti igale poole ja jahtudes jäi küllaltki plastne
Postitused: 111
Teemad: 13
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Tänan soovituste eest. Eks seda kõike ole jõudumööda arvesse võetudki, peale mida jõudis brigaad otsusele, et kõige kohasem oleks jah kasutada seda va idasakslast.
Postitused: 734
Teemad: 29
Liitus: Apr 2002
Kas kahurimääret ka veel kuskil liigub?
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
20-02-2009, 12:53 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-02-2009, 12:55 PM ja muutjaks oli
gruppen.)
Palju vaja on? Mahulises mõttes ma mõtlen.. 10 liitrine ämber? 200ne vaat? Siis oleks teada, midagi ehk ikka liigub veel siin-seal
Postitused: 111
Teemad: 13
Liitus: Oct 2004
Maine:
0
Suured tänud, Motamees. Teema läbi loetud ja ärevuse tekitamiseks edastatud ka teistele konsiiliumi liikmetele.
Eraldi märgiks ära, et selliste katsete tegemise tänuväärsust on raske alahinnata ning need vääriks kõva tunnustust rahvusvahelisel areenil.
Postitused: 200
Teemad: 23
Liitus: Jan 2006
Maine:
1
Katse on iseenesest hea, aga õlisid pole mõtet nii öelda väljapoole määrida. Vesi peseb need ruttu maha. Tuleb lihtsalt vahet teha, millised ained on mõeldud "väilseks" ja millised "seestpidiseks" korrosiooni kaitseks.
Õlid on väga heaks kaitseks, kui neile vett peale ei tuiska.
VW K-70 `71, VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II GHIA `97
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Piduriketas oli "seespidine" katse. Seda ma auto all kaasa ei vedanud.
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Hoolikalt lugedes, lausa kaks korda, ei ilmne kusagilt et lp. Red Baron sooviks grafiitõli kasutada värviga kaetud piirneva ala kõrval. Nõnda ei maksaks ju lp. motamehel ärevusse sattuda. Soovitada võib alati, aga oma tõe kuulutamiseks peab ikka mitmeid-mitmeid katseid tegema nii sarnastes kui erinevates tingimustes.