otsin vanakooli grafiitõli
#1

Kas keegi teab, kuskohalt või kelle käest saaks osta? Jutt ei käi megakogustest vaid ühele sõiduautole vajaminevast suurusjärgust. Info võib ka privasse panna.
Vasta
#2

Vaata Volga poest. Mingi aeg seal oli küll saadaval!
Vasta
#3

Mina sain oma viimased grafiitõli pudelid ohtlike jäätmete kogumiskonteinerist (ei mäletagi enam, mis sodi ma sinna ära viima läksin, mingeid vanu värve vist...). Keegi oli ilmselt garaazhi koristanud...
Vasta
#4

Ma sain 2 aastat tagasi sellisest kohast nagu Eesti Agrovarustuse OÜ (vähemalt nii väidab Mosseliiga kodukas Smile). Tähtis on, et sinna Salve tn 4 majja minnes mitte kahte poodi segi ajada (loomulikult, kui mõni neist veel praeguseks alles on): õige koht on alumisel ehk esimesel korrusel vasakut kätt. Samuti tasub vaadata aadressile Lauliku 18, seal on ka igasuguseid potsusid reas, millest mõni võib isegi õigeks osutuda Smile

Ja kui muu ei aita, siis Balti Jaama turg ehk ikka.
Vasta
#5

Ma väga tänan kõiki, kes vaevaks võstsid vastata. Siis on veel ehk isegi lootust. Ma juba kartsin ka, et ainukene võimalus on ohtlike jäätmete konteiner Big Grin
Vasta
#6

Tänane värske info, kel samuti tarvis peaks minema. Lauliku tänaval on see ollus täiesti olemas ja välimuse järgi ehe DDR. Tundub, et igasugu eurodirektiivide peale, mis antud küsimust reguleerivad ja auto restaureerimiseks vajalikke aineid ohtlikeks jäätmeteks tembeldavad, vilistatakse seal lihtsalt Lili Marleeni.
Vasta
#7

Red Baron Kirjutas:... vilistatakse seal lihtsalt Lili Marleeni.

Ei pea just vilistama. Võib originaali (august 1939) eelistada - http://www.youtube.com/watch?v=r9hW7dMWq...re=related

(tegelikult oleks minu postituse koht "Nostalgia atribuutika" all Wink )

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 160 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9. Kuni 21. maini oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#8

Küsiks tagasihoidlikult, mis selle grafiitõliga tehakse....?
Vasta
#9

Ikka vanarauda mäkerdatakse, ikka vanarauda......Mis küll peatselt sõidu-ja ülevaatuskõlbuliseks peaks saama.
Vasta
#10

Ole selle mäkerdamisega siis ettevaatlik. Grafiitõli imamise võime on nii suur, et ronib ka värvi alla. Samas korrosioonivastane toime on kordades viletsam, kui ML segudel. ML segud jälle ei "roni" üldse.
Vasta
#11

Üsna tõhus veneaegne korrosioonitõrje oli: kahurimääre+ grafiitõli. Seda muidugi kuumana pealekantuna, sest siis läks see mögin tõesti igale poole ja jahtudes jäi küllaltki plastne



Vasta
#12

motamees Kirjutas:Ole selle mäkerdamisega siis ettevaatlik. Grafiitõli imamise võime on nii suur, et ronib ka värvi alla. Samas korrosioonivastane toime on kordades viletsam, kui ML segudel. ML segud jälle ei "roni" üldse.

Selle idasaksa tootel olid siiski üksjagu kasulikud omadused sest ronis hästi plekivaltsidess uste alaservades, karpides ja mujal, ning siis vesi sinna enam järgi ei saanud, eriti kui mõne aja pärast movil järgilastud... Värvi lõi ta lahti, kui pealisvärvi all grunt puudu oli...
Vasta
#13

Tänan soovituste eest. Eks seda kõike ole jõudumööda arvesse võetudki, peale mida jõudis brigaad otsusele, et kõige kohasem oleks jah kasutada seda va idasakslast.
Vasta
#14

Kas kahurimääret ka veel kuskil liigub?
Vasta
#15

Palju vaja on? Mahulises mõttes ma mõtlen.. 10 liitrine ämber? 200ne vaat? Siis oleks teada, midagi ehk ikka liigub veel siin-seal
Vasta
#16

http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthrea...327&page=1
Punaprun, loe kindlasti enne tõrje tegemist. Võtke ka konsiilium korra kokku.
Seal piltidelt näha, kui hea korrosioonikaitsja miski on.
Küljekarbi vaheleht siiani garaasi seina peal. Hea ette näidata, kui kellegil küsimusi.
Vasta
#17

Suured tänud, Motamees. Teema läbi loetud ja ärevuse tekitamiseks edastatud ka teistele konsiiliumi liikmetele.

Eraldi märgiks ära, et selliste katsete tegemise tänuväärsust on raske alahinnata ning need vääriks kõva tunnustust rahvusvahelisel areenil.
Vasta
#18

Katse on iseenesest hea, aga õlisid pole mõtet nii öelda väljapoole määrida. Vesi peseb need ruttu maha. Tuleb lihtsalt vahet teha, millised ained on mõeldud "väilseks" ja millised "seestpidiseks" korrosiooni kaitseks.
Õlid on väga heaks kaitseks, kui neile vett peale ei tuiska.

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#19

Piduriketas oli "seespidine" katse. Seda ma auto all kaasa ei vedanud.
Vasta
#20

Hoolikalt lugedes, lausa kaks korda, ei ilmne kusagilt et lp. Red Baron sooviks grafiitõli kasutada värviga kaetud piirneva ala kõrval. Nõnda ei maksaks ju lp. motamehel ärevusse sattuda. Soovitada võib alati, aga oma tõe kuulutamiseks peab ikka mitmeid-mitmeid katseid tegema nii sarnastes kui erinevates tingimustes.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne