18-02-2009, 21:00 PM
Vaata õhu liikumise järjekorras torud üle (töötava mootoriga). Soojuta alumisi punkte. Kui õige koha kallal oled, kuuled seda kohe.
Eks ikka kõige kindlam on regulaarselt sette väljalaskmine. Kus vanasti seda piiritust võtta oli. Ikka sette laskmine ja tuli aitas.
Hilisematel MAZidel oli juba "aevastaja" küljes. See lasi iga natukese aja tagant sutsaka õhku välja. Eks ta asus kõige madalamas punktis. Edaspidiseks võiksid omale sellise kusagile külge pookida.
Eks ikka kõige kindlam on regulaarselt sette väljalaskmine. Kus vanasti seda piiritust võtta oli. Ikka sette laskmine ja tuli aitas.
Hilisematel MAZidel oli juba "aevastaja" küljes. See lasi iga natukese aja tagant sutsaka õhku välja. Eks ta asus kõige madalamas punktis. Edaspidiseks võiksid omale sellise kusagile külge pookida.