Uunikute Talveralli 2009 järelkaja, fotod, videod ja muljed.
#21

Tänud vinge ürituse eest,ja et uued ja praemad rallid tuleksidToungue.
Vähekene nüristas meelt see, et seal majas kus toad olid polnud soojast veest haisugi ja kõige pullim oli see,et koju jõudes avastasin ka selle,et siin oli soojavee poiler end välja lülitanud ja vesi oli külmBig Grin(külmetan siiani).
Teie terviseks minu kõhtuWink.
Supi-Volvo teamBig Grin
Vasta
#22

Muhuklubi ekipaaz nr 63 ka kodus.
See aasta läks siis väga nihu, LK1-s põrutasime rajaääres lume all olevale kivile otsa nii, et õõts oli kõver, rehv käis vastu koobast ning pöörata oli pea võimatu.
Sellele vaatamata kihutasime sellises seisus Kiilist- Hüüru ning vahetasime õõtsa, sarniiri ja amordi ära. Tagasi lendasime täiskiirusel täpselt Lõunapausile ja jätkasime. Kuigi midagi on veel kõver, sest ratas on 1cm tagapool, kisub ja paremale pöörates läheb vastu koobast. Eks nüüd on aega uurida kui palju veel remonti ees ootab.
Pilte endal polnud aega teha, sest käed olid remontimist täis Big Grin Naudin teiste tehtuid.

Üritus oli super ning rada 5+
Vasta
#23

Leopardite tiim oma Valge Volgaga on ka kodus ja loeb ürituse igati kordaläinuks - rada super, kiiruskatsed ägedad - siinkohal kiidulaul korraldajatele!

Läbisõiduks sai 560km ja bentsu kulus üllatavalt vähe, u 60L

Üks ettepanek oleks ka: erinevate auhindadega võiks kaasas käia ka diplom, kus peal nt auto mark või juhi/kaardilugeja nimi. Point sellest, et saadud õlled jood ära ja kingitud ese/asi võib ka oma teed minna, aga diplomi saaks panna nt kas või garaazi seinale..ja vat see oleks uhkeSmile

Meie tervitused kõigile teistele kaasvõitlejatele, kes oma osavõtuga aitasid kaasa sellisele toredale päevale!

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta
#24

Kodus, hea on olla Smile... Saab 99 tiim tänab ka laheda ürituse eest nii kohtunikke kui kaasvõistlejaid... See aasta oli ikka mega-lahe ralli võrreldes eelmise aasta "mudaralliga" Toungue
Mõned pildid ka: http://fotoalbum.ee/photos/Makuke/sets/699787
Vasta
#25

Ekipaaþ Gaz 52-ga Eile õhtust juba kodus. Üritus oli igati tore. Tänud korraldustoimkonnale!,
Kondid on ainult millegipärast nii valusad, et hommikul ajas voodist välja ainult tahtejõudSmile
Vasta
#26

Jurka istus Kolga-Jaanis lumehanges ja nautis sõitu.Paris positiivne laks!Tänud osvõtjatele ja korraldajatele!

vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Vasta
#27

Kohtunike nõukogu kummardab kõigi osavõtjate ees kellel jõudu-jaksu rada läbida! Seekord veel 100 ekipaazhi täis ei saanud, kuid alati on järgmine kord. Smile
Vasta
#28

team nr 36 oma päevinäinud þiguliga tänab ka suure kummardusega korraldajaid, oli tõeliselt vahva ettevõtmine. Kuna see oli meie tiimi absoluutselt esimene kokkupuude vanaautode rallimisega ja kaardilugemisega, tekkis sellest asjast vähemalt praegu küll pisik, mis kipub edasi arenema, eks näis Toungue uued autod on igavad, nendega pole adrelaniini, et äkki midagi laguneb Smile

distants meil oli 399km ja keskmine kütusekulu rallil 11,7 liitrit 100le kilomeetrile. Pole paha! rajal olime 10h47 minutit oma arvutuste järgi.
Vasta
#29

Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis on selline tunne ,et enne kodust väljasõitu viskas kelguga golfil nr.31 hammasrihm vist mõne hamba võrra üle, kuna jagajat tuli päris kõvasti keerata, enne kui mootor käima läks, aga käivitamise ajal juhtus nii et, karbuss" lõi tagasi" ning süttis põlema, õnneks oli "laulev korvipoiss" kiire reaktsiooniga, ning kustutas leegi, mille järel võtsime vastu olulise otsuse, et liigagi palju on selle ürituse nimel ohverdatud ja "päästekelk" on kaasas, ning suunasime rabbiti nina pealinna poole (Jõgevalt), mis kulges edukalt, kuid enne stardipaika läks üks "soome prott" puruks, mis tuli asendada suverehviga, aga kurb oli see, et valuveljepoldid olid pisut liiga pikad ja need ulatusid vastu piduriklotse, ning ratas ei tahtnud sugugi ringi käia, sellest hoolimata tegime eduka stardi, ning peale 1 LK olid poldid vist parajaks kulunud, kuna see tagavararatas hakkas ikkagi pöörlema.
Igatahes oli vägagi edukas üritus ja suurem osa rahvast oli äärmiselt sõbralik ja abivalmis, korraldajatele suur kiiitus, ning erilised tänud jamaicateamile rallikleepsude eest.
Tahaks näha seda marsruuti kaardi peal, kuna vahepeal polnud õrna aimugi, kus kandis parasjagu seiklemine toimub.

Golf mk1, VW T3, Lada 1200, Dnepr MT-10
Vasta
#30

Tänud ja kiitused korraldajatele ka 32 tiimi poolt, oleme täitsa rahul. Ka pidas Granaat erinevalt eelmisest Talverallist hästi vastu ja teenis meid täiega. Hea ettevalmistus tehnilise poole pealt läks täie ette! Samas sooviks edu juba ette Marguse tiimile (kui nii võib nimetada) suvise Ralli korraldamiseks!

GAZ 67 50a; JAWA 250 62a; Ford Granada Coupe MK1 76a
Vasta
#31

Võistkond nr. 82 saadab samuti suurimad tänuavaldused korraldajate suunas.
Rada ja korraldus kõik oli super!
Tänud ka kaasvõistlejatele, kes meid lume seest välja aitasid tirida, kui tee kitsaks jäi.
Ja veel tänud autole nr. 97, kes meid LK4 stardis ilusti uuesti järjekorda vahele lasid, peale seda kui tankla omanik oli meid järjekorrast ära ajanudToungue.

PILDI GALERII
Kui kellegile mõni pilt väga meeldima hakkab siis võin saata ka suuremas formaadis. Siim7n7@gmail.com
Vasta
#32

ZIL 157 õnnelikult kodus,kilomeetreid keris 495 ja kütuse kulu 200l.
Peab vist jämedamad kütusetorud panema kuna tahtmine ja kiirus olid suuremad ja hing koguaeg kinni.Erilised tänud korraldajatele ja suitsusauna sõpradele.Lõpuks väsind aga õnnelik!!!!
Vasta
#33

Suur-suur tänu kogu korralduskomiteele, kes suutsid ja tahtsid korraldada sellise fantasilise talvise võiduajamise ja veel sellise olematu eelarvega.
Rada oli supper hea, legend klappis täielikult, ajakanal oli ilusti paigas, ristsõna keeruline ja väga huvitav, ühesõnaga väga hästi ettevalmistatud võiduajamine talvistesse oludesse!
Meie jõuvanker pidas ilusti vastu, ise olin ma selle roolis ikka päris-päris "toores", testikilomeetreid praktiliselt ei olnudki, kaardilugejal oli kah esimene selle laadne üritus, saime hakkama küll. Meele tegi kurvaks see, et kohe peale esimest kiiruskatset ülesõidul otsustas üks tagarehv tuule enda seest visinal välja ajada ning pidime terve võiduajamise sõitma nõnda, et ühel pool tagateljel oli olematu mustriga, ehk siis kuivailma libe lamell rehv, mis ei toiminud ültsegi. Katsetel läks nii mõnigi sekund selle arvelt kaduma, lada käigukastiga ei saanud kah kuidagi sina peale, tagurpidi käigu sisse saamisega oli raskusi ja nagu kiuste oli taguridi käiku kahel lisakatsel vaja, jällegi hunnik sekundeid vastu taevast!
Lõpp hea kõik hea, veel kord suur kummardus ja tänu orgkomiteele, kaasvõistlejatele.
Margus "carrec" Künnap jõuvankril number 13.
Vasta
#34

Ford M26 ka elusana tagasiSmile Seeaastane sõit oli vast jah kõige parem. Eriti kiidaks kiiruskatsete eest. Masin pidas meil ilusti vastu ja küttekulu oli vast 12l./100km. Mis pole üldse hull, sellise sõidustiili puhul, nagu ma sõitsin.
Kusjuures, kõige huvitavam see, kui satud kodukanti ja siis seal paned legendiga puusse. See oli siis seal Kohilakandis, pahklas. Panime rõõmsalt tugikodu juurest otse, mitte ei keeranud sisse ja tänu sellele pidime pärast 14km tagasi sõitma. Õnneks teadsin otseteid, läbi metsa.
Sai ka mõned pildid ja videod tehtud. Need siis varsti ülesse...
Hirmsasti tahaks teada, kuis tulemus tuli......
TÄNUD
Vasta
#35

Võistkond nr.62 tänab ka väga meeleoluka ürituse eest. Kõik olu väga super!

NB! "Kaine rool" ja dokumendid leitud! Tänan kõiki, kes otsimisel osalesid!

P.S Härra, kes sa sõitsid Voorelt Tallinasse tagasi võistlusauto nr.62-ga ("kaine rool") siis palun võta minuga ühendust tel. 50 45 235 sest sinu kätte jäid auto dokumendid või kui keegi teab seda härrat, kes sõitis rallil "Kuban Vanglaexpressis" ja tagasi Tallinasse läks "kaineks rooliks" siis nemadki võiksid minule teada anda.

Nüüdseks teada, et ta olevat ikka olnud "Obama Mamade" kaardilugeja ja nimeks tal Kaupo. Kui keegi teab tema kontakte siis oleks väga tänulik.
Vasta
#36

Patrick Kirjutas:Võistkond nr.62 tänab ka väga meeleoluka ürituse eest. Kõik olu väga super!

Nüüdseks teada, et ta olevat ikka olnud "Obama Mamade" kaardilugeja ja nimeks tal Kaupo. Kui keegi teab tema kontakte siis oleks väga tänulik.

obama mamade kaardilugeja Kaupo roolis tallinnasse Hanomagi, mitte vazi... olete valedel jälgedel Smile edu dokustaatide leidmisel!

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta
#37

Tänud ja kummardused Korraldajate poole ka tiimilt nr. 91. Tundub, et iga aastaga läheb asi üha paremaks.
Samuti tahan tänada kõiki neid inimesi, tänu kellele sai võimalikuks Suitsusauna külastus. Asi õigustas ennast 200% (või enamgi).




`73 Hanomag-Henschel F46KA
Vasta
#38

Maani kummardus kõigile osavõtjatele, tänu kellele on mõtet sellist üritust organiseerida ja kes selle ise meeldejäävaks oskavad teha. Pole teid-pole üritust!

Ja leopardinahksele naistiimile lohutuseks veel nii palju, et tõepoolest, igal aastal on diplomeid auhindade juurde jagatud. Sel aastal kippus domineerima arvamus, et kes neid ikka lõpmatuseni koguda jõuab ja pärast niikuinii tolmuvad kuskil virnas või lähevad tulehakatuseks. Paistab aga, et see siiski nii ei ole. Seega võtab "Lapi tarkade" kogu asja uuesti kaalumisele :-)
Vasta
#39

Siis oli ta äkki ikka "Vanglaexpress" kaardilugeja? Sad
Vasta
#40

BTW: kas keegi nägi Talverallit telekast ka? Hommikul ju käisid kaameramehed ringi?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne