Uunikute Talveralli 2009 järelkaja, fotod, videod ja muljed.

Panime värskesse Autolehte ka valiku pilte Smile
Vasta

Nii, olen ennast läbi närinud esimestest 19. tulemusest, ehk neist, kes kõige paremini Ristsõna lahendasid ja tänu sellele auhinnalised kohad hõivasid. Järgmised siis homme-ülehomme.
.pdf Tulemused 1-19 kohad.pdf Suurus: 13.24 KB  Tõmbamised: 644


Esiotsaga pole pikka juttu, seal asjad suht selged. Margus Kivi on pagana ühtlase tulemuse teinud ja Carrec silerehvse "kopikaga" vist kiriemini ka ei saanud aga Ristsõna on siiski kõige aluseks ja Carreci lahendus on tõeliselt kaunis vaadata just käekirja ja puhtuse poolelt.
Ainult Miko vs Jurnas, no olid ju võrdsed? Kuigi "oleks on paha poiss" ja punane Lada hoidis stiili "aeglane ja ohutu teistele", siis kasvõi kaks kodra vajutanuks rohkem gaasi mõnes kurvis ja olnuks asjad teistpidi.

Hiidlased sõitsid Audiga jälle hästi aga natuke kipub kupee liiga ebavõrdne teistele olema. Läheb samasse Nivaga. Kuid kaugeltnurgamehed on tegijad vanad.
Emm-Klubi Tõpratohtritest pole palju rääkida, nüüd pandi mitu tiimi ühte bussi ja imelik oleks olnud, kui see kogenud ja ka rallit võitnud seltskond oleks kehvemalt esinenud!

Toomas Henk'ile lisasin tabelis SAKP2 juurde 30 punkti selle eest, et ta ei olnud lõpetamisel kohal ja "kukkus" ta sellega 6. kohale. Lihtsalt, vastuvaidlemata, jäi esikohast ja rändauhindadest ilma. Korraldajate tööd tuleb austada ja me tõesti lõpetasime kell 00.58 lõputseremoonia, mis oli lubatud ja teada. Ralli kestis kahel päeval ja nii jääb.

1 läbimata KP kohta annan ka selgitusi, äkki kellelgi tekib küsimusi sest see oli oluline lõpptulemustes!!! Kel juba 2 ning rohkem läbimata KP'd, ei hakka ma selgitama.

8. koht Elmar Ots / Kristjan Sooper (Õhtuleht/Autoleht) kaotasid puhta seljavõidu KP8 juures: Varitsusonn on ka väga ilus emakeelne sõna (kohe näha et ajakirjanikud) aga seekord ei olnud õige vastus. Mis teha? Õige oli Jahikantsel.
Muidu on näha, et need kaks meest on nii Eesti rahvarallisid kui ajakirjanike rallisid sõitnud! Palju paremat "rida" on juba raske sõita, mõni piruett käib kastigaMosse stiili juurdeBig Grin

9. koht Andrus Eesmaa / Pamela Parts, teine puhas ajakirjanike (Järva Teataja/ Naistemaailm.ee) tiim võistlusel. Häving KP4: ei küsitud põlispuudepark vaid pargi põlispuud. Muidu ka igavene ilus rida, väikene kogemus regulaarsuse (ja minu mõtete "lugemise") alal tõi Sergei juures trahvid. Niva ruulib siiani, on vene-tatari koostöös ikka üks maailma paremaid neljaveolisi valmis tehtud. Samas peab mõtlema, mis selliste kiirete 4WD ja ka nati moodsamate uuemate klassikutega edaspidi teha.

10. koht Reigo Vilu koos naissoost elukaaslasega? No ei olnud KP23 Kassikene51, oli ikka ralliveokas. Aga sellise nime-numbri võiks mõni oma viiekümneühele küll võtta.

11. koht Teet Pungas. KP24 oli siiski Umbusi Piimaühing mitte ...punkt. Kuna Vilukas sõitis viimasena ja kottpimedas ning suutis õige vastuse lugeda, ei vabanda ka hämarus!

12. koht ja parimad Naised rallil Keiu koos Leopardinahksetes kasukates sõbrannadega. Teie hävisite kohe päeva alguses KP1: kuskohast Te sealt suutsite lugeda KaasikuPesa??? Oli sõnaselgelt KaasikuSepa. Aga muidu kodanikud kolhoosist: tak derzat! Eriti uhke on Jääraja 12 koht Volgaga ja meestele "koha kätte näitamine". Vastutasuks tehakse Teile samasugune rallimärk, kus peal "Parimad Naised".

13. koht ja Naiste teine tulemus, vanad rallitajad Emm-Klubist Kaire Kivari juhatamisel. KP23 Gaz AiAiAuto on küll selle isendi isa aga seekord ajaloo tundmisest ei piisanud. Samas on regulaarsusega kõik hästi, võtke kuidas tahateBig Grin Tublid, naised Volgadel ning vormis meeldivad meestele.

14.koht Anto Raudväli ja autoks tõsine haruldane vanake MZMA 423. Teie ka, kuskohast Te KP1 selle PESA leidsite??? Kuid nagu näha, kannatab sellise Mossega rallit küll sõita!

15. koht Rain Plaado, punane Volvo. KP23, nagu paljudel, ei tahtnud me teada Gaazikuauto. Muidu kena tulemus aga regulaarsust tuleb harjutada.

16. koht ja rasketehnika 2. koht Kalle Iljas ja ZIL 130 "Hapupiim". KP22 tahtsime teada siiski Kalmuaed, mitte surnuaed. Üldse, Surmuaed on puhta uudissõnaBig Grin Aga hea tulemuse taga on katsetel külg-ees sõitmine ja avalikel teedel mittekihutamine! Tipp-topp.

17. koht Margus ja Ülle Kristjuhan. KP9 oli küll Vana Vesiveski aga Heldur Karmo laulusõnad on siiski Vana Veskitamm. Kiita Te küll ei saa: ise Tähesõidu korraldajad ja 7. kord Talverallil koos herr Kitsega ja oskate koos vigadeta trükitud Legendi järgi sõites ära eksida???

18. koht Priit Põhjakas ja vana matkaauto. OK, motomehed jälgivad vist ka autosporti kuid siiski oli KP 23 õige vastus Ralliveokas, mitte Ralligazoon. Mõlemad üks ja sama asi, seda küll.

19. koht kohtunike poolt stiilseimaks tunnistatud Allan Konovalov koos vist Eesti korralikeima "Hainina-seitsmesega". Jälle KP23: Ralliveokas on küll ka Kastigaauto aga seekord läks vähe nihu. Aga valge luksauto, mustad ülikonnad, kaabud ja rafineeritud olek sulatab ka karmimad naiskohtunikudWink
Vasta

Big Grin Neid pargi põlispuid mõtisklesime siiamaani... vähemalt sai sellega südame rahule.
Ehk siis ühel ilusal päeval tuunime oma Moskvitð 401 mõneks suveralliks ka üles! Siis ei kipu kiirustama ka ehk (kui see tähendas Sergei trahvi..?)
Vasta

nonii ... Saarlaste pande .. härra Supp, härra Lamp ja mina ka (noh igaks juhuks oli seike lokiline mandrimees ka kaasas) saime siis nüüd see aasta jälle talveralli edukalt läbitud ... kaotasime ainult sumpsi! mis on hea Big Grin
Aga sellest ei tulnud ma siia pajatama. asi selles, et meie päevi näinud Volvos oli ees armatuuril GPS-Tracker, mis iga sekundi tagant salvestas siis asukoha ja kõrguse ja ja kiiruse ja muud huvitavat ja statistilist. Kui teil on arvutisse installeeritud seike lahe-tuntud vidin, nagu Google Earth (kui pole, siis tirige), siis minge ja tirige alla see fail : http://www.nike.ee/talveralli2009/ants-ralli.kmz. kui olete selle kõigega hakkama saanud, kuvab Guugel öörth teile kuidas ja kus sõitis meie ropp Volvo!
väga hästi on näha kohad, kus härrad mõtlesid, et sõidavad otse jne... PS! peale esimest lisakatset on näha kuidas härrad mõtlesid, et enne edasi sõitu teeks seal ühe sülme kuskil hoovipeal.
lahke inimene, kes mulle seda lahedat GPS-vidinat tutvustas ja laenas peaks saama lähiajal mulle kuvada ka täpsema statistika kiiruste ja kõrguste kohta...
lõpetan nüüd... Igatahes vanatehnika huvilised "olge valjud" ja korraldajatele soovin veel pikki korraldamise aastaid!

Motolembeline ...
Vasta

Just, punasega on märgitud SAKP varem jõudmised aga see on ka ju numbriliselt näha. 1 min varem = 10 min hilinemist. Kuna rada kutsus kihutama, siis oli hääde kiriete masinatega kindlasti raske. Samas vaadates ZIL'i kulgemist, oli tempo parajalt keskmine. Ja kogenud rallitajad oskavad legendist koos maakaardiga "lugeda" võimalikke ootamatute asukohti. Siis saab nalja, kui seda teha loogikavastaselt aga selleks peab enne ikkagi mingisugune piisav distants olema, et vahed üldse tuleks. 1 minut on piisavalt pikk aeg tegelikult. Arvutad omaenda ideaalaja mingiks ristiks välja aga vaatad legendist, et edasi lubab põnevaid teid. Lased 1 minuti hilinemisse ja siis on suisa 2 minti rohkem aega tempokalt külg-ees sõita. Aga samas võid riskida kellegi taha troppi jäämisega...

Muidugi on kõige mugavam sõita sellise autoga, mille jaoks ongi see paras keskmine kiirus. Alma jaoks kuni 50 on ju selline uhke maksimum, Nivale aga selgelt aeglane. Seekord olid tegelikult mitmed suurte vähese liiklusega teede lõigud, kus oleks olnud paras mitte aega tagasi sõita vaid aega ette lasta, sõitas eriti venivalt. Ja siis jälle kitsastele teedele keeratses "kaotatut" tagasi teha. Eks see regulaarsusralli on kogu maailmas paras mõttetöö tegelikult, kus adrenaliini pumbatakse üles avalikel teedel, et siis jälle aeglustada. Seda ala on räigelt alahinnatud just hobispordi kohalt. Arutult kinnistel katsetel kihutada oskavad paljud aga sinna sekka tugevalt ajusid liigutada enam mitte nii paljud.
Vasta

Väga vahva oli igatahes ja miskit ette ei heida. Lihtsalt mul oli esimest korda üldse kaarti näha ja rallirajal olla ning üsna keeruline sekundite/meetrite jooksul mõelda käigud ette. Kuna käis pidev spidomeetri nullimine, siis arvutasin kogu aeg, et spidomeetril peab olema see ja see näit, millal keeramine tuleb :o) Võtsime Kärus veel kütust ka ja siis tundus, et tuleks tallama hakata, et tasa teha, aga just sel hetkel me SAKP pildile saimegi. Igatahes oli küll, kasutades Tuve väljendust, äraütlemata hea meel osaleda Smile
Vasta

Punase Volvo 242 tiim tänab ka üliägeda ürituse eest korraldajaid. Respekt.
Kuna oli meil kõigil esmakordne juhus sellisel üritusel osaleda siis ei osanud kuidagi oma kiirust paika saada. Eks järgmine kord oleme targemad Smile
Vasta

Sain veidi kõva häält teha ja suht roppe sõnu kasutada lugedes kokkuvõtet tulemustest. Nüüd juba veidi rahulikuna tänu ja suurim respect ürituse korraldajatele - kõik oli esmaosaleja jaoks suurepärane. Aga omalt poolt polnud alust arvata nii suurepäraseks tulemuseks, eriti viimasesse SAKP sattudes igavik enne õiget aega. Ja kuna ka muudest tulemustest ja võrdlustest õrna aimugi ei olnud ja arvestades järgmise päeva tihedat plaani arvasin paremaks lahkuda. Ja tuleb välja, et sõitsin vales suunas nagu ka hommikusel esimesel etapil, kui pidin sõitma tagasi, et legendiga uuesti järje peale jõuda. Seekord siis niimoodi ja on jälle üks lugu mida lastelastele rääkida.
Ekipaaz 45.
Vasta

PlyVal64 Kirjutas:10. koht Reigo Vilu koos abikaasaga? No ei olnud KP23 Kassikene51, oli ikka ralliveokas. Aga sellise nime-numbri võiks mõni oma viiekümneühele küll võtta.

Küsimärgile vastates, siis veel ei ole abikaasa, lapse ema... Aga selle kassikesega tekkis ainus tüli kogu ralli jooksul, kuna mulle see vastus ei meeldinud, kuigi õnneks täht sobis Smile
Vaadates oma SAKP aegu, siis on Priidul õigus, et mõni ei suuda ennast tagasi hoida kiiresti sõitmast. Aga sigalahe oli!

Jawa 350OHV, Jawa Jawetta Standard/Sport, Jawa 550/555/typ 20/Mustang, Jawa Robot, Jawa Perak, Jawa 175/356, Jawa 250/353/559/Super Sport, Jawa 257A, Jawa 350/354/360, Jawa 634/638,  Velorex 16,  2x Riga, ET-600, Moskvits 2140 '79 ...
Vasta

PlyVal64 Kirjutas:Seekord olid tegelikult mitmed suurte vähese liiklusega teede lõigud, kus oleks olnud paras mitte aega tagasi sõita vaid aega ette lasta, sõitas eriti venivalt. Ja siis jälle kitsastele teedele keeratses "kaotatut" tagasi teha.

oi jeerum, teate me ei julgenud pooltes kohtades üldse enam aknast väljagi vaadata (ka bussijuht vist ei vaadanud), koguaeg oli selline tunne, et käime kurvis või isegi sirge peal kummuli... Big Grin ühes kohas ikke pidime bussi tagant tõukama kah, et lumevallist välja pääseda, ise seejuures nii pikalt kui laialt käntsa käides Toungue
vägev oli! tänud veelkord!

Kuban Mahtuniversaali Naiskond

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

Aitäh kõigile! Korraldajatele, osavõtjatele, kaasaelajatele.
Vasta

Jah nagu tabelist näha,siis meie kupee on ikkagi liiga kiire selle ürituse jaoks. No kohe imelik on sellega aeglaselt sõitaBig Grin. Peab vist midagi vanemat ja aeglasemat otsima hakkamaBig Grin. Ehk jõuame suveks oma ``ralliveoka`` valmisRolleyes. http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=26105
Vasta

Tommike, kas Sa seda rajaääres seisnut vaatsid ka pikemalt või uhasid kohe edasi? Siit ka veelkordne küsimus, äkki keegi kogemata pildistas seda?
Tee igal juhul ralliveokas valmis ja püüa see taastada võimalikult õigeks aga seda korralikult ehk pedantselt. Saad äkki Musta Numbri, on edaspidi ka vähem vaeva ülevaatuste ja muu juraga.
Vasta

ma ei tea veel kui täpselt sai aega tabatud aga tundus, et suhteliselt täpselt. Kusjuures see aasta oli täiesti probleemivaba täpne kaart, ja kui arvestada, et meie autol puudus töötav spido- ja odomeeter (ja loomulikult ka muud kaasaegsed abivahendid), siiski läks kõik ludinal, ainsaks raskuseks olid, ilma muu pidepunktita kui meertrid KP-d, pärsitükkaega vajas nuputamist see jahimaja (kas peeti silmas jahiputkat või mõnda taluhoonet) kuna meil reaalselt puudus ülevaade mis meetritel KP asub, aga lahe pimedana ongi huvitavam sõita.
Vasta

kahjuks ... oli see talveralli liiga selline "lihtne söit" ... puha sirged maanteed ja külavaheteed. ütleme nii, et eelmise-aasta-muda-talveralliga on raske võrrelda! eelmine talveralli oli rohkem seike ellujäämise ralli! Kuid respekt kaardi-koostamise-täpsuse ja lisakatsete valmistamisel - see oli juba nauditav Smile

PS! see on mu enda isiklik arvamus ja ei lähe kellegi poolt vaidlustamisele ...

Motolembeline ...
Vasta

Uhasime jah kohe edasi,polnud seal aega seisma jäädaBig Grin. (Kui aegu vaadata,oleks võinud aparaadi mälukaardi täis pildistada sealToungue)Niipalju jõudsime näha,et kaared peal.
Vasta

PlyVal64 Kirjutas:
12. koht ja parimad Naised rallil Keiu koos Leopardinahksetes kasukates sõbrannadega. Teie hävisite kohe päeva alguses KP1: kuskohast Te sealt suutsite lugeda KaasikuPesa??? Oli sõnaselgelt KaasikuSepa. Aga muidu kodanikud kolhoosist: tak derzat! Eriti uhke on Jääraja 12 koht Volgaga ja meestele "koha kätte näitamine". Vastutasuks tehakse Teile samasugune rallimärk, kus peal "Parimad Naised".


pesa,pesa,pesa.....ei tea kust krt see tuli, mina roolist ei tõusnud, eks see tagapink peab nüüd klaarima - kes lugeda või kirjutada ei oskaSmile Kaardilugeja oli/on meil ka 5kuu rase ning eks sel ka kõik juba sepistatud ja rohkem nagu pesa peal väljasSmileSmile

Ise oleme sõiduga ikka sigarahul ja tore on, et arenemisruumi ikka ka jagub tulevikuks. Jääme rallimärki ootama!

GAZ 24; VAZ 2103; ZAZ 965; Iš
Vasta

Aa sellel teeääres seisnul olid ka torud kastis või? Ok, sel juhul läheb kivi ikka isikliku silmanägemise kapsaaeda, me nägime ainult vormitut hunnikut roostes metalli ja järeldasime et ju ta lihtsalt üks päästmist vääriv vanatehnika ole Smile

Jahikantsel ja kalmuaed on minu jaoks küll täiesti uued sõnad Smile
Vasta

Kusjuures kui ma esimesest SAKP läbi kimasin teadsin, et siin tuleb hea pauk miinuseid... Ja korraks oli selline tunne, et hea esikahekümne koht läks... Eriti sellel teemal sõna ei tahtnud autos võtta ja surusin oma emotsioonid maha, sest minu jala all oli gaasipedaal mida oleksin pidanud hellemalt muljuma Toungue Didykile lehvitades oli mul ainuke mõte, kurat oleks pidanud tanklasse keerama, kus olid paljud autod jõujooki tarbimas Wink
Vasta

Minu talveralli hakkas juba kolm nädalat enne starti peale,kuna olin kõik need päevad ainult sellel lainel.
Et jõuda kella kaheksaks Tallinna pidin sõitma hakkama nii igaks juhuks kell pool neli (200 km)
Proovile pandi meid natukene enne Pärnut kui generaatori rihm lõpetas lepingu.Võttis sülitama,et sellise asja pärast jääb asi katki(kell ju 4.30 mitte ükski äri sel ajal mulle rihma ei paku).Bensukad kammisime läbi ,ei midagi.Panin aku pealt P-Jaagupisse,sealt pidi kolmas liige peale tulema.
Hakkas tekkima juba lootusetuse tunne ,kuid siiski õnnestus see pagana rihm leida ja 10 min enne oma stardiaega kohale jõuda.
Alates sellest hetkest läks aina paremaks.
Voorele jõudes mõtlesin päeva üle järele (hommikune närvikõdi,huvitav rada ja lisakatsed,põnevad kohad,ilus ilm,fantastilised kaasvõistlejad jne) ja sain aru,et olen võitnud ,vaevalt,et ralli ,aga ühe mõnusa laupäeva kohe kindlasti.Järgmine kord oleme kohal.
Suured tänud korraldajatele toreda ürituse eest.

Tänab: ekipaaþ nr 18 Mõisakülast

pildid.http://album.ee/album/291015/50157939
videohttp://:[url]http://toru.ee/view/bf9fcb0e53ff[/url]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne